حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در شرکت کورنینگ صورت گرفته است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، کورنینگ

اپل امروز اعلام کرد که از صندوق توسعه پیشرفت خود، 45 میلیون دلار در شرکت کورنینگ سرمایه گذاری می کند. یک سرمایه گذاری قبلی ۲۵۰ میلیون دلاری، به کورنینگ کمک کرد تا شیشه مقاوم Ceramic Shield را که در سری آیفون 12 استفاده شده، تولید کند. هنوز مشخص نیست که آیا Ceramic Shield در انحصار اپل باقی خواهد ماند یا اینکه این شیشه به سایر تولیدکنندگان تلفن نیز ارائه خواهد شد.

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری اپل در کورنینگ

به نقل از phonearena، کورنینگ شیشه های محافظ صفحه نمایش برای آیفون ها را در کارخانه ای در ایالت کنتاکی تولید می کند و این شرکت اکنون، از بیش از 1000 شغل در ایالات متحده پشتیبانی می کند.

در چهار سال گذشته، شرکت مستقر در کوپرتینو موفق به سرمایه گذاری بیش از ۴۵۰ میلیون دلاری در کورنینگ شده است. همانطور که اپل اظهار داشت، این سرمایه گذاری “ظرفیت تولید کورنینگ را در ایالات متحده گسترش می دهد و زمینه تحقیق و توسعه را به سمت فناوری های نوین مبتنی بر دوام و ماندگاری طولانی مدت محصولات سوق می دهد.”

کورنینگ مراحل نهایی شیشه محافظ نمایشگر تاشو را انجام می دهد

اگرچه کورنینگ برای انواع محصولات، شیشه محافظ تولید می کند، اما در ابتدا مشتری اصلی آن اپل بود. کورنینگ برای بسیاری از محصولات اپل مانند آیفون، آیپد و اپل واچ شیشه محافظ تهیه می کند. یک سال پیش، این دو شرکت در فناوری Ceramic Shield آیفون 12 همکاری کردند. اگر به یاد داشته باشید، اپل ادعا می کرد که این محافظ، “سخت تر از هر گلس گوشی هوشمند” است. بنابراین این فناوری قادر است آیفون های پرچمدار اپل را 4 برابر بیشتر در برابر آسیب های ناشی از برخورد ضربه به صفحه نمایش، مقاوم کند.

سرمایه گذاری اپل در کورنینگ

سرمایه گذاری اپل در کورنینگ

جف ویلیامز، معاون عملیاتی اپل، روزهای اولیه مشارکت آیفون و کورنینگ را به یاد می آورد. “در ابتدا، آیفون قرار بود از یک صفحه پلاستیکی برخوردار باشد اما استیو جابز متوجه شد که هنگام حمل در جیب کاربران، صفحه آن ها به راحتی خراشیده می شود.”

فقط چند ماه قبل از عرضه این گوشی در ژوئن 2007، اپل به کورنینگ فشار آورد تا شیشه مقاوم در برابر خراش خود را تولید کند. جف در ادامه بیان می کند، “اپل و کورنینگ سابقه طولانی در همکاری با یکدیگر برای تحقق بخشیدن به موارد غیرممکن دارند. از همان شیشه اول آیفون، تا فناوری انقلابی Ceramic Shield در آیفون 12، همکاری ما باعث تغییر چشم انداز طراحی گوشی های هوشمند و دوام آن ها می شود. ما بسیار مفتخریم که در کنار کورنینگ کار می کنیم.”

وندل پی. ویکس، رئیس و مدیر اجرایی کورنینگ نیز بیان می کند: “ما بسیار افتخار می کنیم که به همکاری با اپل در مورد Ceramic Shield، که بخشی از دستاورد های توسعه فناوری های ما می باشد، ادامه می دهیم. ما از اپل برای همکاری طولانی مدت در زمینه تولید محصول و تعهد مداوم آن ها در حمایت از نیروی کار تشکر می کنیم.”

تست سقوط آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اپل را ببینید

نظر شما راجع به سرمایه گذاری اخیر ۴۵ میلیون دلاری اپل در کورنینگ چیست؟ شاید در آینده و بواسطه این سرمایه گذاری،‌ دوباره شاهد نوآوری ویژه ای برای شیشه های محافظ نمایشگر های آیفون اپل باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی