حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 5G با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ در حال ارائه آخرین بسته‌های امنیتی و مقابله با آسیب پذیری‌های اندروید برای گلکسی‌های خود است. این کمپانی، به روزرسانی وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ را حتی برای Galaxy A50 منتشر کرده است! این بار، کره‌ای‌ها به تازگی آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 5G را منتشر کرده‌اند. این به روزرسانی، شامل وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ برای این گوشی رده بالای سامسونگ می‌شود.

آپدیت سامسونگ Galaxy S20 FE 5G با جدیدترین وصله امنیتی از راه رسید

سامسونگ چند روز قبل، به روزرسانی وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ را برای گوشی‌های سری Galaxy S20 منتشر کرد.

 

آپدیت سری Galaxy S20 و Galaxy Note 20 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد

 

اما امروز، به روزرسانی این وصله امنیتی برای یک گوشی دیگر از سری S20 منتشر شده است. GizChina می‌گوید که سامسونگ به تازگی به روزرسانی وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ برای سری Galaxy S21 منتشر کرده است. این به روزرسانی، برای گوشی‌هایی از جمله سری Galaxy S20 و سری Galaxy Note 20، گلکسی A50 و Galaxy Z Flip 3 نیز ارائه شد.

اما اکنون بر اساس گزارش جدید Sammobile، آپدیت جدید سامسونگ Galaxy S20 FE 5G به تازگی ارائه شده است. حال، گفته می‌شود که این دستگاه محبوب در حال دریافت این به روزرسانی در منطقه اروپا است. به روزرسانی تازه گلکسی S20 FE 5G، نسخه فریمور این گوشی را به “G781BXXS4CUI1” تغییر می‌دهد. سامسونگ پیش از شروع ماه اکتبر، به روزرسانی وصله امنیتی آن را ارائه کرده بود. حال ۴ روز پس از آغاز این ماه، به روزرسانی وصله امنیتی آن برای Galaxy S20 FE 5G نیز منتشر شده است. سامسونگ اعلام نکرده است که به روزرسانی جدید Galaxy S20 FE 5G، چه تغییراتی را در بخش رفع باگ و بهبود عملکرد به همراه دارد. در توضیحات این به روزرسانی، تنها به ارائه وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ اشاره شده است. در صورتی که Galaxy S20 FE 5G متعلق به منطقه اروپا دارید و همچنان این به روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به بخش به روزرسانی نرم افزاری در تنظیمات، اعلان انجام این به روزرسانی را دریافت کنید. اما اگر در مناطق دیگری هستید، جای نگرانی نیست. تا چند روز آینده، به روزرسانی وصله امنیتی اکتبر Galaxy S20 FE 5G شما نیز از راه خواهد رسید.

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید Galaxy S20 FE 5G چیست؟ عملکرد سامسونگ در بخش پشتیبانی نرم افزاری چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز باتری آیفون ۱۳ پرومکس اومد gsmarena
فوق‌العاده , اولین آیفونی که هم تو یوتیوب عالی بوده و هم تو gsmarena باتریش ، فقط سرعت شارژش پایینه که تا ۲۰۲۵ باید صبر کنیم به قول یه مهندس ، دقیقا مثل سری نوت ۱۰ و نوت ۲۰ سامسونگ عمل کرده اینبار همه خوبا رو نسخه گرونترش هست ، ۱۳ پرو که باتریش اصلا خوب نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️