حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع بندی دور اول لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ + جدول به روزشده

نوشته

3 سال قبل | 83 دیدگاه | موبایل

دور اول لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ به پایان رسید. رقابت هایی جالب که اکثرا نتایج نزدیکی داشتند و برد قاطع در بین این مسابقات بسیار معدود بود. با تمام این که ما هم معتقدیم این لیگ را می توانستیم به روش های و انتخاب های مختلفی برگزار کنیم، اما این نتایج نشان می دهد که انتخاب ها و مسابقات دور مقدماتی خیلی خوب چیده شده بودند. با پایان هشت مسابقه مقدماتی، جمع بندی دور اول لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ در این مطلب به همراه جدول به روزشده برای شما ارایه می شود.

جمع بندی دور اول لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰

شما می توانید تمام رقابت های لیگ اسمارت فون ترنجی را از این لینک مرور کنید. در دور اول ۸ مسابقه بین ۱۶ دستگاه برگزار شد. در مجموع و در پلتفرم های توییتر، اینستاگرام، تلگرام ترنجی و البته وب سایت بیش از ۱۱ هزار رای ثبت شد. این آرا هشت دستگاه را انتخاب کردند تا به دور دوم رقابت ها برسند.

اما پیش از پرداختن به نتایج ثبت شده اجازه بدهید که درباره آمار جالب مسابقات صحبت کنیم.

دانستنی های دور اول

  1. ۱- پرمخاطب ترین مسابقه را می توان نبرد بین هواوی میت ۴۰ پرو و شیائومی می ۱۰ اولترا دانست. رقابتی که در آن به وضوح شاهد زورآزمایی طرفداران نمانیده هوآوی و شیائومی بودیم.
  2. ۲- پر مخاطب ترین پلتفرم برای رای گیری در دور اول، تلگرام بوده است. پس از آن رای گیری وب سایت و سپس اینستاگرام قرار می گیرد. رای های توییتر آنقدر کم است که کاملا قابل صرف نظر کردن هستند. این به طرفداران نشان می دهد که برخی پلتفرم ها برای تغییر نتتیجه به نفع دستگاه محبوب آن ها، می تواند تاثیرگذار باشد، به خصوص این که برخی رقابت ها حتی با تفاوت تنها ۱۰۰ رای برنده را مشخص کرده است.
  3. ۳- سامسونگ با پیروزی در تمام نبردهایی که در آن حضور داشت، چگالی بسیار سنگینی در دور دوم دارد. پس از آن برند شیائومی (مجموع ردمی و شیائومی) با ۲ نماینده در این دور حضور دارد. اپل و هواوی دیگر حاضران در دور دوم هستند.
  4. ۴- نزدیک ترین رقابت بین آیفون ۱۲ و گلکسی S20 FE بود. این رقابت تنها با ۱۰۰ رای (در مجموع) منجر به پیروزی پرچمدار اقتصادی سامسونگ شد.
  5. ۵- کمترین رای به ال جی V60 می رسد. دستگاهی که تنها با ۳۳۵ رای از کاربران ترنجی مواجه شد و در مقابل رقیب قدر خود یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس، حرفی برای گفتن نداشت.
  6. ۶- بیشترین باخت به برندهای اپل و هواوی می رسد که با حذف ۲ نماینده در دور اول، دور دوم را فقط با ۱ نماینده پیش رو دارند.

مسابقات و نتایج

بسیار خوب، به مسابقات می پردازیم.

مسابقه اول: رای گیری اول بین آیفون ۱۲ مینی و گلکسی زد فلیپ 5G به ما نشان داد که طرفداران گوشی تاشو در ترنجی بیشتر هستند. با توجه به قیمت تقریبا برابر آن ها در بازار کشورمان شاید این شاخص شگفت انگیری دستگاه یا WoW Factor آن بوده که سبب می شود سامسونگ در اولین نبرد خود در مقابل قدیمی ترین رقیبش، از نگاه کاربران ترنجی محبوب تر باشد.

مسابقه دوم: رای گیری دوم بین پرچمدار چشم گیر سونی و پرچمدار اقتصادی ردمی بود. آنطور که پیداست کاربران به دستگاه های ارزنده تر (نسبت مشخصات سخت افزاری به قیمت) بیشتر اهمیت می دهند. اینجا با اختلاف نسبتا قابل توجهی نماینده ردمی پیروز میدان شد.

مسابقه سوم: نبرد هواوی پی ۴۰ پرو در مقابل نماینده موتورولا یعنی اج پلاس نیز خیلی فاصله زیادی بین دو دستگاه نداشت. هرچند که در نهایت شاهد پیروزی هواوی P40  پرو هستیم اما نماینده موتورولا هم نشان داد که در مقابل دیگر رقبا حرف های خوبی برای گفتن دارد و به سادگی تسلیم نشد.

مسابقه چهارم: گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن و آیفون ۱۲ از آن نبردها بود که تا آخرش خیلی مشخص نبود کدام یک پیروز می شوند. رقابت در وب سایت فاصله زیادی داشت اما در تلگرام و اینستاگرام آرا تنها چند عدد با هم متفاوت بود. در مجموع نشد که اپل نماینده دومی در دور دوم داشته باشد و از خانواده پرجمعیت سامسونگی در دور بعد، کاسته شود. همچنین این نبرد نشان می دهد که مشخصات سخت افزاری بهتر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از جمله نمایشگر ۱۲۰ هزتر و دوربین تله به آن اجازه داده که ارزنده تر دیده شود، هر چند که شاید بدنه آن پلاستیکی باشد.

مسابقه پنجم: در نبرد گوشی های تاشو یعنی رقابت بین گلکسی زد فولد ۲ و هواوی Mate Xs می بینیم که تفاوت زیادی هم اینجا وجود ندارد. در حقیقت این مشخص کننده عدم تصمیم گیری کاربران درباره پیروز بودن این دو فرم فکتور متفاوت است. یعنی اگر هواوی با پیشرفت های بیشتری روی فرم فکتور خود کار کند، آینده خوبی دارد هر چند که در این نبرد تاشو سامسونگی بالا آمد.

مسابقه ششم: آیفون ۱۲ پرو مکس به راحتی از سد ال جی V60 عبور کرد. البته که آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین آیفون تولید شده تا کنون است و شاید من هم همین نتیجه را پیش بینی می کردم اما حقیقت آن است که با فاصله کمتر. چون ال جی V60 دستگاه توانمندی است که حتی با نمایشگر دومی که به صورت یک قاب به آن متصل می شود، توانایی کاربر را افزایش می دهد. به هر حال به نظر می رسد که کوپرتینویی ها اینجا پیروز میدان هستند.

مسابقه هفتم: گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ در مقابل وان پلاس ۸ پرو کار سختی نداشت. جالب است که اینجا می بینیم تفکر اقتصادی تر پیروز نیست. این یعنی شاید اگر شما بتوانید کاربر را مجاب کنید، با وجود اینکه حتی قیمت بالاتری داشته باشید اما انتخاب خواهید شد.

مسابقه هشتم: و در نهایت هواوی میت ۴۰ پرو در مقابل می ۱۰ اولترا شیائومی که آخرین مسابقه و یکی از پرمخاطب ترین مسابقات بود. در این مسابقه بیشترین تعداد رای ثبت شده است. همچنین نتایج اینستاگرام و تلگرام نشان می دهد که طرفداران هوآوی در اینستاگرام ترنجی بیشتر از تلگرام هستند. این به شکلی است که در هر کدام از این پلتفرم ها یکی از دستگاه ها پیروز میدان بود. در مجموع اما شیائومی می ۱۰ اولترا بیشترین رای را در کل مسابقات دور اول برای خود کسب کرد. عدد ۱۵۶۲ رای فقط تلگرام، نشان از تلاش ویژه طرفداران این برند دارد تا انتخاب خود را به گوش دیگر کاربران برسانند.

همچنین در همین مسابقه هواوی میت ۴۰ پرو پررای‌ترین بازنده رقابت هاست. با ۸۷۳ رای برای این دستگاه در تلگرام می توان گفت که خیلی از رقابت های دیگر را می توانست پیروز باشد اما در مقابل می ۱۰ اولترا از شیائومی توانست کاری از پیش ببرد. در اینستاگرام اما نماینده هواوی با ۱۶۲ رای اکثریت کاربران را با خود همراه کرد در حالی که می ۱۰ اولترا تنها ۶۷ رای کسب کرد. به صورت کلی و با احتساب رای های وب سایت و چند رای بسیار محدود توییتر، برنده این مسابقه در نهایت نماینده شیائومی شد.

به این صورت جدول مسابقات لیگ اسمارت فون ترنجی ۲۰۲۰ برای دور دوم به صورت زیر می شود:

مسابقات دور دوم لیگ اسمارت فون ترنجی از فردا یعنی پنج شنبه ۳ دی ۹۹ آغاز می شود. این دور مانند دور اول به صورت ۱ مسابقه در هر روز برگزار خواهد شد. ساعت انتشار پست همان ساعت ۱۷ است.

تا به این جای لیگ، نظر شما درباره اتفاقات رخ داده چیست؟ فکر می کنید که برنده لیگ اسمارت فون ترنجی چه دستگاهی باشد؟ انتخاب شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
83 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

طراحی

m.b

😂 👏

m.b

وای خدااا😂
منفجر شدم… رای گیری سایتی mi 10 اولترا 268 تا رای بیشتر نیست… تو آمار 1200 رای فقط سایتی ثبت شده… 😂
لینک رای رو پخش کردن…
خداییش خیلی بی جنبه‌اید… 😂 🤦‍♂️
اگر پشت پرده رو بدونید پاره میشید از خنده…😂 🤦‍♂️

m.b

آقای عطایی اصلاح کنید… تو سایت 268 رای برای mi 10 ultra ثبت شده نه 1224!

m.b

اینستاگرام و تلگرام و سایت هر سه اشتباه هستش…

m.b

بله ممنون🙏

TheFreeCritic

پشت پرده چیه ؟؟؟

Taha

پنجره 😂

m.b

😂

Finch

عع مصطفی جان 🙄🙄
دوستان ، منظور آقا مصطفی همون {یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ} هست 😂😂😂😂

Taha

دست خدا بالای دست آنهاست؟
عربی ۲۰😎😎🤓

TheFreeCritic

لینک رای رو پخش کردن…

میگی چی شده ؟؟ 😂

m.b

ببین این که سهله… رای‌گیری هوآوی و موتورولا که هبچ ربطی به شیا نداشت هم تو بعضی گروه های شیا پخش کرده بودن که به موتورولا رای بدید… 😂 🤦‍♂️
اینیکی انقدر دیگه فاجعه بود از گفتن جزئیات معذوریم… 😂

Finch

آره منم دیدم😂
اتفاقاً بعضی شیا فن ها اون روز زورشون رو زدن که هواوی رای بیاره چون لذت تحقیر شدن پی۴۰پرو با کی۳۰ اولترا وصف ناشدنی هست😂

S AH

پیشبینی من
P40 Pro Vs S20 Fe»نماینده هواوی
K30 Ultra Vs Z Flip» برد نماینده ردمی
Mi 10 ultra Vs Note 20 Ultra» بنظر من که نماینده سامهنگ بهتره ولی و ولی با توجه به رای نماینده شیا رقابت سخته
اون یکیم که پرو مکس 😪

TheFreeCritic

Mate 40 Pro VS Mi 10 Ultra
69.79% (268 votes)Mi 10 Ultra
30.21% (116 votes)Mate 40 Pro
Total votes: 384

وات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Taha

خب درسته که

TheFreeCritic

برای می 10 الترا اقای ع.طای نوشته 1200 تا نگاه کن

Taha

احتمالا اشتباه تایپی است و رو نتیجه هم تاثیر گذاشته

Finch

اون ۱۲۰۰ تا واسه رای تلگرام هست
می۱۰ اولترا تو تلگرام نزدیک ۱۳۰۰ تا آورد

TheFreeCritic

دوستان من ایا من دریچه ای به دنیای موازی پیدا کردنم ؟؟؟
در دنیای شما می 10 الترا 1200 تا رای داره یا 280 تا ؟؟؟

Finch

comment image

TheFreeCritic

اها

Finch

خب خب
وقته به این جمله کوتاه و پر معنا خطاب به هواوی فنا بسنده کنم
(( حلال اوسون ، حلال اوسون ، مارو دیدی دایی فرار کن زووووود))😂😂😂

حریف نبود؟😂
نبرد میت ۴۰پرو و می۱۰ اولترا رو همه گفتن رقابت سخت و تنگاتنگی بود اما شخصا قبول داشتم که یکی از ایزی ترین و سس‌ماس ترین رقابتا هست😂😂😂😂😂

دور اول خیلی خوب بود و خوش گذشت
مرسی سی‌نا جان😂❤️❤️😂
.
با اینکه نه دلم هنوز کمی سام فنم اما شخصا دلم میخاد پی۴۰پرو ، اس۲۰ اف‌ای رو بزنه چون بازم دلم میخاد نماینده هواوی رو سنگین تحقیر کنیم
ینی سنگینااااا😂😂😂

Taha

همون طور که میدونی منم شیا فنم ولی حس نمیکنی رای فیک داده شده؟ ( البته بدون فیک هم باز شیا برنده بود فکر کنم)

Finch

نه بابا فیک کجا بود

m.b

نه بابا فیک کجا بود… 😂🤔

Finch

🤔🤔🤔🤔🤔
شما فیک دیدی جناب بشری؟😝😝😂

Finch

در قوی بودن میت ۴۰ پرو شکی نیست
اما اما اما
قوی بودن ملاک نیست
شیرم خیلی قویه
ولی ، این گرگه که پاشو توی سیرک نمیزاره

Taha

سس ماست و حلال اولسون کمه برای این جمله.
اثر منفی لطفاً 😂😂

Finch

اصن خیلی جالبه امشب صدای هواوی فنا در نمیاد😂

Taha

والا من فقط ۱ هواوی فن میشناسم که اونم آقای عرفانی هست
ایشونم که اکثرا جمعه ها فعالیتشان زیاد میشه.

جالب بود

Amir Hossein

S20 FE رفته مرحله بعد اما مجموع رای ها برعکسه که!😐

نویسنده آزمایشی

جمعش اشتباهه😂

Finch

««همچنین در همین مسابقه هواوی میت ۴۰ پرو پررای‌ترین بازنده رقابت هاست»»
+ از حالا به میت۴۰ پرو بگیم بازنده بزرگ 😂
باید قبل از مسابقه این دو سه بنر میساختم با نوشته
…voting is coming…
😂
(اشاره به زمستان می‌آید گیم او ترونز)

Mahdi

یعنی می۱۰الترا با نوت۲۰الترا افتاد؟
من که به نوت رای میدم

Finch

ولی من به می۱۰ اولترا رای میدم😏😉

نویسنده آزمایشی

1رای فینچ=1000رای

m.b

بذار سرنوشت رای‌تو بگم…
اول رای میدی داخل سایت میبینی خب تقریباً این دو گوشی با هم برابرن…
بعد ساعت آخر نظرسنجی میای میبینی رای‌ت تو انبوهی از رای های mi 10 ultra گم شده…
تهش اینم نشه روز نتیجه گیری میبینی تهش تو انبوهی از رای های تل.گرامی گم شده… 😂🤦‍♂️
نمیدونی اینا چه بی جنبه هایی هستن…
کلا هر برندی تو ایران به دور میرسه تا خزش نکنن گند نزنه به آرمان هاش(آرمان رو خوب اومدم؟😂🤔) ول نمیکنن…

Mahdi

خب من واسم مهم نیست ، واسه همین به الجی وی۶۰ و اکسپریا رای دادم ، دوباره هم بیاد اگه قرار باشه فقط من بهشون رای بدم اینکارو میکنم ، نظر شخصی منه

Taha

پس چرا تو پست نوا۸ گفتی کسی که از طراحیش خوشش بیاد مشکل روانی داره؟

Mahdi

آقا من اشتباه کردم ماژول دوربین اندازه نوکیا ۱۱۰۰ خوشگله تمام

Taha

😂😂😂

Auroro

تر زدید دیگه

فیلتر شکن روشن کردید گوشیتون بره بالا

Auroro

من فکر میکنم نوت 20 رای بیاره

Finch

مظلومیت را در چشمان هواوی فنی دیدم که امیدی به پیروزی برند خود ندارد 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
شاعر میفرماید
اگر دیدی جوانی بر درختی در ترنجی تکیه کرده
بدان هواوی فن بوده و امشب بسی گریه کرده
👆😂😂

Auroro

هیهیهی چیقید خیندیدیم

AŁɪ

در این پست مقادیری نمک ریخته شده . نمکا رو هدر ندید بمالید به خیارم بعد میل کنید 🙂📿

Finch

اون ماکارونیت رو قاب بگیر بزار سردر شرکتی که گوشی ۱۴۰۰ دلاریش جلو یه گوشی ۷۰۰ دلاری تحقیر شد 😂

AŁɪ

یعنی تو با ماکارونی هم تجربه داری 🙂😅 چقدر تو حقیری …
جالب اینجاس اگه بهت پول هم میدادن اینقدر سریع تغییر رویه نمی‌دادی ولی انگار ازت آتو دارن 🤣

Finch

بمیر باو حقیر فن😂

Auroro

گوه نخورید دوتاتون😂

Finch

Auroro
باش همشو بیا تو تنهایی ببر بخور حقیر ممبر هواوی فن😂😂

SHREK

Mi10 ultra یا note 20 ultra😨😨😨😨😨😨😨😨😨

Finch

قطعا غلبه بر نوت ۲۰ اولترا به سادگی میت۴۰ پرو نیست
چون این بار طرفدارن سامسونگ و اپل و هواوی همه دست به یکی میکنن واسه اینکه شیا رو بزنن
چون اگه مسابقه بخاد یک به یک برگزار بشه ، شیا رنده می‌کنه طرفو
ولی خب به قول معروف 👇
{یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ}
چرا اینو میگم ؟
چون نماینده ما دوتا گوشی داشت فقط ولی هواوی و سامسونگ ۳ و ۴ تا ، با اینکه محبوبیت شیا تو ایران کمتر از اون دوتا نیست
ظلم بعدی هم که در حقمون شد اینه که گوشیای شاخمون مثل می۱۰تی پرو یا میکس آلفا رو نیاوردن و بجاش چیزی آوردن که شخصا تو این سایت اصلا طرفدار نداره ( کی ۳۰ اولترا)
اما خب رفیق ، خدا با مظلوما هست
بقیه هرچی میخان بزنن مارو ، ما خدا رو داریم 😌😌
.
.
.
جرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MSK

واقعا اگه میت 40 پرو خدمات گوگل داشت خیلی ارزنده تر بود دوربین بهتر تراشه قوی تر طراحی جالب فیس آیدی و فینگر پرینت نمایشگر 90 درجه خمیده ولی می 10 اولترا هم خیلی خوب بود ولی من چون دوربین و تراشه قدرتمند برام مهمه انتخابم میت چون میت و نوت زبانه طراحی خاص خودشون را دارن من با بیشترین سری هایی که حال میکنم سری میت و نوت همین طور که زد آب هم هستن این دفعه میت توی نمایشگر و بلندگو هم دست پر اومده ولی شارژر می 10 اولترا دیونه کنندس کاش میشد جلوی رای فیک را گرفت اون موقع نتیجه درست بود در هر صورت اینطور که پیداس می 10 اولترا خیلی طرفدار داره گوشی برازنده ایم هست امیدوارم دوستدارانش بتونن بخرن

MR.CAMPER

یعنی واقعا جای تاسف داره که ترنجی میاد گوشی 1200 دلاری رو با گوشی بنجل 300 دلاری توی یک رقابت قرار میده اولا چیپست مدیاتک هیچجوره رقیب 865 نیست دوم گوشی 1200 دلاری که نمایشگر فورکی با قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ داره (که قیمت نمایشگر اون گوشی به تنهایی حداقل 400 دلار قیمتشه) اصلا قابل قیاس با نمایشگر یک گوشی 300 دلاری نیست خواهشا اگر میخواید لیگ برگزار کنید مشخصات و قیمت گوشیا رو هم در نظر بگیرید شما که با سونی حال نمیکنی حداقل اینجوری خودتون تحقیر نمیکردید که یک گوشی که همه چیزش پریمیومه از دوربین نمایشگر و …… رو با یک گوشی آشغال چینی اونم با مدباتک تو یک نظر سنجی قرار داید حداقل با یک گوشی 1000 دلاری مث نوت 20 میذاشتید که ادم بدونه گوشیا از لحاظ سخت افزار و نمایشگر تا حدودی برابرن نه آشغال چینی با نمایشگر فول اچ دی و مدیاتک

TheFreeCritic

نه آشغال چینی با نمایشگر فول اچ دی و مدیاتک

صفحه اولد سام با تمپل ریت 240 و رفرش ریت 120 هرتز و دایمن سیتی 1000+ ؟؟؟

من با پول اکسپریا میتونم 4 تا الترا بخرم چی میگی ؟
فیک کی هستی ؟

Auroro

400 دلار؟
وات د شت

MR.CAMPER

من فیک کی هستم؟😂😂😂😂 من فیک خودمم
عزیزم اون موقع که شمارو رو فرش ریخته بودن داشتن با قاشق از رو فرش آب تراشت میکردن من کاربر ترنجی بودم برو ۴ تا دامیستی هزار بخر که بشه دامیستی ۴٠٠٠ بحث سر اینه ک اون گوشی هیچیش قابل مقایسه با وان مارک دو نیست نه قیمتی و نه سخت افزاری الان یک ایفون ایکس اس مکس ١٢ میلیون قیمت ال سی دیشه درصورتی که نوش ٣۶ میلیونه
یک سوم قیمت گوشی ال سی دی هست شما به رو کاغذ نگاه میکنی ما در عمل تست میکنیم و میبینیم الان پرچمدار ٢٠٢٠ شیاف کیفت تصویرش جلوی نمایشگر سامسونگ حرفی برا گفتن نداره بعد من نمیدونم تو با چه عقلی (البته اگر عقل داشته باشی) میگی دامیستی ١٠٠٠ بهتره برو بچه جون برو به درس و امتحانات برس😂😂😂

TheFreeCritic

این دیگه فیک کیه نمیدونم …
ماشالله همشونم روز اولی میزان ادب ننه باباشونو رو سریع رو میکنن 😂
عامر ادیشن *** 😂
حرفی ندارم چون میدونم به *** ها نباس جواب داد .

به لایک ها توجه کنید فقط 😂

عمو جون میخوای لایکت کنم ******** بشه ؟؟

برو این لباسا اندازه خیکِ تو نیست

بذار لایکت کنم دلت خنک شه کوووچلو

TheFreeCritic

بچه ها لایکش کنید فقط .
کی به کیه اصلا 😂

بذار تلافی اک قبلیش و فحش هاش خنک شه این کوچولو

نتیجه گیری اخلاقی : ننه بابا ی عزیز این عامر ادیشن گرامی لطفا بیاید بچتونو جمع کنید 😂😂☜(゚ヮ゚☜)

Dr.Nazer

فیک نیست
خیلی وقته اینجاست
از منم قدیمی‌تره فک کنم

TheFreeCritic

@ناظر

باو ولش کن لایکش کن بذار خنک بشه .

ادبش رو توی کامنت زیری به قینچ هم میشه دید .
من وقتمو برای این علاف نمیکنم

TheFreeCritic

فینچ*

MR.CAMPER

شما اسمت بذار باندل ادبیات ک…ص نمکی منم میام خیارم می مالم بهت که نمکی شه
اون لباس اره اندازه تنم نمیشه ولی اون کدکسی که روش کشیدم کاملا اندازه اش هست

MR.CAMPER

فک میکنی سامسونگ میاد نمایشگری در حد پرچمدار های خودش به اون اشغال ساز چینی بده که با ذوق و شوق میگی اولد سامسونگ؟😂😂😂😂😂😂 برو بچه جون برو سر درست

Finch

ول کن باو این حقیر ممبرا حمله باخت ندارن😂😂😂😂😂
#بازنده_بزرگ
#حقیر_ممبر
#تحقیر_هواوی
#ترس_و_وحشت

Finch

حمله » جنبه

Mr.Sediq

mi10ultra که در مقابل نوت سامسونگ حرفی برای گفتن نداره…

Finch

میبینم که هواوی حقیر ممبرای هواوی فن باز رو آوردن به کار همیشگیشون ینی فیک ساختن 😏😂😂
این بارم که دارن از درخت سامسونگ میرن بالا و نارگیل پرت میکنن پایین😂😂😂😂
بیا پایین داداش
بیا موز بخور ، نارگیل ننداز😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

MR.CAMPER

داداش خوبی؟ چیز میزی نزدی؟ من اسم هواوی اووردم؟؟؟ الان فک میکنی من ممبر فیکم که طرفدار هواوی ام و دعرم از سامسونگ حمایت میکنم؟ اگ واقعا همچین فکری کردی باید بگم شما یک ک.صخل مالیاتی هستی

من گوشیام تا الان اکثرا سونی بوده
١.طرفدار سونیم
٢.درحال حاظر گوشیم آیفونه پس طرفدار اپل هم هستم
و اینک سامسونگ هم فقط سری نوت اونم با چیپ اسنپش رو قبول دارم
شیاف حباب و دیگر برندهای چینی هم خودشون و هم طرفدارانشون به öIoدایورتن ولی خب از فاتحه خوندن به ادمای اسب دریغ نمیکنم

Oneplus Fan Enthusiast Brand

ایول حاجی همه حرفات حق و درسته!👌
فقط لطفا پای وان پلاس رو بکش بیرون از بقیه مارکای دره پیت چینی مثل شیا😃

MR.CAMPER

وانپلاس که اصن بحثش جداس

TheFreeCritic

ایول ناموسا 👍🏻👌🏻✋🏻

دقیقا با کامنتت حال کردم .
اصلا بعدش متحول شدم 👨🏽‍🦳👼🏽
الانم شدم عامر ادیشن !!
مخصوصا اونجایی که گفتی *** مالیاتی ✋🏻
بنده ایمان آوردم

MR.CAMPER

من تو رو نمیشناسم
من نظر خودمو گفتم و اشاره کردم گوشی با چیپ مدیاتک چه شیا باشه چ سامسونگ چه سونی از نظر من اشغاله بعد اومدی زیر کامنت من به تفت دادن که اره مشخصات این اینجوریه واونجوریه من خودمم میدونم اون چه اشغالیه نیازی نبود برام همش بزنی
اینقدم زیر پستای من چیز نمکی نکن چون حوصلت ندارم برو با پول وان مارک دو چهارتا دامینستی ١٠٠٠ بخر بعد شیافش کن
چون گوشی ٣٠٠ دلاری هیچ جوره با پرچمدار ١٢٠٠ دلاری مقایسه نمیشه و من فقط یک انتقاد کردم انگار به مقدساتت توهین شد
چون بخش کامنتا بلانسبت بعضی از دوستان باشخصیت که تعدادشونم متاسفانه اندک هست با گی سانانی همچون شما که پیامبر قوم لوط هستی پر شده من سالی یک یا دوبار بیشتر کامنت نمیذارم این سری هم اومدی زیر پست من استریپ زدی که مجبور شدم جوابت رو با یک اسپنک حسابی بدم ولی مث اینک خوشت اومده دوست داشتی🤣🤣🤣🤣

پشمااااااااام ارسی 😂😂😂😂
والا اینجا کافیه بگی بالا چش جنسای چینی ابروعه
کارت ساختس
به قول خودت برد 4 تا کی 30 الترا بخر اسمبل کن برو تو کار ماینینگ با دایمنسیتی 4000!!

m.b

@به پماد سوختگی سلام کنید
حاجی یارو گفته بنجل چینی و آشغال چینی و شیاف… هیچی نگفتیم بعد ما حمله میکنیم؟! 😂

اللّه وکیلی شما دیگه چه موجوداتی هستید… 😂 🤦‍♂️

TheFreeCritic

@ارسلان عامر ادیشن

عزیزم شما شروع کردی

( با گوشی بنجل 300 دلاری توی یک رقابت قرار میده اولا چیپست مدیاتک هیچجوره رقیب 865 نیست دوم گوشی 1200 دلاری که نمایشگر فورکی با قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ داره (که قیمت نمایشگر اون گوشی به تنهایی حداقل 400 دلار قیمتشه) اصلا قابل قیاس با نمایشگر یک گوشی 300 دلاری نیست خواهشا اگر میخواید لیگ برگزار کنید مشخصات و قیمت گوشیا رو هم در نظر بگیرید شما که با سونی حال نمیکنی حداقل اینجوری خودتون تحقیر نمیکردید که یک گوشی که همه چیزش پریمیومه از دوربین نمایشگر و …… رو با یک گوشی آشغال چینی اونم با مدباتک تو یک نظر سنجی قرار داید حداقل با یک گوشی 1000 دلاری مث نوت 20 میذاشتید که ادم بدونه گوشیا از لحاظ سخت افزار و نمایشگر تا حدودی برابرن نه آشغال چینی با نمایشگر فول اچ دی و مدیاتک )

شما دارید یک محصولی که با قیمت میان رده عرضه شده و از تمامی میان رده های خال حاضر برتری داری رو با سونی وان مارک ۲ مقایسه کردید و خار مادرش رو به چشمش کشیدی و میگی نمیدونم شیاف و بنجل ۳۰۰ دلاری .

پردازنده گوشی بنده اسنپدراگون ۸۶۵ هست ولی دلیلی نمیبینم که بیام اون رو بزنم تو سر گوشی ۳۰۰ دلاری و بگم خاک بر سرت .
در ضمن من نگفتم که دیمن از ۸۶۵ بهتره چون خودم هم ۸۶۵ دارم و قدرت و پایداری و isp این تراشه رو دیدم
دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس در مقایسه با همرده های قیمتی خودش ( 765g 768g ) قدرت بیشتری داره و به اون ها میچربه .

۲ – همون‌جور که در بالا گفتم قیمت این دو گوشی با هم برابر نیست و اگر بخوایم کی سی الترا رو با هم رده های قیمتیض مقایسه بکنیم در بین رقبای هم قیمتش داره ( a51 m51 و … ) برترین نمایشگر رو ارائه میده با چگالی پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ ، تمپل ریت ۲۴۰ هرتز و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و HDR 10 + به همراه روشنایی بالاتر از ۵۰۰ نیت . در صورتی که شما این صفحه نمایش رو جزو نقاط ضعف محصول بیان کردید در صورتی که کاملا بر تمامی هم رده های قیمتیش ارجعیت داره .
پس شما بیخود و بی جهت از سونی دفاع کردید چون هرگز این دو محصول هم قیمت نیستن .
در ضمن صفحه نمایش ردمی کا سی الترا از نوت ۲۰ ارجعیت کامل داره حتی در حاشبه صفحه نمایش ( جدا از بخش تمپل ریت و رفرش ریت و چگالی پیکسلی ) هم از نوت بیست معمولی با اینکه ۱۰۰۰ دلاره بهتره و حتی خود موبایل به صورت کلی از نوت ۲۰ بهتره .

صفحه نمایش کا سی الترا :

AMOLED, 120Hz, HDR10+, 500 nits (typ)
Size 6.67 inches, 107.4 cm2 (~87.2% screen-to-body ratio)
Resolution 1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~395 ppi density)
Protection Corning Gorilla Glass 5

نوت بیست :

Super AMOLED Plus, HDR10+
Size 6.7 inches, 108.4 cm2 (~89.2% screen-to-body ratio)
Resolution 1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~393 ppi density)
Protection Corning Gorilla Glass 5

( الان پرچمدار ٢٠٢٠ شیاف کیفت تصویرش جلوی نمایشگر سامسونگ حرفی برا گفتن نداره بعد من نمیدونم تو با چه عقلی (البته اگر عقل داشته باشی) میگی دامیستی ١٠٠٠ بهتره برو بچه جون برو به درس و امتحانات برس😂😂😂)

وقتی میخوای گاز رو به شقایق‌ ربط بدی …. و دو مسئله جدا رو بهم ربط بدی …
دیدیم که در بخش صفحه نمایش هم از نوت ۲۰ طبق ادعا شما .
شما اگر اعتقاد به این داشتید که این دو گوشی اصلا در رده قیمتی هم نیستن و نباید مقایسون کرد به صفحه نمایش و پردازنده این گوشی که در رنج قیمتی خودش بهترینه گیر نمی‌دادی و توهین نمیکردی و شیاف و …. نمیگفتی .
در ضمن سخت افزار و صفحه نمایش الترااز نوت ۲۰ای که مثال زدی بهتره .
.

الان کسی که تصمیم میگیره چهار ردمی کی سی الترا برای خودش و دوستاش بخره احمق نیست

همون طوری که یک آدمی که تصمیم میگیره یک اکسپریا وان مارک ۲ بخره احمق نیست

و همونطور آدمی که تصمیم میگیره جفتشو بخره نفهم نیست !

احمق شمایی که انقدر توهین میکنی نه تنها به خریداران توهین میکنی بله ادبیات کامنت دادن هم نداری

به قول هایزنبرگ
شخصیت هر آدم ماهیت وجودیشه ولی برخوردش با آدمی که جلوش نشسته داره بستگی داره و هر چه حجم نفهم بودن شما به قدری زیاد باشه که به خریدارای یک محصول و یک برند توهین میکنی و میگی آشغال چینی ‌همینطوری باید جواب داد ‌!!

یا حق ⁦🖐️⁩

MR.CAMPER

خب حرفات تموم شد؟ الان راحت شدی؟ بشین نفس عمیق بکش یکم ریلکس کن حرص نخور
من اگ میدونستم با گفتن یک جمله اشغال چینی اینقد اتیشی میشین و منو فیک خطاب میکنی و …. زودتر از اینا دست به کار میشدم
باو خوش به حالت فهمیدیم گوشیت اسنپ ٨۶۵ عه
گوشی منم چیپش a14 عه اینا اصن مهم نیس مهم اینه که شیا اشغاله🤣🤣🤣🤣چه با اسنپ ٨۶۵ چه ٨٨٨ چه دامینستی ١٠٠٠ و …..
هواوی هم فقط دوربینش خوبه چون نه سرویسای گوگل روش پشتیبانی میشه و ن چیپست درست درمونی داره
سونی هم که بزرگترین سنسور ساز جهانه میاد رو گوشی پرچمدارش از اشغالترین و بدترین سنسورای سامسونگ برای سلفی و دوربین های پشتی به جز اصلی و واید استفاده میکنه اینم فاتحه اش خونده اس هیچ
سامسونگ هم میاد برای بازار ایران چیپست اگزینوس میده که اونم افتضاحه به نوبه خودش (گوشیای خوبش با چیپ اسنپ میره امریکا و چین آشغالاش با چیپ بخاری میاد ایران🤣🤣🤣) اپل هم ک فازش مشخص نیس شارژر از تو جعبه گوشی ١٢٠٠ دلاریش حذف میکنه
همشون ی جور مزخرفن من همشون به باد انتقاد میگیرم بعدشم من تو کامنتم نگفتم اینایی که چینی میخرن احمقن یا گاون یا اسبن گفتم برای من یکی دایورتن یعنی حرفاشون برام اهمیت زیادی نداره
شمام خودته جرررررر دادی این همه نوشتی من همیجوری سر سری ی نیگاه کردم رفت چون بازم برام مهم نبود یعنی دایورتی ولی دیدم خیلی میس کال انداختی گفتم شاید بچه کارش واجبه 🤣🤣🤣🤣🤣

Milad7

تقلبی که توی رای های ترنجی شد توی انتخابات امریکا نشد!!! ( شوخی)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)