حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ با رنگ خاص گلکسی S21 مشترک است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

اواخر ماه جاری رویداد Unpacked جدیدی اتفاق می افتد، به این معنی که بسیاری از محصولات جدید در آن معرفی می شوند. گفته می شود که یکی از آن ها ساعت هوشمند خواهد بود، اما یک ساعت هوشمند جدید نیست، بلکه یک رنگ جدید برای یک ساعت هوشمند است. در حقیقت رنگ جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ با رنگ خاص گلکسی S21 مشترک است.

گلکسی واچ اکتیو ۲

ما در اینجا در مورد Galaxy Watch Active 2 محبوب صحبت می کنیم. Evan Blass رندری از گلکسی واچ اکتیو ۲ را که دارای یک رنگ رزگلد و با یک بند بنفش تکمیل شده است، به اشتراک گذاشته است.

این طراحی دو رنگ آشنا به نظر می رسد، و این به این دلیل است که ما قبلا رندرهای گلکسی S21 را با ترکیب رنگی مشابه دیده ایم. رنگ بنفش با سایه های رزگلد در اطراف قاب دوربین عقب و فریم دستگاه به چشم می خورد. جدا از رنگ جدید، ظاهراً Galaxy Watch Active2 هیچ تغییری در داخل ایجاد نمی کند.

اگر تاریخی که روی صفحه ساعت هوشمند نشان داده شده در رندر موجود است، نشانه ای باشد؛ ساعت رزگلد گلکسی واچ اکتیو ۲ در تاریخ ۲۵ دی ۹۹ یعنی همان روزی که خانواده گلکسی S21 معرفی خواهند شد، رونمایی می شود.

برای یادآوری، Galaxy Watch Active2 در حال حاضر در رنگ های سیاه ، طلایی و نقره ای از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم و چند رنگ بند برای انتخاب موجود است. در بخش  مشخصات، این ساعت سامسونگ دارای یک صفحه نمایش گرد با یک حاشیه سیاه حساس به لمس است که برای کنترل عناصر رابط کاربری در اطراف محیط کار می کند. این می تواند هفت نوع تمرین را که شامل شنا و قایقرانی است به طور خودکار تشخیص دهد و دارای مقاومت در برابر آب IP68 و 5ATM است.

در قسمت جلو ، شما یک صفحه نمایش 1.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن (360 در 360 پیکسل) که با Corning Gorilla Glass DX plus پشتیبانی می شود را دریافت می کنید. پردازنده داخلی Exynos 9110 در قلب آن قرار دارد، در حالی که آب آن را باتری 340 میلی آمپری تأمین می کنید. Galaxy Watch Active2 از Tizen Based Wearable OS v4 استفاده می کند.

Galaxy Watch Active 2 از زمان آغاز به کار خود پیشرفت کرده است

به تازگی، سامسونگ ویژگی های بیشتری مانند تجزیه و تحلیل دویدن (برای ارائه جزئیاتی مانند عدم تقارن ، نظم ، سختی ، نوسان عمودی ، زمان تماس با زمین و غیره) به دستگاه اضافه کرده است. همچنین تشخیص سقوط با یک ویژگی اعلان SOS ، نظارت بر فشار خون ، پاسخ هوشمند ، اندازه گیری حداکثر VO2 ، امکان پاسخگویی با برچسب های شکلک Bitmoji و AR ، کنترل پخش موسیقی و ضبط اسکرول که به طور خودکار عکس صفحه را به تلفن هوشمند متصل به آن،ارایه می کند.

نظر شما درباره رنگ جدید ساعت قدیمی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

آیا سامسونگ در حال خز کردن رنگ بنفش است؟ 🤔

Milad7

باشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)