حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی واچ اکتیو ۲ با قابلیت نشان دادن پیام واتس اپ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ برای گلکسی واچ اکتیو ۲ یک آپدیت جدید ارایه کرده است. آپدیت گلکسی واچ اکتیو ۲ با قابلیت نشان دادن پیام واتس اپ ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی واچ اکتیو ۲

گلکسی واچ ۲

گلکسی واچ ۲

برخلاف انتظار برخی کاربران، این به‌روزرسانی فاقد قابلیت ECG یا تشخیص سقوط است. با این‌حال وب‌سایت TizenHelp معتقد است که به‌روزرسانی جدیدا منتشر شده برای دستگاه‌های گلکسی واچ اکتیو ۲ در کشورهای کره‌جنوبی و آلمان ضمن رفع برخی باگ‌های معمول دارای برخی امکانات جدید است.

قابلیت نمایش تصاویر واتس‌آپ بر روی اسمارت‌واچ در کنار نمایش محتوای چت‌ها با فرمت متنی، مهم‌ترین مشخصه جدید این به‌روزرسانی محسوب می‌شود. فریم‌ور جدید با شماره ورژن R820XXU1BTA1 منتشر شده و کاربران به‌زودی بایستی اعلان مربوط به دانلود و نصب این آپدیت را مشاهده نمایند.

در واقع واتس آپ نخستین اپلیکیشن پیام‌رسانی است که به‌عنوان یک بستر آزمایشی جهت نمایش تصاویر پیام‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. پیش از انتشار به‌روزرسانی جدید، کاربران صرفا قادر به دریافت متون بودند و کلیه تصاویر ارسالی مخاطبان به شکل آیکون دوربین نمایش داده می‌شدند. اکنون کاربران با ضربه زدن روی تصاویر قادر به نمایش آن‌ها بر روی اسمارت‌واچ خواهند بود.

حتی با وجود نمایشگر کوچک گلکسی واچ اکتیو ۲ صرف‌نظر از خریداری مدل‌های ۴۴ یا ۴۰ میلی‌متری، این صفحه نمایش برای مشاهده کلیات تصویر کافی خواهد بود. کاربران در صورت تمایل به مشاهده جزئیات بیش‌تر همواره می‌توانند از گوشی تلفن‌همراه خود استفاده کرده و تصاویر را در اندازه‌ای بزرگ‌تر مشاهده نمایند.

نظر شما درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

پیام متنی رو که نشون میداد این آپدیت جهت نشان دادن پیام تصویری هستش

Milad7

عالی و کاربردیه

Chalton

بسیار عالی
این برند چرا انقدر دوست داشتنیه

Amir galaxy

👏👏👏👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)