حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲ به زودی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۲ سامسونگ حدودا ۹ ماه پیش رسما معرفی شد. این دستگاه های ویژگی‌های متنوعی دارد و می توان آن را یکی از بهترین ساعت هوشمند دانست. امروز ویدیویی منتشر شده که به می گوید اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲ به زودی ممکن خواهد شد. این ویژگی‌ای است که تا کنون کاربران منتظر آن بودند اما روی هیچ دستگاه دیگری نظیرش را پیدا نمی کردند. البته این ویژگی نیاز به یک کالیبراسیون اولیه دارد.

اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲ به زودی

اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲

اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 بهترین ساعت هوشمند سامسونگ بوده که از ویژگی های ویژه ای برخوردار است. این دستگاه شامل ضربان قلب، ECG، ردیابی خواب، افزایش تمرکز، ردیابی سلامت زنان و پیگیری فعالیت های ورزشی را داراست. اکنون، ساعت هوشمند جدید این شرکت از طریق یک برنامه جدید یک ویژگی مهم دیگر نظارت بر فشار خون را دریافت می کند.

غول الکترونیک کره جنوبی اعلام کرده است که برنامه مانیتور سلامت سامسونگ توسط وزارت بهداشت غذا و داروی کره (MFDS) به عنوان یک نرم افزار به عنوان یک وسیله پزشکی (SaMD) برای اندازه گیری فشار خون عنوان شده است.

ارایه قابلیت اندازه گیری فشار خون با ساعت هوشمند سامسونگ از تابستان ۹۹

باید بدانید که گلکسی واچ اکتیو ۲ برای اندازه گیری فشار خون باید با یک دستبند سنتی کالیبره شود، همانطور که در فیلم زیر نشان داده شده است قبل از اینکه بتواند فشار خون شما را اندازه گیری کند، نیاز دارد ۳ بار در حالتی که ساعت هوشمند به دست شماست، شما با یک فشارسنج، فشار خون خود را بگیرید و وارد نرم افزار کنید، سپس ساعت داده های خود را با آن کالیبره کرده و آماده استفاده است. سنسورهای پیشرفته ضربان قلب در ساعت هوشمند فشار خون را از طریق تجزیه و تحلیل موج پالس اندازه گیری می کنند. ساعت هوشمند ارتباط بین مقادیر کالیبره شده و تغییر فشار خون را برای تعیین فشار خون اندازه گیری می کند.

 

برنامه Samsung Health Monitor به گونه ای طراحی شده است که به کاربران بینش بیشتری در مورد سلامتی خود می بخشد و به آنها در تصمیم گیری آگاهانه بر اساس داده های معتبر فشار خون کمک می کند. این برنامه در Galaxy Watch Active 2 در تابستان ۹۹ در دسترس خواهد بود و سپس به ساعت های هوشمند قدیمی تر از جمله Galaxy Watch ارایه می شود.

فشار خون بالا یک بیماری پزشکی است که شناخته شده است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیمهاری‌های مغزی، قلبی و کلیوی را افزایش می دهد. در صورت عدم مدیریت صحیح، می تواند باعث بیماری انسداد قلب و سکته مغزی شود. از آنجایی که گلکسی واچ اکتیو ۲ به تازگی در کره جنوبی تأییدیه دریافت کرده، ممکن است ماه ها طول بکشد تا در کشورهای دیگر نیز موجود باشد زیرا این شرکت نیاز به تأیید آژانس های بهداشتی محلی و مقامات دارد.

تاجونگ جی یانگ ، مدیر شرکت SVP و رئیس تیم بهداشت، تجارت در زمینه ارتباطات سیار در سامسونگ سامسونگ ، گفت:

“برنامه نظارت بر سلامتی سامسونگ این پتانسیل را دارد تا به میلیون ها انسان در سراسر جهان که تحت فشار خون بالا مبتلا هستند کمک کند. این یکی از نمونه های بسیاری از چگونگی ادغام سامسونگ بهترین سخت افزارهای کلاس خود با جدیدترین نوآوری های نرم افزاری برای نوآوری تجربیات موبایل است. “

نظر شما درباره قابلیت جدید ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟ به نظر بسیار کاربردی می رسد و می تواند فاکتور فروش خوبی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

چجوری این قابلیت به گلکسی واچ هم ارائه میشه وقتی سنسور الکترو کاردیو گرامو نداره،،
پس اگه بخوایم با ی دستگاه دیگه فشار خون بگیریم و با توجه به داده ها ساعت رو کالیبره کنیم چه نیازی به سنسور مخصوص این کار داره؟؟؟من که متوجه نشدم

david2arc

…”به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مغز، قلب و کلیه را افزایش می دهد.”
پاراگراف پنجم، مگه مغز، قلب و کلیه بیماریه که بهش مبتلا بشیم؟؟!! کاش من یکی به مغز حاد قوی دچار بشم😂😉

pooria

ناظر بازم شیطونی کردی ؟

Milad7

اگه دقیق باشه عالیه

karen saadat

جناب عطایی عزیز سلام وقت بخیر خسته نباشید
مطمئنید درست نوشتین ؟ 9 روز پیش معرفی شده ؟؟؟؟
تا اونجایی که من میدونم گلکسی واچ اکتیو 2 آگوست 2019 تولید شده و تقریبا همه فروشگاه های اینترنتی هم برای فروش دارن …از جمله دیجی خودمون ….
من تقریبا یک ساله میخوام اینو بخرم ولی پول یوخ
اینم لینکش :
https://www.digikala.com/product/dkp-1878041/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-galaxy-watch-active2-44mm-leatherband-smart

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)