حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ آپدیت اندازه گیری فشارخون Galaxy Watch Active 2 را در کره جنوبی ارایه کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

ماه گذشته بود که در ترنجی خواندیم اندازه گیری فشار خون با گلکسی واچ اکتیو ۲ به زودی ارایه می شود. سامسونگ برنامه Health Monitor خود را در کره جنوبی منتشر کرده است که اندازه گیری فشارخون را برای ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 امکان پذیر می کند. این آپدیت کمی جلوتر از برنامه ارایه شده است. سامسونگ پیشتر گفته بود كه این برنامه پس از تأیید وزارت بهداشت غذا و داروی كره جنوبی در ماه آوریل، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی منتشر می شود. به این ترتیب سامسونگ آپدیت اندازه گیری فشارخون Galaxy Watch Active 2 را در کره جنوبی ارایه کرد. این می تواند برای پایش سلامت در ساعت های هوشمند خیلی مهم باشد.

آپدیت اندازه گیری فشارخون Galaxy Watch Active 2

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ هنوز به عنوان جایگزینی کامل برای اندازه گیر سنتی فشار خون عمل نمی کند. در واقع، شما باید برای کالیبراسیون برنامه هر چهار هفته یک بار از یک دستگاه فشارخون سنتی استفاده کنید. این واقعا در نوع خود بهترین است، هرچند که سنسورهای اپتیکال فقط از لحاظ فنی می توانند تغییر فشار خون را اندازه بگیرند تا اینکه خواندن دقیقی از خودشان داشته باشند. با خواندن فشار خون از روی دستگاه سنتی به عنوان یک مبنا، برنامه سامسونگ باید برای ردیابی روند به مرور زمان یا بین مراجعه به پزشک، مفیدتر باشد.

گلکسی واچ ۲

گلکسی واچ ۲

سامسونگ می گوید که برنامه پایش سلامتی این شرکت از سه ماهه سوم سال جاری در کره جنوبی از ویژگی ECG پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی را اپل با اپل واچ سری ۴ سال ۲۰۱۸ معرفی شده است، اگرچه هنوز برای ردیابی فشار خون هنوز پشتیبانی بومی ارائه نمی دهد.

سامسونگ جزییات برنامه هایی برای آوردن این ویژگی ها در خارج از کره جنوبی اعلام نکرده است. هرگونه تلاش این امر به تأیید نهادهای نظارتی محلی بستگی دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ساعت های هوشمند می توانند گجت‌هایی مفیدتر از اعلان‌کننده‌های نوتیفیکیشن باشند!؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای بعضی افراد کاربردی هست 🙂

Milad7

در کل ویژگی مثبتی هست و استقبال میشه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)