حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور (Under Armour) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

دیشب در کنار معرفی گوشی‌های جدید و پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس و همچنین لپ تاپ گلکسی بوک اس جدید، نسل جدید ساعت‌های هوشمند را با نام Galaxy Watch Active 2 در نسخه Under Armour معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور (Under Armour) آشنا شوید.

گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور (Under Armour)

گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور (Under Armour)

گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور (Under Armour)

در حین معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور، تمام تمرکز بر روی ارائه سریع اطلاعات، مؤلفه های فنی و ویژگی‌های این خانواده معطوف شده بود. بسیاری از ورزشکاران، با نام Under Armour آشنا هستند. این کمپانی آمریکایی سازنده‌ای مطرح در زمینه انواع پوشاک و تجهیزات ورزشی است که البته دستی هم در توسعه فناوری برای این بخش دارد. حال همکاری سامسونگ با آندر آرمور به تولید ساعت‌های هوشمند جدید Galaxy Watch Active 2 منجر شده است.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 Under Armour Edition بر مبنای دقیق نیاز ورزشکاران طراحی شده و می‌توان آن را رابطی بین دنیای فناوری و تناسب اندام دانست که در زمینه سلامت نیز گام‌هایی را برداشته است. تنها با بستن این ساعت بر روی مچ دست خود، با قابلیتMapMyRun می‌توانید یک مربی دائمی بصری را همواره در کنار خود داشته و از تمرینات و آموزه‌های آن بهره مند شوید. البته بخش‌های بزرگی از قابلیت‌های گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور برای ورزش‌های روزانه طراحی شده است.

ورزش‌هایی که به صورت انفرادی صورت گرفته و از جمله آنها می‌توان به دوییدن اشاره کرد. ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور در دو مدل 40 و 44 میلی متری تولید شده که به نظر می‌رسد برای بانوان و آقایان، سامسونگ از ابعاد متفاوتی استفاده کرده است. هر دو نسخه از بدنه‌ای با متریال های آلومینیومی بهره برده و با نمایشگرهای S-AMOLED یا همان سوپر امولد تولید شده‌اند. مدل 40 میلی متری با نمایشگر 1.2 اینچی، و مدل 44 میلی متری نیز با نمایشگر 1.4 اینچی طراحی شده‌اند.

768 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی، دیگر ویژگی‌های سخت افزاری ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور به شمار می‌روند. دوندگان با ترکیب کفش‌های ورزشی آندر آرمور و این ساعت هوشمند، می‌توانند ضمن بهبود فرم دوییدن، عملکرد خود را به مرور زمان بهتر کرده و افزایش دهند. البته Galaxy Watch Active 2 Under Armour در کنار کفش‌های مورد نظر، قابلیت دریافت مشاهده بازخورد دوییدن و راهنمایی‌های صوتی را نیز در اختیار ورزشکاران قرار خواهد داد.

بسیاری از پارامترهایی که این روزها در جنبه ترکیبی ورزش و فناوری قرار گرفته اند، نظیر ضربان قلب، میزان سرعت، کالری سوزانده شده و … نیز در این گجت پوشیدنی جدید سامسونگ تزریق شده‌اند. در پایان هم به یکی از دیگر نکات کلیدی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ آندر آرمور، یعنی قابلیت شارژ معکوس به صورت بدون سیم اشاره می‌کنیم.Galaxy Watch Active 2 Under Armour با هدف بهبود تمرینات، کاهش اشتباهات ورزشی، ایجاد روند به رشد تمرینات، مانیتورینگ و نظارت دقیق بر پارامترهای حیاتی بدن، اتصال ویژه به کفش‌های HOVR و ترکیبی از ورزش و فناوری معرفی شده‌اند.

نظر شما درباره ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ آرمور ادیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)