حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر V40 با این طراحی ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | آنر، شایعات

ما شایعات زیادی درباره آنر V40 شنیده ایم. ماه گذشته در ترنجی یرای شما نوشتیم که سری آنر V40 شباهات زیادی به سری Mate 40 خواهد داشت. امروز اطلاعاتی لو رفته و می گوید که شاید آنر V40 با این طراحی ارایه شود.

آنر V40

آنر قول داد که تلفن جدیدی را درست بعد از استقلال به عنوان یک شرکت مجزا از هواوی به بازار عرضه کند. به راحتی می توان گفت که این شرکت در مورد V40 صحبت می کند. نادانسته های زیادی در اطراف دستگاه وجود دارد اما گزارش امشب تصویر واضح تری به ما می دهد.

آنر V40

آنر V40

رندر و شماتیک Honor V40 یک طراحی ماژول دایزه ای دوربین منحصر به فرد در پشت را نشان می دهد. برای طراحی جلوی دستگاه شاهد بریدگی نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه هستیم که به شکل یک کپسول است. به نظر می رسد صفحه نمایش در قسمت جلو نیز به طرفین خمیده است. با نگاهی نزدیک تر، برجستگی دوربین نشان می دهد که این گوشی از یک دوربین با لنز کروی از شرکت لایکا همراه خواهد بود.

به هر حال، ماژول دور دوربین در پشت به وضوح از ساعت الهام گرفته شده است. این طرح شماتیک همچنین نشان می دهد که سوراخ دوربین در جلو کوچکتر از قبل خواهد بود در حالی که برآمدگی در پشت چهار سنسور را در خود جای داده است.

به طور سنتی، پس از دستگاه های پرچمدار هواوی شاهد این هستیم که آنر پرچمدار خود را که با تراشه فعلی و تعدادی از ویژگی های سری Mate ارایه می کند. امسال شرایط احتمالا کمی متفاوت خواهد بود.

اگر همه آنچه توسط منبع قابل اعتماد @Rodent950 پیش بینی شده، واقعیت پیدا کند؛ سری Honor V40 Pro از همه شانس تبدیل شدن به مدل های محبوب برخوردار است. به خصوص اگر این شرکت از سنت برچسب قیمت جذاب تری نسبت به آنچه که برای مدل های برتر هواوی ارایه می کنند، پیروی کند. معرفی محصولات جدید باید در دسامبر سال جاری اتفاق بیفتد.

به گفته این منبع، تلفن های هوشمند با یک نمایشگر بزرگ و منحنی در اندازه 6.72 اینچ با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در انتظار ما هستند. این بدان معنی است که این سری Honor V40 است که افتخار پیشگام بودن در محدوده پنل ۱۲۰ هرتز هوآوی را دارد.

آنر V40 Pro از تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس استفاده خواهد کرد. در مقابل مدل برتر آنر V40 Pro Plus پرچمدار جدید تراشه ۵ نانومتری Kirin 9000 را ارایه خواهد کرد. این تلفن های هوشمند دارای یک دوربین جلو دوگانه هستند و در یک سوراخ بیضی شکل در نمایشگر ادغام می شوند.

چندین سنسور دوربین در قسمت پشتی قرار دارند و سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. تلفن های هوشمند جدید شامل پشتیبانی از شارژ سیمی 66 وات و برق بی سیم 40 وات و بلندگوهای استریو خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر V40 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

انگار ساعت مچی چسبوندن وسطش

Naranj

زیاد قشنگ نیست ولی چون متفاوت هست خوبه

خیلی جذاب میشه…با قیمت خوب…

AŁɪ

چقدر خفنه ها🔥😍

ali_s

علیمن کنجکاو شدم😐😂
گنج پیدا کردی یا چی؟😐😂
پیگیر ۹۹۰ شدی😂

Taha

قاب دوربینش شبیه ساعته😂

ali_s

خوشم نیومد

TheFreeCritic

شدیدا نیاز به یک نسخه باندل بایا آلتیمیت ادیشن داره …

TheFreeCritic

اها یادم رفت یه با فیگور سیامک انصاری هم به همراه نسخه دمو بازی انحصاری جورج فلوید داخل پک نسخه کالکتور که اتفاقا توش ریمیک بایا : باز میگردد هست ( نسخه التیمیت ادیشن )

Auroro

چقدر چرت میگی

Taha

نیست که مثلاً تو روزی ۵ آیه قرآن می‌خونی 😐

TheFreeCritic

اوه اوه من یه سمی تولید کردم فردا اپلود میکنم

مربوط به بایا ….
هایپ شید ناموسا
فردا کامل میاد

SHREK

طراحی جالبی داره قاب دوربینش خیلی بزرگه طراحیشم جدید.

TheFreeCritic

نسخه بایا ادیشن معرفی شد ..

comment image

نویسنده آزمایشی

یا خدا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

TheFreeCritic

یک سمی دیگر اماده کردم فردا اپلود میکنم
پ.ن : درحد سم دیگه نیست رادیواکتیویه با خلوص بالا 🙂

S AH

😐😐😐😐😐😐😐

abraham

هنوزم رنگ و بوی طراحی هواوی توش احساس میشه!
اون مثل داداشم بود…

ali karimi

سلام، گوشی زیبایی باید باشه، قشنگه، فقط باید بینیم چه مشخصاتی داره و مهمتر از همه با چه چیپستی میاد، اسنپ 888 که البته بعید به نظر میرسه یا چیپست دامین سیتی 1000،یا ممکنه مدیاتک تو این مدت یه چیپ 5نانو معرفی کنه چون خیلی وقته خبری ازش نیست همه درست کردن چیپ 5نو فقط مدیا تک مونده، ودر آخر باید دید قیمتش چقدره که هانر میتونه بابت اینکه اولین گوشی بعد از جدا شون از هوآوی ساخته با یه قیمت خوب عالی بده بیرون که حتمأ فروششم خوب در میاد، و ببینیم به ایرانم راه پیدا میکنه یانه، البته نه اینکه یکی دوسال دیگه بیاد ایران😅😅والا شانس نداریم که مثل خیلی گوشی‌های دیگه از خانواده اوپو، ویوو، رلمی

Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)