حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی پشتیبانی PS4 را بیشتر از PS3 ادامه می دهد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی

رایان در مصاحبه ای در شماره دسامبر مجله اج، اعتراف كرد كه انتقال از PS3 به PS4 نسبتا ناگهانی بوده است. وی افزود که این شرکت با تغییر تمرکز روی PlayStation 5، رویکرد دیگری را در پیش گرفته است. گفته می شود که سونی پشتیبانی PS4 را بیشتر از PS3 ادامه می دهد.

پشتیبانی PS4

رئیس سونی توضیح داد:

“ما احساس می کنیم که در قبال آن جامعه بسیار بزرگ مسئولیت داریم و فرصتی برای ادامه ساخت بازی های عالی PS4 تا زمانی که نیاز باشد وجود دارد.” “من فکر می کنم شما یک دنباله با PS4 خواهید دید که با PS3 آن را ندیده اید. اما با این وجود، هرچه زمان می گذرد، شما تاکید بیشتری بر توسعه PS5 خواهید دید.”

به عبارت دیگر، سونی PS4 را بسیار کندتر از PlayStation 3 کنار می گذارد. این تعهد برای بازیکنانی که معمولا منتظر افت قیمت هستند یا برای کسانی که نمی توانند PS5 بگیرند، خبر خوبی است. این همچنین به معنی بازی های تازه ای است که در آینده برای کاربرانی که تمایل دارند سیستم های قدیمی خود را حفظ کنند، ارائه می شود.

تصمیم برای کنار گذاشتن PS4 نسل نسبت به سرعت انتقال PS5، این بار نیز منطقی تر است. پلی استیشن ۴ دومین کنسول پرفروش سونی است که بیش از 113 میلیون دستگاه فروش دارد و تعداد آن کمی بیشتر از PS2 برابر (155M) و کمی جلوتر از PlayStation اصلی (102M) است. نرخ پذیرش اولیه نشان می داد که PS4 به راحتی از فروش 87 میلیون PlayStation 3 پیشی می گیرد. بنابراین منطقی بود که سونی بیشتر روی تولید محتوای PS4 تمرکز کند.

همچنین تأکید زیادی بر سازگاری با نسل های قبلی پلی استیشن ۵ شده است، ویژگی ای که برای بار اول در پلی استیشن 3 وجود نداشت. دانستن اینکه اکثر بازی های جدید روی PS4 به همان کیفیت یا بهتر در PS5 اجرا می شوند، باید تا حدودی نگرانی های موجود را کاهش دهد. داشتن یک برنامه تولید در ابتدا طرفدار PlayStation 4 است.

این برای دارندگان PS5 به چه معناست؟ آیا آنها شاهد حضور بازی های کمتری در کنسول های جدید خود خواهند بود؟ احتمالا نه.

در حالی که بازی های خارج از استودیوهای متعلق به سونی در ابتدا کمی بیشتر به محتوای PS4 متمرکز خواهند شد، توسعه دهندگان شخص ثالث علاقه زیادی به آوردن عناوین خود به پلتفرم جدید و قدرتمندتر نشان داده اند. بسیاری از استودیوهایی که مشغول بازی های PS4 هستند هنوز در تلاشند محصولات خود را به PlayStation 5 منتقل کنند و اغلب نسخه های بعدی را به مشتریانی که قبلا آن را در PS4 خریداری کرده اند، رایگان ارائه می دهند. بنابراین احتمالاً هیچ تأخیری در بازی های با کیفیت برای PS5 وجود نخواهد داشت.

نظر شما درباره این خبر خوب برای پلی استیشن ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

خوش به حال اونایی که دارن ما همون پی اس سه هم نداشتیم😐😂

TheFreeCritic

به مرتضی علی قصد داشتم
پلی استیشن کلاسیک بخرم با 20 تا بازی لایسنس دار که دیدم قیمت پی اس 1 کلاسیک شده یک ملیونو نهصد 🙂
یعنی نسل 7 نتونستم کنسول بخرم نسل هشت هم همینطور و امیدوارم ایندفه اینطور نشه چون پیسیم تنها برخی از بازی های نسل 7 رو میکشه فقط 😂
الان gt 710 2 GB ارزو شده 😂😂😂
(خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است )

SHREK

خیلی از بازی‌ها دیگه برای PS4 نمیاد. اگرم بیاد میشه مثل cyberpunk 🙄🏳️‍🌈👀

Milad7

خب این مورد طبیعی هستش دیگه….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)