حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | معرفی برنامه

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید سیستم عامل اندروید را در ویندوز خود اجرا کنید. شاید بخواهید بازی های اندروید خود را روی کامپیوتر با ماوس و کیبورد و صفحه نمایش بزرگتر بازی کنید یا برخی نرم افزار هایی که فقط برای اندروید ساخته شده اند را اجرا کنید. یکی از بهترین راه های اجرای اندروید در کامپیوتر نرم افزار های شبیه ساز اندروید هستند. برای معرفی 10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc با ترنجی همراه باشید.

دو استفاده اصلی برای شبیه ساز اندروید وجود دارد.
اولین و رایج ترین مورد گیمینگ و بازی است. گیمرها می توانند از شبیه سازها در رایانه های خود استفاده کنند تا انجام برخی از بازی ها آسان تر شود. آنها مجبور نیستند نگران عمر باتری گوشی های خود باشند. همچنین بازی با ماوس و کیبورد بسیار آسان تر از صفحه نمایش گوشی است. بهترین شبیه سازهای اندروید برای بازی LDPlayer، Bluestacks، MeMu، KoPlayer و Nox هستند.
دومین مورد پر استفاده برنامه نویسی است. توسعه دهندگان برنامه و بازی های اندرویدی دوست دارند قبل از راه اندازی، برنامه ها و بازی های خود را روی تعداد زیادی دستگاه آزمایش کنند. معمولاً شبیه ساز Android Studio برای این نوع کارها مناسب است. با این حال، Xamarin و Genymotion نیز عالی هستند.
لطفا توجه داشته باشید: در حال حاضر، هیچ شبیه سازی آخرین نسخه های Android را اجرا نمی کند، به جز نسخه هایی که برای توسعه دهندگان ساخته شده است. خوشبختانه، اکثر برنامه ها و بازی ها هنوز در نسخه های قدیمی Android کار می کنند، بنابراین این مسئله خیلی مهم نیست. با این حال، بیشتر شبیه سازها اندروید هایی بین Android 7.0 Nougat و Android 9.0 Pie دارند.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

LDPlayer

LDPlayer یک شبیه ساز اندروید است که بر عملکرد بازی تمرکز دارد. این شبیه ساز Android Nougat 7.1 را اجرا می کند. LDPlayer از ویژگی های مخصوص گیم مثل کنترل های صفحه کلید، FPS بالا و پشتیبانی از گرافیک عالی برخوردار است. این برنامه یکی از چند شبیه ساز در لیست است که برای بهبود سازگاری همیشه بروزرسانی می شود. LDPlayer از طیف گسترده ای از بازی ها، مثل Garena Free Fire، Among Us، Clash of Clans و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. در آخرین نسخه، LDPlayer عملکرد League of Legends Wild Rift را بهینه کرده است. این برنامه همچنین یک شبیه ساز عالی برای استفاده از TikTok، Instagram، WhatsApp و شبکه های اجتماعی است.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Android Studio’s emulator

Android Studio کنسول پیش فرض برنامه نویسی برای اندروید است. همراه با چند ابزار برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت برنامه ها و بازی ها به طور خاص برای Android. یک شبیه ساز داخلی در Android Studio وجود دارد که می توانید برای آزمایش برنامه یا بازی خود از آن استفاده کنید. این برنامه دارای تنظیمات بسیار پیچیده ای است و ممکن است استفاده از آن را سخت کند. بنابراین، این یکی از مواردی نیست که ما برای استفاده در سطح کاربران عادی توصیه کنیم. با این حال، توسعه دهندگان برنامه می توانند به سادگی از این ابزار به عنوان شبیه ساز خود برای آزمایش برنامه ها استفاده کنند. به طور کلی این نرم افزار برای استفاده عادی بسیار نامناسب است اما برای توسعه دهندگان بسیار جالب خواهد بود.

10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

ARChon

ARChon یک شبیه ساز عادی نیست. شما آن را به عنوان افزونه Google Chrome نصب می کنید. سپس به Chrome امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید (البته با پشتیبانی محدود) را می دهد. برای این کار باید این پلاگین را در Chrome نصب کنید. سپس شما باید APK ها را تهیه کنید و مقداری تغییر در آنها ایجاد کرده تا با کروم سازگار شوند. در وبسایت رسمی این شبیه ساز که در قسمت پایین لینک شده است می توانید اطلاعات بیشتری راجب چگونگی کارکرد این شبیه ساز بدست بیاورید.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Bliss OS

Bliss OS نسبت به بقیه شبیه ساز ها کمی متفاوت است. این نرم افزار به عنوان یک شبیه ساز آندروید برای کامپیوتر از طریق ماشین مجازی کار می کند (در واقع نوعی ویندوز است). Bliss OS همچنین می تواند فقط از طریق یک درایو USB بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. گزینه boot from USB یک گزینه پر کاربر است که برای استفاده سنگین کاربرد دارد. نصب این ماشین مجازی، آسان اما کسل کننده است. روش نصب USB حتی کمی پیچیده تر است، اما به شما اجازه می دهد کامپیوتر شما در واقع Android را از طریق بوت اجرا کند. اگر بتوانید مراحل را تا انتها طی کنید، Bliss را به یک شبیه ساز فوق العاده منحصر به فرد تبدیل می کند. اگر سیستم شما سازگار باشد، واقعا خوب اجرا می شود. سیستم Android Oreo را اجرا می کند. همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در وبسایت رسمی آنها مطالعه کنید.

10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Bluestacks

Bluestacks یکی از معروف ترین شبیه سازهای Android است. زیرا یکی از اولین شبیه ساز هایی بود که بسیار خوب کار کرد و همچنان بروزرسانی منظم می شود. این بربنامه نیز گیمرهای تلفن همراه را هدف قرار می دهد. Bluestacks 4 در سال 2018 راه اندازی شد و برای گیم کاملاً بهینه سازی شده است. همچنین کنترل ها و تنظیمات بسیاری از بازی ها در آن نصب شده است. این ویژگی ها کمک می کند تا کارها بسیار سریع تر انجام شود. Bluestacks یکی از سنگین ترین شبیه سازهای لیست است. با این حال، برخی از بهترین ویژگی ها را نیز دارد. Bluestacks همچنین MSI App Player را ساخته است، یک شبیه ساز عالی دیگر که به عقیده برخی عملکرد بهتری نسبت به Bluestacks قبلی دارد. می توانید یکی از این دو را امتحان کنید.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

GameLoop

GameLoop که قبلاً با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می شد، یک شبیه ساز اندروید برای گیمرها است. در واقع، به اندازه کافی خوب است که Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازی های خود، از جمله Call of Duty Mobile و PUBG Mobile می نامد. البته، این شبیه ساز، بازی های دیگری به غیر از Tencent Games را ارائه می دهد. شبیه ساز به خوبی می تواند بازی ها را دانلود و نصب کند و بازیهایی که آزمایش شده بسیار خوب اجرا شدند. این مورد برای برنامه نویسی و استفاده از شبکه های اجتماعی مناسب نیست چرا که فقط بازی ها را اجرا می کند. اگر می خواهید با کامپیوتر خود چند بازی اول شخص اندروید را اجرا کنید، این یک شبیه ساز بازی نسبتاً مناسب است و از مجموعه خوبی از عناوین جدید برخوردار است. به علاوه، کنترل صفحه کلید و عملکرد آن نیز تنظیم شده و خوب است.

10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Genymotion

این شبیه ساز اندروید بیشتر برای توسعه دهندگان است. به شما امکان می دهد برنامه های خود را بدون داشتن آنها در دستگاه های مختلف آزمایش کنید. شما می توانید شبیه ساز را برای انواع دستگاه ها با نسخه های مختلف Android پیکربندی کنید تا بتوانید برنامه خود را در شرایط مختلف امتحان کنید. به عنوان مثال، می توانید Nexus One با Android 4.2 یا Nexus 6 با Android 6.0 اجرا کنید. با Genymotion به راحتی می توانید بین دستگاه های مجازی خود جابجا شوید. این نرم افزار خدمات خود را به صورت رایگان برای استفاده شخصی ارائه می دهد. مفیدترین ویژگی آن، در دسترس بودن هم در PC و هم در فضای ابری است. کسانی که رایانه قدرتمند ندارند می توانند سرورهای Genymotion را وادار کنند که همه کار را برای آنها انجام دهند.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

MEmu

MEmu یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید فعال است که به نظر می رسد در مورد بازی ها بسیار خوب عمل می کند. یکی از بزرگترین ویژگی های آن پشتیبانی از هر دو پردازنده های AMD و Intel است. در این شبیه ساز همچنین می توانید چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید. این برنامه برای اهداف برنامه نویسی نیز کاملاً قابل استفاده است. سازنده در آخرین به روزرسانی آن به اضافه کردن کلید هوشمند همراه با بهبود عملکرد و رفع اشکال ها پرداخت که تجربه استفاده از آن را لذت بخش تر می کند.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Nox

Nox یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید برای PC مخصوص گیمرها است که شامل موارد معمول مانند قابلیت ساخت کنترل مخصوص برای صفحه کلید، پشتیبانی از دسته بازی و حتی توانایی ساخت کنترل های تاچ است. به عنوان مثال، می توانید موس خود را از سمت راست به چپ بکشید و یک دکمه را برای انجام این کار نام گذاری کنید. بنابراین وقتی دکمه مورد نظر فشار داده شد، شبیه ساز دستور کشیدن انگشت از راست به چپ را اجرا می کند. این ویژگی بسیار سرگرم کننده و بیشتر اوقات بسیار خوب کار می کند. Nox همچنین کاملاً رایگان و در حال توسعه فعال است.
10 تا از بهترین شبیه ساز های اندروید برای pc

Phoenix OS

Phoenix OS یکی از جدیدترین شبیه سازهای اندروید برای PC است که مثل ویندوز روی دستگاه شما نصب می شود. در واقع شبیه ساز نیست. شما PrimeOS را به عنوان یک سیستم عامل روی رایانه خود نصب می کنید. مانند بیشتر موارد این لیست، Phoenix OS نیز بیشتر برای گیم طراحی شده است. همچنین دارای یک محیط کاربری مانند ویندوز است. این سرویس از خدمات Google Play نیز برخوردار است. می توانید هر برنامه و بازی را از فروشگاه Google Play دریافت کنید. سیستم عامل Phoenix همچنین دارای اندروید 7.1 است و در زمینه اجرای بازی ها مشکل خاصی ندارد.

نظرات و پیشنهادات شما

شما کدام مورد را برای شبیه سازی اندروید در محیط PC خود انتخاب می کنید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.
اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

هیچ کدومو پیشنهاد نمیکنم هیییییییییییییییییچ کدوم

هی بلک اسکرین میدن .
برای گیم اگر میخواید فقط گیم لوپ

AŁɪ

خب گیم لوپ هم جزئشون بود آقای کپی رایت 🤧🤣

Monarch

مطلب رو که نمیخونن میپرونن :))))

TheFreeCritic

*** عزیزم . 🤗

این مورد برای برنامه نویسی و استفاده از شبکه های اجتماعی مناسب نیست چرا که فقط بازی ها را اجرا می کند.

برای گیم اگر میخواید فقط گیم لوپ .

پس بخون ببین . بعد **** .
فهمیدی ؟؟؟

TheFreeCritic

عزیزم
از بینشون گیم لوپ رو گفتم ..
اونم فقط شبیه ساز تنسنت گیمز برای بازیه

m.b

تو استفاده‌ای که من داشتم ناکس بهتر بود اما گویا Phoenix هم جذابه اما امتحانش نکردم…

Milad7

به نظر من Bluestacks بهتر هست از بقیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا