حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاضر

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین ها، خودرو

صنعت خودرو سازی یکی از صنعت هایی است که در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است، به طوری که محققان علاوه بر استفاده از بهترین مواد و دقیق ترین اندازه گیری ها، از صنایع هوافضا نیز استفاده می کنند! در مطلب امروز قصد داریم 12 تا از سریع ترین ماشین های جهان در حال حاضر را به شما معرفی کنیم. پس با ترنجی همراه باشید.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

12. Lykan HyperSport با سرعت 395 km/h

Lykan HyperSport از W Motors که به عنوان اولین ابرخودروی عربی ساخته شد، اولین نمایش چشمگیر خود را در دنیای ابرماشین ها داشت. Lykan Hypersport که در فیلم Fast and Furious 7 نیز استفاده شد، دارای چراغ های جلو با از جنس الماس و یک کابین منبت کاری شده با نگین های ظریف است.

اگر به اندازه کافی پولدار باشید که بتوانید از هفت Hypersport تولید شده یکی را بخرید، یک گروه سرویس دهی 24 ساعته نیز دریافت خواهید کرد! قابلیت های این ماشین فراتر از زرق و برق آن است: یک موتور 750 اسب بخاری به Lykan Hypersport اجازه می دهد تا در 2.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر (0-60 مایل در ساعت) شتاب بگیرد.

با حداکثر سرعت 395 کیلومتر در ساعت (245 مایل در ساعت)، این ماشین می تواند به شما اجازه دهد سرعت را در حالی که در یکی از لوکس ترین کابین های صنعت اتومبیل نشسته اید تجربه کنید.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

11. Aston Martin Valkyrie با سرعت 400 km/h

Aston Martin Valkyrie 2020 با تولید تنها 150 مدل و طراحی منحصر به فرد خود به یکی از بهترین خودرو های تاریخ تبدیل شده است. Valkyrie با همان سیستم موتور که در حال حاضر توسط رانندگان فرمول یک استفاده می شود، احساس هیجان موجود در مسابقات را ارائه می دهد. پیشرانه آن 1160 اسب بخار نیرو تولید می کند که به آن اجازه می دهد در 2.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر (0 تا 60 مایل در ساعت) شتاب بگیرد.

Aston Martin Valkyrie می تواند به حداکثر سرعت 400 کیلومتر در ساعت (250 مایل در ساعت) برسد و جایگاه یازدهمین ماشین سریع جهان را بدست آورد. موتور کاملاً جدید Cosworth V12 این امکان را برای شما فراهم می کند تا جاده را پشت سر خود نابود کنید! این خودرو احساس یک ابرماشین واقعی را به شما منتقل خواهد کرد.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

10. Tesla Roadster با سرعت 400 km/h

این ماشین چهار نفره برقی  که در سال 2020 توسط تسلا عرضه شد و می تواند در مدت زمان 1.9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0 تا 60 مایل در ساعت) شتاب بگیرد. تسلا به عنوان یک تولید کننده اثبات شده در سطح بالای اتومبیل های الکتریکی، در صنعت خودروسازی مشهور است.

این خودرو به عنوان جانشین تسلا رودستر 2008 است. سه موتور الکتریکی (یکی در جلو ، دو موتور در عقب) امکان رانندگی به صورت چهار چرخ متحرک را فراهم می کند و تجربه ی قدرتی شگفت آور را برای راننده پدید می آورد.

باتری آن یک جهش به جلو در فناوری موجود تسلا ایجاد کرده و دو برابر ظرفیت فعلی را فراهم می کند. رودستر قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، دارای برد 1000 کیلومتری (620 مایل) خواهد بود!

حداکثر سرعت آن در حال حاضر کمی بیشتر از 400 کیلومتر در ساعت (250 مایل در ساعت) است.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

9. McLaren Speedtail با سرعت 402 km/h

مک لارن Speedtail چهارمین مورد اضافه شده به سری مک لارن آلتیمیت پس از سنا است. این یک خودرو اسپرت تولید محدود است که در فوریه سال 2020 وارد بازار شد و در حال حاضر به عنوان یک ماشین الکتریکی فوق العاده سریع که در هنگام رانندگی شارژ مجدد می شود وجود دارد.

Speedtail با یک پد شارژ بی سیم که در خود ماشین تعبیه شده است، شارژ می شود. شیشه جلو اتومبیل و سقف آن الکتروکرومیک است و با فشار یک دکمه می تواند تیره شود. اگر در Speedtail رانندگی می کنید دیگر در روزهای آفتابی عینک آفتابی لازم نیست!

از آنجا که این خودرو آینه ندارد، در عوض از دوربین های داخلی برای نظارت بر نقاط کور استفاده می شود. حداکثر سرعت آن 402.3 کیلومتر در ساعت (250 مایل در ساعت) است.

سرعت مک لارن Speedtail می تواند از صفر تا 299 کیلومتر در ساعت (0-186 مایل در ساعت) در 12.8 ثانیه پر کند. شرکت مک لارن هنوز یک شماره 0-100 کیلومتر (0-60 مایل در ساعت) رسمی ارائه نداده است.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

8. Rimac Concept Two با سرعت 415 km/h

Rimac Concept Two یک ابر ماشین با فناوری نیمه خودمختار، تمام برقی است و به عنوان یک جهش قابل توجه در فن آوری توصیف می شود. با تشخیص چهره می توان قفل آن را باز کرد و قابلیت کمک پیشرفته به راننده را دارد.

این اتومبیل به عنوان یک اتومبیل برقی که می تواند محکم ادامه دهد تبلیغ می شود و بسیاری از مشخصات آن برای این اثبات این ادعا نوشته شده است. Concept Two میتواند 647 کیلومتر (402 مایل) قبل از شارژ مجدد ادامه دهد. Rimac Concept Two می تواند در 1.85 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت (60 مایل در ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن 415 کیلومتر در ساعت (258 مایل در ساعت) است.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

7. Bugatti La Voiture Noire با سرعت 420 km/h

La Voiture Noire – ماشین سیاه. بوگاتی می دانست که ابرخودروی 2019 آنها یک نماد سرعت خواهد بود، بنابراین آنها اسم شبح خیره کننده را به آن دادند. La Voiture Noire ساخته شده به عنوان ادای احترام به ماشین جنگ جهانی دوم ژان بوگاتی نوع 57 SC Atlantic، از نظر قدرت و سرعت دقیق ساخته شده است.

1500 اسب بخار قدرت، بدنه فیبر کربن دست ساز و موتور چهار توربو: La Voiture Noire یک اثر هنری است که تشنه سرعت است. این هیولا 0-100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) را در 2.4 ثانیه پر کرده و با نهایت سرعت 420 کیلومتر در ساعت (260 مایل در ساعت) در جایگاه هفتم قرار دارد. La Voiture Noire وقتی اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شد، گرانترین اتومبیل فروخته شده تاکنون بود.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

6. Koenigsegg Agera RS با سرعت 457 km/h

«ابزار نهایی مسیر» – این نامی است که Koenigsegg به Agera RS داده است. این ماشین از فناوری های بهینه سازی شده برای ردیابی و همچنین بدنه ای سبک ساخته شده است تا در مسابقات خوب عمل کند. با کمترین فشار هوا می تواند حرکت کند و آنقدر سبک است که احساس می کنید در حال پرواز هستید.

فقط 25 واحد فروخته شد و هر یک کاملاً توسط صاحب آن سفارشی سازی شده است. هر یک از این واحدهای Agera RS با نامهایی مانند Agera RS Gryphon و Agera RS Draken در نوع خود مشهور شده اند.

Agera RS در سال 2017 سریعترین اتومبیل تولیدی جهان لقب گرفت. Agera RS می تواند از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) در 3 ثانیه پر کند. حداکثر سرعت آن 457 کیلومتر در ساعت (284.55 مایل در ساعت) است.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

5. SSC Tuatara با سرعت 482 km/h

 

امسال جانشین SSC Ultimate Aero که مدتها انتظارش را می کشیدیم ساخته شد. این ماشین به عنوان آخرین الهام از یک طراح سابق فراری، زیبا و مجهز به جدیدترین فناوری روز خودرو است. این نام از یک خزنده گرفته شده است که سریع ترین تکامل را بین حیوانات دارد. برای مکانیسم های داخلی آن، از موشک ها و هواپیماهای سریع صنعت هوا فضا الهام گرفته شده است.

این خودرو با ضرایب کشش کم، ساخت فیبر کربن آیرودینامیکی و وزن سبک (در عین حال کابین مجلل)، می تواند رقبای خود را شکست دهد. ادعا می شود که حداکثر سرعت آن 482 کیلومتر در ساعت است (300 مایل در ساعت) و باعث قرار دادن آن در بالای Koenigsegg Agera با 25 کیلومتر در ساعت (15 مایل در ساعت) اختلاف می باشد.

از آنجا که این ماشین از سیستم دوربین به جای آینه استفاده می کند، انتظار نمی رود این خودرو از نظر جاده ای قانونی باشد. تولید فقط به 100 دستگاه محدود می شود.

SSC Tuatara می تواند در عرض 2.5 ثانیه از 0-100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) شتاب بگیرد.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

4. Hennessey Venom F5 با سرعت 484 km/h

Hennessey Venom F5 اولین اتومبیل کاملاً جدید و اختصاصی است که Hennessey برای تولید آن می تواند به عنوان یک تولید کننده معتبر به خود ببالد. شاید به همین دلیل، آنها نامی هیجان انگیز انتخاب کردند. F5 اشاره به سریعترین نوع گردباد دارد که سرعت مشابهی با این ماشین دارد.

یک موتور دو توربوشارژ اختصاصی به این ماشین 1817 اسب بخار قدرت می دهد تا از آن استفاده کند. ادعا می شود که Venom F5 می تواند به حداکثر سرعت 484 کیلومتر در ساعت (301 مایل در ساعت) برسد. در حالی که سازنده هنوز اعداد رسمی 0-100 (0-60) را منتشر نکرده، هنسی اشاره کرده است که سرعت Venom F5 از 0-300 کیلومتر در ساعت (0-186 مایل در ساعت) در کمتر از 10 ثانیه خواهد بود.

با ارائه جعبه دنده نیمه اتوماتیک، این خودرو طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. Venom F5 دارای یک شاسی و بدنه ساخته شده از فیبر کربن است که به آن حس زیبایی و آیرودینامیکی می بخشد.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

3. Bugatti Chiron Super Sport +300 با سرعت 490 km/h

Super Sport +300 با همان مارپیچ جانبی زیبا که کل بدنه Chiron را نمادین می کند طراحی شده و دارای یک موتور پیشرفته و قدرتمندتر است. این بدان معناست که همان زیبایی را دارد که بوگاتی را به یک بوگاتی تبدیل می کند اما حداکثر سرعت آن نسبت به مدل های قبلی افزایش یافته است.

این خودرو همچنین دارای طراحی خارجی است که یادآور رکوردشکنی سرعت فوق العاده بوگاتی Veyron Super Sport است. Chiron Super Sport برای سریع تر شدن از بدنه تمام کربنی برخوردار است. در داخل آن می توان یک موتور W16 چهار توربوشارژ را یافت که به دلیل سرعت بسیار زیاد، لقب محبوب “Thor” را به خود اختصاص داده است.

بوگاتی شیرون Super Sport +300 می تواند در مدت زمان 2.4 ثانیه از 0-100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) شتاب بگیرد. در سال 2019 یک راننده آزمایشی بوگاتی توانست در شرایط کنترل شده به سرعت 490.48 کیلومتر در ساعت (304.77 مایل در ساعت) دست یابد.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

2. Koenigsegg Jesko Absolut با سرعت 531 km/h

شرکت Koenigsegg با Jesko Absolut به دنبال ثبت یک رکورد جدید جهانی است و به نظر می رسد آنها در مسیر انجام این کار هستند.

Jesko von Koenigsegg پدر بنیانگذار و سازنده Koenigsegg بود. جدیدترین خودرو سوپراسپرت آنها به نام او نامگذاری شده است! Jesko Absolut بر روی آیرودینامیک، نیروی رو به پایین و هندلینگ دقیق متمرکز شده است. این اتومبیل جدید با داشتن یک موتور به روز شده از Agera RS، قرار است رکورد های قبلی با سرعت بالا را کاملاً از جابجا کند.

فضای داخلی کابین نیز بازسازی شده تا اندکی با سایر مدل های Koenigsegg متفاوت باشد. رانندگان از فضای پا و سر بیشتر و همچنین یک سیستم کنترل آب و هوا، صفحه نمایش 9.0 اینچی و LCD هنگام مسافرت لذت خواهند برد.

در کنار این امکانات قدرت باورنکردنی وجود دارد. در حالی که Koenigsegg هنوز اطلاعات شتاب شامل شماره های 0-100 (یا 0-60) را منتشر نکرده است، شایعه شده است که نمونه های اولیه و شبیه سازی این خودرو می توانند با سرعت 531 کیلومتر در ساعت (330 مایل در ساعت) باشند.

سریع ترین ماشین های جهان در حال حاظر

1. Devel Sixteen

Devel Sixteen با داشتن 5,007 اسب بخار و زمان انتظار صنعت اتومبیل را دیوانه كرده است! (نمونه اولیه آن در سال 2013 به بازار عرضه شد) این ابر ماشین آماده است تا ركوردهای فعلی سرعت بالا را كاملاً جابجا کند! در حالی که بیشتر صنعت های خودروسازی امیدوار هستند بتوانند سد 482 کیلومتر در ساعت (300 مایل در ساعت) را بشکند، Devel Sixteen به دنبال شکستن 560 کیلومتر در ساعت (350 مایل در ساعت) است.

زمان انتظار طولانی برای معرفی منجر شده است که برخی از طرفداران این سوال را از خود بپرسند که آیا Devel Sixteen واقعی است یا اینکه آیا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد. طبق جدیدترین منابع، Devel Sixteen قرار بود در اواخر سال 2019 به تولید برسد. در این صورت، با ادامه حرکت به جلو، اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید. در واقع، در حال حاضر Devel Sixteen قرار است سریعترین خودرو در جهان باشد.

از آنجا که اطلاعات کمی در مورد مشخصات دقیق Devel Sixteen در دست است، نمی توانیم شتاب آن را با سایر ماشین های لیست مقایسه کنیم. با این وجود این اتومبیل دارای قدرت شایعه شده باورنکردنی و حداکثر سرعت 560 کیلومتر در ساعت (350 مایل در ساعت) است. اگر این درست باشد، Devel Sixteen خودرویی خواهد بود که رکورد ها را جابجا خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات شما

می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

فقط شماره 1 و 3😍😍

Taha

هنسی و مک لارنس عشقای منم که این تو هستن🤩😍
پ.ن: یه ذره صبر کنید هنسی دوباره اول میشه.

j30

اکثر این ماشینا رو تست کردم😂
آسفالت_9#

Mahdi.L

عکس بعضی ماشین ها با اسمشون همخوانی نداره.
مثلا بوگاتی La Voiture Noire ظاهرش متفاوته ولی اینجا فقط رنگ مشکی مات بوگاتی رو گذاشتید یا هنسی ونوم F5 نسخه جدید ونومه، اما اینجا عکس نسخه اصلی هنسی ونوم رو قرار دادید.

AŁɪ

فقط Koenigsegg هایپر کار سوئدی جذاب

Mahdi

تو چرا با من هم نظری 😂😂😂

نیما عرفانی

جا داره تو بحث آیرودینامیک و طراحی یادی کنیم از بزرگان Bugatti Bolide و Lamborghini Terzo Millennio اما تو این لیست favorite های من ؛ مک لارن و کوئنیگزگ هستن که یکی بریتانیایی یکی سوئدیه اما حس میکنم یه جورایی جای خالی پورشه تایکان توربو s بین اینا به خصوص تو مبحث شتاب حس میشه .

Mahdi

کوئنیگزگ عشق منم هست همراه لامبورگینی

نیما عرفانی

آره برند جذابیه 👌

Milad7

عشق است بوگاتی شیرون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا