حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 تا از برترین شخصیت های طاس در بازی های ویدئویی

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | بازی

بازی ها شخصیت های مختلف زیادی دارند. برخی از آنها شخصیت های خشن هستند. بعضی از آنها پدران غمگین هستند. تعدادی از آنها حتی بچه های خزنده ای (زامبی) هستند. اینجا و امشب اما می خواهیم 10 تا از برترین شخصیت های طاس در بازی های ویدئویی را با هم مرور کنیم!

محبوب ترین شخصیت های طاس در بازی ها

یکی از همه گیر ترین شخصیت ها، شخصیت های طاس هستند. از آنها در گیم ها بسیار وجود دارد! اما کدام یک بهترین هستند؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم و می خواهیم با این لیست 10 شخصیت برتر طاس در بازی های رایانه ای را معرفی کنیم.

شخصیت Solas در بازی Dragon Age

شاید در ابتدا سولاس را دوست نداشته باشید. در واقع، شما هرگز Solas را دوست نداشته اید. او در طول بازی شما را دائما سرزنش می کند و همین باعث نفرت شما از او می شود. ولی از جایی که می فهمید او یک خداست، داستان بازی جالب و منطقی می شود.

شخصیت Solas در بازی Dragon Age

Bald bull در سری بازی های Punch-Out

طاسی چیزی نیست که از آن شرمسار شویم، اما آیا لازم است این موضوع، عنوان شخصیت در بازی باشد؟ سازندگان می توانستند نام های دیگری که بیانگر نکات مثبت شخصیت است بر روی آن بگذارند.

Bald bull در سری بازی های Punch-Out

شخصیت Zavala در بازی Destiny

زاوالا بعنوان شخصی که اصولاً مسئول نگهبانان است، چیزهای زیادی را در ذهن خود جای داده است. او باید به نیروهای خود فرماندهی کند و مهارتهای خود را در بالا ترین سطح نگه دارد، همه اینها در حالی است که به اصول خود پایبند است.

شخصیت Zavala در بازی Destiny

Dr. Robotnik در سری بازی های Sonic

Dr. Robotnik یک شخصیت در سری های سونیک است که در کل بازی به عنوان دشمن اصلی شما شناخته می شود. این شخصیت تاس علاقه زیادی به ساخت وسایل بزرگ مکانیکی دارد. این شخصیت در تمامی نسخه های سونیک شما با این شخصیت مواجح خواهید شد.

Dr. Robotnik در سری بازی های Sonic

Kane در بازی Command & Conquer

نوع خاصی از طاسی وجود دارد که افراد را مخوف تر نشان می دهد، و معمولاً با یک نوع ریش خواص همراه است. در بازی Command & Conquer شما به محض دیدن این شخصیت تعجب نمی کنید ولی زمانی که متوجه می شوید او یک شخصیت مذهبی است که رهبری گروهی به نام اخوان نود را بر عهده دارد کمی باعث تعجب شما می شود.

Kane در بازی Command & Conquer

Psycho Mantis در بازی Metal Gear Solid

نکته خوب در مورد قدرتمندترین روانپزشکی در جهان این است که شما با کمترین دردسر یک ظاهر پاک و تمیز را حفظ کنید. Psycho Mantis احتمالاً از قدرت ذهنی خود برای اینکه در ماموریت های طولانی ظاهری پاک داشته باشد ریشه های مو خود را از بین برد. شاید کمی احمقانه به نظر برسد ولی داستان این شخصیت همین است.

Psycho Mantis در بازی Metal Gear Solid

شخصیت طاس Rude در بازی Final Fantasy VII

بی ادب، باحال، خونسرد و طاسی چهار ویژگی اصلی این مامور مخفی است. او همیشه با ظاهری خشن، کت و شلواری شیک و ظاهری آراسته مشغول به کار است. او همچنین می داند که طاسی در مبارزات به او کمک خواهد کرد.

شخصیت طاس Rude در بازی Final Fantasy VII

Sagat در مجموعه بازی های Street Fighter

طبق گفته های Street Fighter، در نسخه اول بازی با وسیله مشت محکم اژدها Ryu به ساگات تمام موهای او برای همیشه نابود شد و سینه او را نیز زخم کرد. نکته این است که ساگات چنان در معرض انتقام است که قادر به تشخیص زیبایی واقعی طاس بودن و چهره خشنی که به آن بخشیده نیست.

Sagat در مجموعه بازی های Street Fighter

شخصیت محبوب Kratos در بازی God Of War

پس از خشونت هایی که در سری های قبلی این بازی وجود داشت و لازم بود که شرکت سازنده چهره تازه ای برای آن طراحی کند. در نسخه جدید او یک خانواده جدید به دست آورد، یک پسر که همانند خود در میدان جنگ بزرگ شده و کریتوس مشغول آموزش او برای جنگجو شدن است. قیافه جدید کریتوس دارای یک ریش بزرگ و کله ای طاس است که چهره آن را تا حد زیادی خشمگین تر کرده است.

شخصیت محبوب Kratos در بازی God Of War

مامور 47 در سری بازی های Hitman

شما نمی توانید در بازی های ویدئویی شخصی طاس و محبوب تر از مامور 47 پیدا کنید. علی رغم اینکه یک قاتل نخبه است و لیستی طولانی از افراد مهم راه کشته است، اولین چیزی که بیشتر مردم در اولین نگاه متوجه آن می شوند ظاهر مرتب و کله ای طاس است که چهره ای جدی و خشن به آن بخشیده است.

مامور 47 در سری بازی های Hitman

منتظر نظرات شما هستم!

ممنون از اینکه تا به اینجا با 10 تا از برترین شخصیت های طاس در بازی های ویدئویی همراه ترنجی بودید. اگر شخصیت بهتر و محبوب تری می شناسید که لایق این لیست است می توانید در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

شخصیت سعید ببخشید اشتباه شد در کلاس ببخشید اشتباه شد…
آقا خیلی وقته کلاس قرآن نذاشتما… 🤔
کرونا داره چیکار میکنه واقعاً… 😑

Taha

من رنگ طوسی را دوست دارم.

m.b

چه جالب… طوسی هم تو رو دوست داره…

Taha

چه عالی.
ولی من کلاس های ملازاده رو دوست دارم.

m.b

امان از این تازه به دوران رسیده ها… موقعی که من کلاس داشتم اینا پا منبری من بودن… 😑

ali_s

استاد کلاس دینی برگذار کن دارم به انحراف کشیده میشم😂😐

ali_s

ادبیات هم اضاف کن😐😑
برگزار*

Dr.Nazer

کلاس تنظیم‌خانواده‌ی من هنوز برقراره، با رعایت پروتکل‌ها.
کیسه فریزر میبندیم…

m.b

تو نقاشی داشتی که؟ جواب نداد بستی؟ 🤔

Dr.Nazer

نه نقاشی مال امیر گلکسی بود
من یادم نیومد چی داشتم جاش تنظیم‌ خانواده گذاشتم😂

TheFreeCritic

مامور 47 جاسسسست

Mahdi

خواستم بگم شخصیت مامور ۴۷ رو یادتون رفت
ولی نه

TheFreeCritic

دقیقا همون کاری که من میخواستم انجام بدم .

مامور 47 : کچل دوست داشتنی

Mahdi

👌👌👌

AŁɪ

دیوید جونز رو یادتون رفت

pooria

اتزیو کجاس 🤔

Milad7

فقط Bald bull خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
آرین کرمانی