حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 2.5 گلکسی A50 و گلکسی A90 سامسونگ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اگرچه سامسونگ شروع به انتشار One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود کرده است، اما این شرکت هنوز آپدیت One UI 2.5 را برای گوشی های میان رده و اقتصادی خود به پایان نرسانده است. امروز آپدیت One UI 2.5 گلکسی A50 و گلکسی A90 سامسونگ ارایه شده است.

آپدیت One UI 2.5 گلکسی A50

غول فناوری کره جنوبی با معرفی سری Galaxy Note 20 و Galaxy Tab S7 در ماه آگوست رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۰ را آغاز کرد.

به زودی پس از عرضه این دستگاه ها، این شرکت شروع به ارائه آخرین نسخه نرم افزار تلفن همراه خود به دستگاه های شاخص خود کرد. به روزرسانی جدید حتی برای تلفن های هوشمند منتخب Galaxy A و Galaxy M نیز در دسترس قرار گرفت.

One UI 2.5

One UI 2.5

تلفن هایی که به این لیست می پیوندند Galaxy A50 و Galaxy A90 5G هستند. نسخه قبلی در حال حاضر در سریلانکا با بیلد A505FDDU5BTL1 و وصله امنیتی دسامبر 2020 پخش می شود. در حالی که، بیلد نسخه بعدی با نسخه میان افزار A908NKSU3CTL3 در کره جنوبی ارائه می شود.

تا آنجا که به ویژگی های جدید مربوط می شود، این گوشی ها از همان ویژگی های سایر گوشی های سری Galaxy A و Galaxy M برخوردار هستند. مانند سرعت اتصال WiFi ، درخواست رمز عبور WiFi ، استیکرهای Bitmoji به عنوان سبک های AOD (نمایش همیشه روشن) ، پیشرفت های جدید صفحه کلید سامسونگ ، ویژگی Pro Video در برنامه دوربین و ویژگی های SOS در Messages هستند.

ما انتظار داریم این شرکت در روزهای آینده در دسترس بودن این به روزرسانی را به مناطق بیشتری برای این تلفن های هوشمند گسترش دهد.

نظر شما چیست؟ شما Galaxy A50 یا Galaxy A90 دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترنج ترنجی

بنده A70 رام عربستان KSA دارم و هنوز ۲.۵ رو دریافت نکردم ، سامسونگ عزیز خواهشا ذره ذره نده آپدیت رو 😊🖕

ali.reza.9821

سینک کیبورد رو حذف کرده خیلی بیخود شده

pooria

خدایا من روزی هزاران مرتبه تورا شکر میکنم که مرا از شر a50 خلاصوندی!
الهی هیچ کس به گلاستیک دچار نشود!

Milad7

این a50 قشنگ فراموش شده بود! از اول هم مورد بی مهری قرار گرفته بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)