حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه اولیه اپال چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ + مبلغ مورد نیاز هر کدبورسی

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بورس

عرضه اولیه هفته آخر آذر ۹۹ که قطعی شده است مربوط به شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس است. این شرکت با نماد “اپال” به بورس عرضه خواهد شد. در این مطلب درباره عرضه اولیه اپال چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ به همراه مبلغ مورد نیاز هر کدبورسی صحبت خواهیم کرد.

عرضه اولیه اپال

روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ عرضه اولیه اپال انجام خواهد شد. باید بدانید که به هر کد بورسی حداکثر ۷۰۰ سهم خواهد رسید. قیمت هر سهم در بازه ۱۴۰۰ تا 1۱۴۸۰ تومان است.

چهارشنبه این هفته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود. از این میان ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه اپال

عرضه اولیه اپال

همانطور که گفتیم در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی 1400 تا 1480 تومان می تواند بخرد. این یعنی حداکثر پول مورد نیاز برای ثبت سفارش نماد اپال برابر یک میلیون و 36 هزار تومان خواهد بود. این البته حداکثر پولی است که نیاز دارید.

با توجه به مشارکت بالای ۴.۵ میلیون نفری در عرضه اولیه اخیر، پیش‌بینی می‌شود در این عرضه اولیه به هر کد بورسی حداکثر ۴۸۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۷۱۰ هزار تومان است.

شما این عرضه اولیه را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

Cyberpunk 2077 Patch 1.05 بزودی منتشر میشه🎉مشکل دمای بالا و بعضی از باگ ها برای PC حل میشه.

Milad7

سرمایه گذاری در بورس ورشکسته اشتباه است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)