حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه اولیه وهامون ۱ برای چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ + حداقل و حداکثر موجودی مورد نیاز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، بورس

با تمام اینکه وضعیت بورس نسبت به سال گذشته همین روزها که در اوج بود، واقعا تعریفی ندارد اما به هر حال بازار هیچ وقت متوقف نمی شود. امروز خبر از عرضه اولیه وهامون ۱ برای چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ می رسد. در ادامه با هم حداقل و حداکثر موجودی مورد نیاز آن را مرور می کنیم.

عرضه اولیه وهامون ۱

جدیدترین عرضه اولیه بورس اوراق بهادار ایران برای مرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است. این عرضه اولیه چهارشنبه ۶ مرداد انجام خواهد شد. مشخصات این عرضه اولیه را می توانید اینجا ببینید:

عرضه اولیه وهامون ۱

عرضه اولیه وهامون ۱

قرار است تعداد ۴۵۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا معادل ۱۵ درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته (۶ مرداد) به‌ عنوان هشتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی “وهامون” در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۷۵۰ تا ۱۹۰۲ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۸۴۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. این یعنی حداقل و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این عرضه اولیه عبارت است از:

  1. ۱- حداقل ۱۴۷ هزار تومان
  2. ۲- حداکثر ۱۶۰ هزار تومان (تقریبا)

همچنین متعهدین خرید این نماد صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین و صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا هر یک به میزان ۲۵ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

نظر شما درباره این عرضه اولیه جدید چیست؟ در این ارایه شرکت می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)