حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان برطرف شدن مشکل کارگزاری آگاه برای معاملات آنلاین مشخص نیست!

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید

چهارشنبه هفته پیش بود که درباره قطع شدن معاملات آنلاین کارگزاری آگاه برای شما نوشتیم. در این جریان هک شدن آگاه تکذیب شد. این در حالی است که این هفته هم هنوز مشکلات وجود دارد. پاسخ رسمی به این که زمان برطرف شدن مشکل کارگزاری آگاه برای معاملات آنلاین چه زمانی خواهد بود “مشخص نیست” است! این یعنی مشتریان این کارگزاری احتمالا در روزهای آتی هم با مشکلات معاملات آنلاین روبه‌رو خواهند بود.

زمان برطرف شدن مشکل کارگزاری آگاه

با وجود اینکه تقریبا سه روز کاری از وجود اخلال در سیستم کارگزاری آگاه می‌گذرد، مشتریان این کارگزاری همچنان برای ورورد به سامانه و انجام معاملات آنلاین با مشکل مواجه هستند. مشکلی که مدیرعامل این شرکت کارگزاری اعلام کرده هرچند نمی‌توان برآورد کرد که چه زمانی به طور کامل برطرف شود اما به مرور برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کارگزاری آگاه از روز چهارشنبه (پنجم تیر) دچار اختلال و علت آن سوختگی دیتاسنتر و دستگاه ذخیره اطلاعات اعلام شد. مشکلی که همچنان به قوت خود پابرجاست و امروز هم مانند روز چهارشنبه و روز شنبه، مشتریان این کارگزاری موفق به انجام معاملات آنلاین نشدند.

این مشتریان در تماس با ایسنا اعلام کردند علاوه بر اینکه با سرمایه اندک یا قابل توجهی که وارد بازار سرمایه کرده‌اند، حدود سه روز است که امکان انجام معامله ندارند، نگرانی‌هایی هم از قبیل از بین رفتن اطلاعات خود مطرح کرده‌اند.

در این راستا رضا سرافراز – مدیرعامل شرکت کارگزاری آگاه – در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از شنبه سرویس های این کارگزاری وارد مدار شده است، اظهار کرد:

با این حال سیستم‌ها هنوز با اختلال مواجه است. البته نه در این حد که همه مشتریان نتوانند معاملات را انجام دهند. در واقع تعدادی از مشتریان می‌توانند و تعدادی دیگر نمی‌توانند. این موضوع از روز شنبه درحال بررسی است و به مرور زمان اشکالات آن را برطرف خواهیم کرد. همه تلاش  خود را می‌کنیم که مشکلات آنلاین برطرف شود و به وضعیت با ثباتی برسیم.

وی به این سوال که آیا اطلاعات مشتریان کارگزاری آگاه از بین رفته است یا خیر؟ پاسخ داد:

همه اطلاعات مشتریان موجود است و ما تحت هیچ شرایطی مشکل دیتا و از بین رفتن دیتا نداریم. مشکل تجهیزاتی بوده که به آن خسارت وارد شده است که آن ها را تغییر دادیم و تجهیزات بهتری به کار گرفتیم.

به گفته مدیرعامل شرکت کارگزاری آگاه، مشخص نیست چند روز زمان ببرد تا مشکلات ایجاد شده به طور کامل برطرف شود.

سرافراز همچنین به این سوال که انتقاداتی به کارگزاری آگاه وارد است مبنی بر اینکه زیرساخت‌های این کارگزاری نسبت به میزان مشتری که جذب می‌کند پاسخگو نیست، پاسخ داد:

ظرف این دو سال گذشته حداقل ظرفیت زیرساختی را ۱۰ برابر کردیم و این برنامه همچنان ادامه دار است. اینجور نیست که از یک طرف مشتری مراجعه می کند و از طریف دیگر فکری برای توسعه زیرساخت‌ها نکرده‌ایم. اما واقعیت این است که تقاضایی که سمت بازار سرمایه می آید بیشتر از طرفیت هایی است که ایجاد می شود.

وی ادامه داد: این موضوع فقط درمورد آگاه نیست و شامل همه شرکت‌های ارائه کننده این خدمات و ارکان بازار می‌شود.

نظر شما چیست؟ شما از چه کارگزاری برای معاملات بورسی خود استفاده می کنید؟ مشکلی در معاملات خود دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

بدرد نمیخوره کلی ضرر کردم

smartiz

الآنم ی ارور الکی میده وقتی وارد سامانه میشی که آنقدر سریع logout می‌کنه ک فرصت خواندنم نمیده ی چیزی تو مایه های از سیستم به مدت طولانی استفاده کرده اید!

Milad7

گند زده لعنتی 😐

علی شیخ زاده

از کجا معلوم این خرابی عمدی و با اهداف مشخص از سوی بعضیا نباشه😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)