حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تاچ آیفون ۱۱ به رایگان توسط اپل تعمیر می شود + لینک صفحه پشتیبانی اپل

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تست، مشکلات

کاربران آیفون ۱۱ که با مشکلات تاچ (صفحه لمسی) روبرو هستند هم اکنون می توانند صفحه نمایش دستگاه خود را به رایگان توسط اپل تعویض کنند. این شرکت اذعان کرده است که تعداد کمی از نمایشگرهای آیفون ۱۱ “ممکن است به دلیل مشکل در ماژول نمایشگر، پاسخگویی به لمس کاربر را به خوبی انجام ندهد یا متوقف کند”. پس اینکه مشکل تاچ آیفون ۱۱ به رایگان توسط اپل تعمیر می شود می تواند یک خبر خوب برای کاربران جهانی و یک خبر بد برای کاربران ایرانی باشد! همچنین اینجا لینک صفحه پشتیبانی اپل برای بررسی مستعد مشکل بودن آیفون ۱۱ شما هم وجود دارد.

مشکل تاچ آیفون ۱۱

اپل خاطرنشان می کند که آیفون ۱۱ هایی که بین نوامبر ۲۰۱۹ و مه ۲۰۲۰ (تقریبا آذر ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹) تولید شدند، ممکن است با این مشکل تاچ روبرو شوند و این شرکت خدمات رایگان را به مشتریان واجد شرایط ارائه می دهد. این شرکت صفحه پشتیبانی را در وب سایت خود قرار داده است تا به مشتریان متأثر کمک کند تا بفهمند آیا واجد شرایط جایگزینی هستند یا نه.

آيفون ۱۱

آيفون ۱۱

این مشکل در صورتی در مورد آیفون ۱۱ شما صدق می کند که به صفحه پشتیبانی اپل بروید و شماره سریال تلفن خود را وارد کنید تا بررسی شود. اپل می گوید این مسئله به دلیل مشکل در ماژول نمایشگر است.

برای چک کردن سریال آیفون ۱۱ خود و اینکه ببینید آیا مستعد مشکل تاچ هست یا نه روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه پشتیبانی اپل وارد شوید:

** پشتیبانی اپل برای مشکل صفحه تاچ آیفون ۱۱ **

بررسی مشکل تاچ آیفون ۱۱ با سریال نامبر

بررسی مشکل تاچ آیفون ۱۱ با سریال نامبر

برای دیدن شماره سریال آیفون خود، به تنظیمات> General> و About بروید. این برنامه فقط برای کاربران آیفون ۱۱ معتبر است که تلفن های آنها در محدوده فوق الذکر تولید شده اند.

اگر واجد شرایط دریافت خدمات رایگان هستید، باید یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل پیدا کنید، یا در یک فروشگاه خرده فروشی اپل حاضر شوید یا … با اپل در تماس باشید.

اپل توصیه می کند قبل از رفع مشکل تاچ، از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر نمایشگر شما خراب است، ممکن است مجبور شوید قبل از رفع مشکل تاچ، آن را تعمیر کنید. این شرکت می گوید که ممکن است برنامه تعمیر را به منطقه اصلی خرید شما محدود کند و این برنامه پوشش استاندارد گارانتی آیفون ۱۱ را افزایش نخواهد داد.

برای کاربران آیفون ۱۱ که قبل از اجرای برنامه و پرداخت هزینه های رفع مشکل تاچ آیفون ۱۱، مشکل بازپرداخت دارند و می توانند برای این کار با اپل در تماس باشند.

امیدوارم آیفون ۱۱ شما جز دستگاه های مستعد مشکل تاچ نباشد. به هر حال آیفون ۱۱ پرفروش ترین تک‌مدل موبایل برای مدت زمان خیلی زیادی بوده و شاید حتی هنوز هست و شاید تعداد دستگاه هایی که از این ۵ ماه تولید شده قابل توجه باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب.

HITECH

The serial number you entered is not eligible under this program due to one of the following reasons:
– It’s not in the affected serial number range.
– Our records show that your device has already been serviced as part of this Program.
– Our records show your device is no longer eligible for a free service under this Program. If you have questions, please contact us.

Milad7

خدارا شکر گوشی من همچین مشکلی نداره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)