حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 با اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا اوایل دی ۹۹ معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، شیائومی

کوالکام به تازگی از جدیدترین چیپست پرچمدار خود برای موبایل (و تبلت) رونمایی کرده که اسنپدراگون ۸۸۸ نام گرفته است. این پلتفرم موبایل نسل بعدی قدرت بیشتر موبایل های هوشمند پرچمدار را تأمین خواهد کرد. امروز گزارشی به ما می گوید ما شیائومی Mi 11 با اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا اوایل دی ۹۹ معرفی شود.

شیائومی Mi 11 با اسنپدراگون ۸۸۸

در نطق اصلی مراسم معرفی SD888، سازنده چینی گوشی های هوشمند یعنی شیائومی تأیید کرد که این شرکت در میان اولین دستگاه های پرچمدار مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 خواهد بود.

به تازگی گزارش شده است که گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی Mi 11 می تواند در حوالی اوایل بهمن ۹۹ به بازار عرضه شود. با این حال، گزارش جدیدی از منبع معروف شناخته شده “Ice Universe” ادعا می کند که Mi 11 تا پایان ماه جاری میلادی یعنی اوایل دی ۹۹ به بازار عرضه می شود.

این ادعای جالبی است با توجه به اینکه شیائومی معمولاً پرچمدار گوشی هوشمند خود را حدود اسفند ماه عرضه می کند. گزارش شده است که این شرکت Mi 11 را برای دریافت گواهینامه شبکه ارایه کرده است که نشان می دهد معرفی آن دور از دسترس نیست.

جدا از این، همچنین ادعا می شود که این گوشی هوشمند از طراحی صفحه چهار لبه خمیده برخوردار است. گزارش های قبلی نشان می دهد که این گوشی از یک نمایشگر Quad HD + با بریدگی سوراخ برای دوربین جلو برخوردار است. انتظار می رود که Mi 11 و Mi 11 Pro از صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار باشند.

اگر شیائومی واقعاً قصد دارد Mi 11 را تا حوالی اوایل دی ماه ۹۹ به بازار عرضه کند ، انتظار داریم در هفته های آینده تیزرهایی درباره ویژگی ها و مشخصات گوشی آینده را پیدا کنیم. در این صورت، این شرکت همچنین باید به زودی تاریخ معرفی را اعلام کند.

چیپست Snapdragon 888 با استفاده از فرایند ۵ نانومتری و با مودم نسل سوم Snapdragon X60 5G ساخته شده است که از mmWave و sub-6 5G در تمام گروههای اصلی در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

مشخصات کامل اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام اعلام شد

شیائومی تنها شرکتی نیست که تلفن هوشمند مجهز به SD888 خود را تأیید کرده است. چندین برند دیگر از جمله Black Shark ، Nubia Red Magic ، OPPO ، Realme ، LG ، Vivo ، iQOO و OnePlus تأیید کرده اند که تلفن های هوشمند پرچمدار مجهز به Snapdragon 888 خود را در ماه های آینده عرضه می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار آتی شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

😍
پ ن : امسال چه زود گذشت…

Taha

چه سال خوب و پر برکتی هم بود😂😢

SHREK

همینو میخوایم به نیکولای.

m.b

اینه… بالاخره چیزی که دوست داشتم شد… بهترین نسخه چینش دوربین افقی داره…

ARMTIN

آقا مصطفی
دیدید بهتون گفتم سری M11 در کریسمس 2021 معرفی میشه ❤️
جالبه شیاومی امسال میخواهد سنت شکنی کنه ابتدا نسخه گلوبال معرفی و عرضه کنه

m.b

کریسمس رو که موافق بودیم داداش… من انحصاری بودن و معرفی در آمریکا رو شک داشتم و همچنان شک دارم… خصوصاً انحصاری بودن در استفاده از اسنپدراگون 888… معرفی در گلوبال هم بوش میاد… چون تیزر های مدیراش با اینکه تو رسانه تماماً چینی هست، بعضی‌شون به زبان انگلیسی هستش…
والا منم امیدوارم حرفات درست باشه اما خب بخاطر شواهدی که هست شک دارم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)