حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Race با اسنپدراگون ۸۸۸ ارایه خواهد شد، نگاهی به طراحی

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ریلمی، شایعات

دیروز در ترنجی خواندیم که گوشی ریلمی Ace با اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژر فوق سریع در دست توسعه است. امشب با تقویت اطلاعات مشخص شد که پرچمدار بعدی Realme با کد “Race” شناخته می شود و دارای شماره مدل RMX2202 خواهد بود. این را می توان در یک تصویر از صفحه About که توسط یک منبع معتبر برای ما ارسال شده، مشاهده کرد.

ریلمی Race

این دستگاه توسط اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین خواهد شد و این نام چیپست پرچمدار جدید کوالکام است (که شایعه شده بود اسنپدراگون ۸۷۵ است). این در میان اولین تلفن های مبتنی بر SD888 خواهد بود که به بازار عرضه می شود. این چیپ ست با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سازگار است. همچنین گفته می شود که اندروید ۱۱ را با Realme UI 2.0 در بالای صفحه اجرا می کند.

ریلمی

ریلمی

ما همچنین تصویری از تلفن دریافت کردیم که یک دوربین چهارگانه با برجستگی “Oreo”طور را نشان می داد. با این حال، ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ماژول های داخل آن نداریم. همچنین هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا Realme Race از شارژ ریلمی ۱۲۵ واتUltraDART استفاده می کند یا اینکه با دستگاه دیگری برای اولین بار با آن ارائه می شود، خبری نیست.

مدیر عامل شرکت Madhav Sheth پیش از اعلامیه رسمی تراشه جدید، “Qualcomm 8” را توییت کرد و چند ساعت بعد درباره “یک سورپرایز” برای ماه دسامبر توییت کرد. این حتی اولین تیزر تبلیغاتی درباره Realme نیست که از دستگاه جدیدش چیپست جدید ۵ نانومتری استفاده می کند. این تیزر به معرفی جدیدی به خط تولید فعلی Realme اشاره داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

میت سی نیست این؟😐
طراحیا همه شبیه هم داره میشه

AŁɪ

آیپد پرو ۲۰۲۰ فورتنایت رو ۱۲۰ fps میده روی مدیوم 😍
بهترین تبلت برای گیم .

The MTest MT

کپی بد از میت 30

SHREK

توی ایران که نیست فرقی هم نداره ولی خوبه به فورست.

Mahdi

ریلمی میت۳۰پرو معرفی خواهد شد

Mahdi

comment image
می۱۰لایت فایوجی توسط مهدی شجاری معرفی شد 😂

TheFreeCritic

کاری با نابلد و نوب بودنش ندارم مهدی جان . ولی مگه قرار نشد اسپم ها و نظر سنجی و… رو توی تبلیغات بدیم و نظرات پست رو سالم و به دور از هر اسپم نگه داریم >؟

The MTest MT

دیگه نظرات پست خیلی هم بد نیست یکی دوتا اسپم سالم توش باشه اتفاقا این اسپم ها بد نیستن اسپم یعنی هادی ملک نه این
سخت نگیر

TheFreeCritic

والا خب هر نفر یک اسپم بده کل پست به گند کشیده میشه . البته راستم میگی ها
اسپم هراسی گرفتم از زومجی :/ 🤦😐😂
کسی یک اسپم اونجا بده کلی ریپلای میخوره کل نظرات پست به هم میریزه نابود میشه . 😂😂🤦

The MTest MT

اسمت تو زومجی چیه؟
اون ور از زومیت هم ترول اباد تره خیلی قوانین اونجا اینجا بدرد نمیخورن

Dr.Nazer

این از میت ۳۰ پرو هم میت ۳۰ پرو تره!

Taha

این حرفت منو یاد سخنان استاد خیابانی انداخت 😂

TheFreeCritic

والا هر جور حساب کردم
شبیه پوکو اف دو پرو منه 🙂

mosayebso

برای اولین بار گرافیک کایرین و اسنپ دراگون در یک سطح هستن{البته مصرف انرژی در گرافیک کایرین 9000 به 8.5 وات میرسه ک عدد خیلی بالایی برای یک موبایل هست!!} و در بخش cpu هم در بخش تک هسته ای فقط 10 درصد قدرت به سمت اسنپ دراگون شیفت میکنه و حتی در مولتی کور کایرین 9000 عملکرد بهتری داره
اما با توجه به ثابت بودن فرکانس a78 نسبت به نسل قبلی اسنپ دراگون این نوید رو میده که هسته های میانی با قدرت تقریبا یکسان حدود 50 درصد مصرف کمتری داشته باشن و البته هسته بزرگ هم فرکانس کمی داره ک مطمئنن در بخش مصرف انرژی و پایداری خیلی به نفع کوالکوم میشه
اما اگر به مصرف انرژی و پایداری باشه چیپ ست های میانرده همیشه کم مصرف و در پایداری عالی بودن
متاسفانه یا خوشبختانه هیچ بازی و برنامه ای نیست که بتونه 100 درصد gpu و cpu رو درگیر کنه البته برنامه های بنچمارک رو باید جداگانه در نظر گرفت
لپ کلام اینکه انتظاری که از اسنپ دراگون 888 میشه داشت یه چیپ ست خیلی خوب با مصرف انرژی خیلی خوب هست به شخصه انتظار بیشتر داشتم از اسنپ دراگون 888!

Milad7

اصلا خود میت 30

ali karimi

طرحیش مثل سری میت هوآوی هستش ولی اشکال نداره بهتر از اینه که مثل بیشتر گوشی‌های سامسونگ یا کلا از گوشی‌های که دوربین سلفی قطره ای شکل و دوربین پشت هم که یا مربع یا عمودی هستن بهتره، ولی شارژ10 وات زیاد نیست، به نظر خودم کمترین شارژ باید 30 باشه بیشترین 60 دیگه به بالا فکر کنم به مرور زمان پدر باطری و در بیاره، چیپشم که محشره اسنپ 888پنج نانومتری،بدبختی اینه که اینطور گوشی‌ها وارد ایران نمیشن بخصوص اون اوایل که وارد بازار میشن، یا اگه هم بشن بااین قسمت دلار تو کشور ما و هزارتا بدبختی دیگه قیمتشون بدجوری زیاد میشه، اینم بیاد تو ایران حداقلش فکر کنم 30 تومان باشه منظور زیر25میلیون نیست اگه بشه که واقعا عالی میشه،ای خدا بدبختی شده واسه یه سامسونگ a10 که بدرد هیچی نمیخوره بجز تماس و اس ام اس، باید حداقل 4نیم تا 5 پول بدی یادمه گرونترین گوشی اپل بود که 1میلیونو 600 تا 700 قیمت داشت، الان شده 50 میلیون حتی بیشتر آیفون 12

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)