حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی Ace با اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژر فوق سریع در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی، شایعات

برند اوپو گوشی پرچمدار Ace 2 را در آوریل سال جاری معرفی کرد. انتظار می رفت جانشین آن با نام OPPO Ace 3 در نیمه دوم سال وارد شود. با گزارش انتقال Ace به برند Realme این امر واقعیت پیدا نکرد. به نظر می رسد احتمالاً OPPO جایگزین Ace 3 را در نظر دارد و تلفن هوشمند آینده اش با تراشه Snapdragon 865 به نام Reno5 Pro Plus باشد. یک منبع معتبر ادعا کرده است که Realme در حال کار بر روی یک گوشی شاخص با نام تجاری Ace است. گفته می شود که گوشی ریلمی Ace با اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژر فوق سریع در دست توسعه است.

ریلمی Ace

به گفته منبع این گزارش، پرچمدار Realme Ace توسط چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ تامین خواهد شد و دارای یک شاسی نازک خواهد بود. این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع را به همراه خواهد داشت. تلفن های میان رده و پرچمدار موجود در حال حاضر به فناوری شارژ سریع ۶۵ وات مجهز شده اند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دیگر دستگاه وجود ندارد. اوایل تایستان امسال بود که ریلمی فناوری شارژ سریع 125 وات UltraDart خود را معرفی کرد که می تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعت را فقط در 3 دقیقه شارژ کند. باید دید آیا Realme Ace با فناوری شارژ 125 وات UltraDart وارد بازار می شود یا خیر.

در ابتدای سال جاری، ریلمی گوشی های پرچمدار Realme X50 5G و Realme X50 Pro 5G را به بازار عرضه کرد. از این رو ، انتظار می رود که تولید کننده چینی سری Realme X60 را در چارک اول سال 2021 معرفی کند. باید دید که آیا این شرکت Realme Ace یا Realme X60 Pro را به عنوان گوشی پرچمدار بعدی خود معرفی می کند. هنوز شایعه ای در مورد مشخصات X60 Pro وجود ندارد.

در اخبار مرتبط، دو تلفن ریلمی با شماره مدل RMX3061 و RMX3063 در پلتفرم های صدور گواهینامه مشاهده شده اند. گواهینامه FCC نشان داد که دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپری و یک ماژول دوربین مربع شکل است که یک سیستم دوربین سه گانه را در خود جای داده است. حدس زده می شود که این می تواند تلفن بعدی سری C از این برند باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار سری ایس ریملی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این همه گوشی خوب ساخته میشه ولی ما ایرانیا ازشون محرومیم

AŁɪ

دقیقا مهدی ، این عشق هم یک طرفه هست 🤣 همیشه ما عاشقشون میشیم ولی نمیان ایران 😆

Mahdi

اصلا ما ایرانیا شکست عشقی خورده به دنیا میایم 😂

SHREK

عجب چیز ویروسی به ایتن.

abraham

۳دقیقه!

نیما عرفانی

۳ دقیقه تا ۳۳ درصد نه شارژ کامل و ۲۰ دقیقه فول شارژ برای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر.

نیما عرفانی

به شدت منتظرشم ببینم چه جانشین برحق و لایقی برای ایکس ۵۰ پرو میخواد معرفی کنه .
ایکس ۵۰ پرو که خیلی مورد پسندم واقع شد👍👌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)