حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی ردمی نوت ۹ پرو 5G لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی

ردمی قرار است روز پنجشنبه همین هفته از سری Redmi Note 9 5G رونمایی کند. گزارش های مختلف ادعا می کنند که شیائومی Mi 10T Lite به عنوان Redmi Note 9 Pro 5Gدر چین ارایه می شود. امروز مشخصات کلیدی ردمی نوت ۹ پرو 5G لو رفته است.

ردمی نوت ۹ پرو 5G

گفته می شود که تنها تفاوت محسوس این دو گوشی در این است که Mi 10T Lite دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است، در حالی که انتظار می رود تلفن Redmi یک سنسور 108 مگاپیکسلی را به نمایش بگذارد.

یک منبع چینی به Weibo رفت تا چندی از جزئیات دوربین های عقب Redmi Note 9 Pro 5G را فاش کند. علاوه بر این، مدیر کل Redmi تأیید کرده است که Snapdragon 750G انرژی تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد.

Redmi

برای افراد ناآگاه، سیستم دوربین چهارگانه شیائومی Mi 10T Lite دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۲۰ درجه ای روبه‌روی حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. به گفته این منبع، سیستم دوربین عقب Redmi Note 9 Pro 5G دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض، یک لنز تله فوتو و یک لنز ماکرو است.

وی افزود مشخصات سنسورهای دیگر آنچنان خوب نیست اما نسبتاً نازک و ارزان هستند. از این رو، به نظر می رسد که تلفن ممکن است لنزهای فوق عریض، تله فوتو و ماکرو خود را از Mi 10T Lite قرض کند. در حالی که وی به طور خاص اشاره نکرد که کدام یک از گوشی های سری Note 5 5G دارای اسنپدراگون 750G است، کاملاً مشهود است که Note 9 Pro 5G از این ویژگی برخوردار است.

پوستر فوق نشان داد که Redmi Note 9 Pro 5G دارای صفحه LCD با یک سوراخ برای دوربین سلفی است که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری 4820 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی صوتی Hi-Res ، جک صوتی 3.5 میلی متری، NFC ، ویبره با موتور خطی محور Z و فرستنده IR را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ ردمی نوت ۹ پرو 5G در نگاه شما دستگاه جذابی است؟ دوست دارید چه ویژگی خاص دیگری می داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

اگر جهانی با قیمت 250 تا 300 دلار بیاد میگیرمش به مولا.

mr.veyani

اولا فکر نکنم. تو غیر چین بیاد
دوما مشخصات عالی میشه اگه سیستم خنک کندده خوب بزاره
سوما دوربین از لحاظ عددی بالاست درحد نوت۹پرو مکی یکم بالاتر چهارپا به پای می نوت۱۰پرو نمیرسه اصلا چون گفتن بقیه لنر ها تعریفی ندارن
چهارما
خوبید

ahmad

عالی بیاد میخرمش

HOSEIN

متاسفانه فکر نمیکنم بغیر از چین ارائه بشه باید منتظر سری جدید نوت باشیم(نوت ۱۰) احتمالا نسخه نوت ۱۰پرو که اردیبهشت معرفی میشه دوربین اونم ۱۰۸باشه اما خدا کنه تو لنز و سنسور نسبت ب این پیشرفت کنه

Mahdi

الان این غیر از دوربین اصلی چی چیزیش از می۱۰ لایت بهتره؟ اون حتی صفحه امولد و پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵جی بود که از این بهتره ، این فقط بخاطر یه دوربین اصلی و یه ۱۲۰ هرتز باید از اون گرونتر باشه؟

Mahdi

NFC چقدر واسه چینی ها گرون در میاد که تو مشخصات لو رفته ی گوشی هاشون حتما باید nfc هم باشه

david2arc

توی چین و بعضی کشورها کاربرد خیلی زیادی داره. واسه همین اشاره میشه

Milad7

صفحه نمایشش یکم توی ذوق میزنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)