حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی 5G سامسونگ با Snapdragon 750G دیده شد، یک نوت ارزان؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G

سامسونگ احتمالا چند موبایل با تراشه Snapdragon 750G و مجهز به 5G ارایه کند. امروز هم یک گوشی 5G سامسونگ با Snapdragon 750G دیده شده است. حدس من یک نوت ارزان خواهد بود و دلیلم هم شماره مدل آن است.

اخیراً یک بنچمارک عجیب و غریب در GeekBench 5 از دستگاهی که خود را به عنوان “Samsung SHG-N375” گزارش می دهد، مشاهده شد. این لیست، به جز ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰، در مورد این گوشی چیزهای زیادی نشان نمی دهد.

با این حال توسط یک منبع معتبر، همراه با برخی اطلاعات سخت افزاری اضافی، که از Adreno 619 نام برده شده، مورد توجه ما قرار گرفته است. با توجه به این نکته، همراه با امتیازات GeekBench به احتمال زیاد به یک چیپست Snapdragon 750G اضافه می شود – یکی از پیشنهادات جدید 5G اقتصادی پسند کوالکام.

حدس منبع مطلب این است که این در واقع یک بنچمارک برای Samsung Galaxy A52 5G آینده است. یک گوشی که قبلا با درز اطلاعات قبلی با Snapdragon 750G مرتبط شده است. به علاوه، شباهت آشکاری به سامسونگ A42 5G از قبل اعلام شده برای تأیید بیشتر این نظریه وجود دارد. البته به نظر شخصی من با وجود حرف N در مدل دستگاه این باید یکی از اعضای سری Note باشد. سری A با حرف A نام گذاری می شوند.

در حال حاضر ما اطلاعات بیشتری درباره آن نداریم و باید صبر کنیم تا گزارش های بیشتر ارایه شود. با توجه به این که سال گذشته سامسونگ اقدام به ارایه گلکسی نوت ۱۰ لایت کرد، بعید نیست که گلکسی نوت ۲۰ لایت یا FE در راه باشد. از طرفی کد گلکسی نوت ۱۰ لایت مثلا SM-N770 بود و ما اینجا یک N3 داریم که اقتصادی تر بودن آن را حکایت دارد.

به هر حال، کارخانه شایعات خود مشتاق ارایه اطلاعات به ماست، تنها کاری که ما باید بکنیم صبر است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید SM-N375 چه دستگاهی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

نوت بیست اف ای🤣
صفحه ال سی دی اچ دی
باتری سه هزار
پلاستیک پر هر جا
گلاس #سامی_ننداز

SHREK

به مولا که به قیمت برمیگرده ولی نمیدونم چیشو میخواد بیاره پایین به جز چیپ به مولا. امشب رونمایی از پروف جدیدم به مولا😍😍😍

نویسنده آزمایشی

به مولا،به مولا،به مولا اینقدر به مولا از این (به مولا )استفاده نکن به مولا.

Mahdi

حالم از هر چی گوشیه به هم خورد

Naranj

کارخانه شایعات خود مشتاق ارایه اطلاعات به ماست
از این جملات بداهه ترنجی خوشم میاد
نوت۲۰ لایت؟! اینترستینگ، ولی کاش ۱۰۸۰ بذاره براش

Milad7

اگه نوت باشه که سم خالصِ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)