حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۲ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

از زمانی که سامسونگ Galaxy Fold را تولید و به بازار عرضه كرد، گمانه زنی ها این بود كه اپل در حال كار بر روی یک رقیب تاشو آیفون است. ما قبلاً شاهد بودیم که اپل چند اختراع ثبت شده دستگاه تاشو را گرفته است اما حق اختراع نشان دهنده این نیست که یک محصول به صورت قطعی خواهد آمد. گزارش جدیدی از روزنامه Economic Daily ادعا می کند که اپل در حال ارسال نمونه آیفون تاشو به تامین کنندگان چینی خود از جمله فاکسکان و نیو نیکو است.

آیفون تاشو اپل

گزارش شده است که اپل در حال ارزیابی استفاده از نمایشگرهای OLED یا microLED برای دستگاه تاشو است. این تصمیم روند تولید دستگاه تاشو را به شدت تغییر خواهد داد زیرا microLED یک فناوری صفحه نمایش است که به تازگی در حال ظهور است و روشنایی، اشباع و بهره وری بالاتر را ارائه می دهد.

گفته می شود تا آن زمان، اپل وارد مرحله آزمایش دستگاه های دارای صفحه نمایش تاشو، به ویژه صفحات و لولاها می شود. طبق گزارشات، سامسونگ طبق زنجیره تأمین صفحه نمایش را ارائه می دهد و لولا ها بیشتر از New Nikko تهیه می شوند و توسط فاکسکان مونتاژ می شوند.

صنعت معتقد است که [از آنجا که] هون های (فاکسکان) مدتهاست که بزرگترین کارخانه تولید آیفون است، باید “بدون تعجب” باشد که به مهمترین کارخانه مونتاژ اولین تلفن همراه تاشو اپل تبدیل شود.

گزارش شده است که لولاها برای بیش از 100000 عمل تست می شوند و New Nikkon، همان شرکتی که اپل برای تولید لولا برای MacBooks همکاری نزدیک داشته است. احتمالا این شرکت لولاها را برای یک آیفون تاشو تولید می کند.

در گذشته تعداد تست های تاشو برای لولا های لپ تاپ حدود 20 تا 30 هزار و برای مشخصات بهتر تا 50 هزار مورد بود. با این حال، آزمایش تلفن های همراه به بیش از 100000 بار زمان نیاز دارد و مشخصات دقیق تر است. به طور کلی انتظار می رود که اولین آیفون تاشو از بلبرینگ استفاده کند و به تحقیق و توسعه انرژی تولیدکنندگان تایوانی مانند Nippon Nippon که در گذشته همکاری بالایی با اپل در زمینه نوت بوک داشته است، تکیه کند.

گزارش شده است که اپل قصد دارد در سپتامبر 2022 آیفون جدید تاشو را عرضه کند. این چارچوب زمانی را جدی نگیرید، زیرا گزارش های اولیه نشان می داد که اپل تا امسال یک تلفن تاشو آماده خواهد کرد.

خیلی زود است که فرم فکتور مورد استفاده اپل را حدس بزنیم. ما حق ثبت اختراعاتی را مشاهده کرده ایم که فرم فکتوری مشابه با گلکسی Z Flip یا تلفن جدید Moto Razr جدید را نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون تاشو هستید؟ من که شخصا هستم چون تاثیر بزرگی روی صنعت می گذارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

الان چندساله میخواد آیفون تاشو بده؟

SHREK

تا وقتی که چیزی به تکامل نرسه اپل ازش استفاده نمیکنه(البته اینو خودش میگه😅)

Auroro

خوبه دیگه میخاد یچی بده بیرون با ناخن مچاله نشه

Mahdi

ولی بنظرم یه محصول جذاب میشه

Milad7

لابد به قیمت خون تیم کوک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)