حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه مک بوک تاشو در سال ۲۰۲۵ و آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ شروع خواهد شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل در حال افزایش تمرکز خود روی محصولات تاشو می‌باشد. بر اساس یادداشت‌های یک سرمایه گذار به نام Jeff Pu که بدست 9to5Mac رسیده است، کوپرتینویی‌ها قصد دارند تولید انبوه یک مک بوک تاشو را در اواخر ۲۰۲۵، و یک آیفون تاشو را در اواخر ۲۰۲۶ شروع کنند.

همه تحلیل‌گران روی تصمیم اپل برای ساخت مک بوک تاشو، اتفاق نظر دارند

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور محصولات اپل پیش از این گفته بود که اپل مشغول کار بر روی یک مک بوک تاشوی ۲۰.۳ اینچی می‌باشد که عرضه آن برای سال ۲۰۲۷ برنامه ریزی شده است. راس یانگ نیز به این موضوع اشاره کرده بود که عرضه یک محصول ۲۰ اینچی هیبریدی برای ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ زمان بندی شده است. هچنین مارک گرمن، خبر نگار Bloomberg هم ادعا می‌کند که اپل در حال «آزمایش بر روی یک دستگاه تاشو با دو صفحه نمایش و کاربردی بین آیپد و مک‌بوک می‌باشد»

اگر گزارش امروز Jeff Pu صحت داشته باشد، متوجه می‌شویم که اپل پروژه تاشوهای خود را سرعت بخشیده است. در این گزارش گفته شده که با توجه به زنجیره تامین اپل، دستگاه‌های تاشوی شرکت روز به روز بیشتر به عرضه نزدیک می‌شوند.

Pu در این باره می‌گوید که تاشوهای جدید اپل نماینده یک «سری جدید از محصولات» می‌باشند که «به طور ویژه برای بازارهای فوق لوکس» طراحی شده‌اند. علاوه برا این، اپل در هم اکنون در حال آزمایش دو صفحه نمایش مختلف برای آیفون تاشوی خود است. یک نمونه ۷.۹ اینچی و یک نمونه ۸.۳ اینچی.

خط زمانی جدید اپل برای محصولات آینده‌اش، بسیار شتاب‌زده و «غیر اپلی»  بنظر می‌رسد. همچنین این خبر هنوز توسط سایر منابع تایید نشده است. اما با این حال، تصور ورود اپل به بازار محصولات تاشو دنیای فناوری را بسیار هیجان زده کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا ورود اپل به بازار تاشوها می‌تواند برای این شرکت سودآور باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر