حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک وان پلاس ۹ پرو با Snapdragon 875 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس برای سال ۲۰۲۱ سری ۹ پرچمدارهای خود را ارایه خواهد کرد. وان پلاس ۹ شاید ۳ عضو داشته باشد اما برخی شایعات به همان خانواده دونفره اشاره دارند. امروز بنچمارک وان پلاس ۹ پرو با Snapdragon 875 لو رفته است. این که تراشه جدید کوالکام در قلب دستگاه مذکور بتپد موضوع عجیبی است. در مقابل حافظه رم ۸ گیگابایتی به ما می گوید که حداقل مدل پایه این خانواده با همین مقدار حافظه رم اریه خواهد شد.

بنچمارک وان پلاس ۹ پرو

انتظار می رود تعدادی از تولیدکنندگان گوشی های پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۱ خود را اوایل زمستان ۹۹ معرفی کنند. پیش بینی می شود این دوره با سری Galaxy S21 آغاز شود که حوالی آخر دی ماه ۹۹ معرفی می شود. همچنین گزارش شده است که وان پلاس خانواده OnePlus 9 را زودتر عرضه خواهد کرد و تاریخ معرفی حدود اوایل اسفند شایعه است.

هفته گذشته، یک منبع قابل اعتماد شماره مدل های سری OnePlus 9 را فاش کرد. اکنون، دستگاهی با شماره مدل متناسب با OnePlus 9 Pro در Geekbench مشاهده شده است.

این دستگاه چند روز پیش با نام “LuBan LE2117” بنچمارک گرفته شد. قسمت آخر شناسه بنچمارک شماره مدل OnePlus 9 Pro است.

بنچمارک وان پلاس ۹ پرو

بنچمارک وان پلاس ۹ پرو

این گوشی OnePlus دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ است و ۸ گیگابایت رم دارد. مادربرد آن با نام رمز “lahaina” و پردازنده هشت هسته ای آن دارای فرکانس پایه 1.80GHz است. امتیازات بنچمارک برای آزمون تک هسته ای 1122 و برای آزمون چند هسته ای 2733 امتیاز است.

تجزیه و تحلیل بیشتر از نتیجه این بنچمارک به ما پیکربندی پردازنده را نشان می دهد که پردازنده Snapdragon 875 است. همانطور که در تصویر دوم دیده می شود، پردازنده هشت هسته ای پرچمدار دارای چهار پردازنده است هسته های (پایه) آن با فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه هسته (با عملکرد بالا) با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 2.84 گیگاهرتز است.

سری OnePlus 9 باید با نمایشگرهای AMOLED با رفرش ریت بالا همراه باشد. گزارش های تأیید نشده می گویند که میزان رفرش ریت ممکن است به ۱۴۴ هرتز برسد اما این ممکن است به OnePlus 9 Pro محدود شود در حالی که نسخه استاندارد دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. همچنین گزارش شده است که سری OnePlus 9 با شارژ سریع سیمی ۶۵ وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم سریع 40W ارائه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

حیف که گرونه و تو ایران نیست

m.b

صفحه سری mi 11 کواد‌اچ‌دی‌پلاس و 120 هرتز و چهارطرف خمیده با پانچ تکی سمت چپ هست…
اما گویا قوسش به اندازه p40 pro نیست… باید ببینیم در کنترل حاشیه ها چطور عمل میکنه…
و اینکه با این اوصاف ممکنه دیگه تغییرات دوربین خیلی زیادی رو شاهد نباشیم… و نیمه دوم بیشتر تغییر داشته باشه…

Mahdi

زیاد نباشه بهتره خمیدگیش

m.b

فردا اوپو کانسپتی که ساخته رو نشون میده…

m.b

یه گوشی رول شونده…

SHREK

طراحیش جالب نیست…

Milad7

خیلی زشت شده همون چیدمان دوربین سری 8 بهتر بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)