حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات خانواده Galaxy S21 سامسونگ لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

خانواده Galaxy S21 سامسونگ کمتر از ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد، این بدان معنی است که در حال حاضر در زمان طلایی شایعات قرار داریم. در یک گزارش مفصل مشخصات خانواده Galaxy S21 سامسونگ لو رفته است. این جا مشخصات هر ۳ عضو این خانواده یعنی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا عنوان و با هم مقایسه شده است.

Galaxy S21 سامسونگ

امروز، ما اطلاعات منحصر به فردی در مورد مشخصات و ویژگی های پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۱ سامسونگ داریم که اکنون آنها را از طریق منابع مختلف تأیید کرده ایم. این منبع همچنین رندرهای رسمی دستگاههای نسل بعدی گلکسی سامسونگ را دیده است، اما نمی تواند آنها را منتشر کند تا از هویت منابعش محافظت کند.

همانند سری Galaxy S20، سه مدل از Galaxy S21 وجود خواهد داشت: Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra و این دستگاه ها به ترتیب با کد های O1 ، T2 و P3 شناخته می شوند. پس شد:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۱ اولترا : کد P3
  2. ۲- گلکسی اس ۲۱ پلاس : کد T2
  3. ۳- گلکسی اس ۲۱ : کد O1

تا جایی که به رنگ بندی خانواده Galaxy S21 مربوط می شود:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۱ در رنگ های بنفش، خاکستری، سفید، صورتی عرضه می شود.
  2. ۲- گلکسی اس ۲۱ پلاس در رنگ های مشکی، نقره ای و بنفش در دسترس خواهد بود.
  3. ۳- گلکسی اس ۲۱ اولترا فقط در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه سه دستگاه را با هم مقایسه کنیم، جدول زیر بسیار مفید خواهد بود:

مشخصات خانواده Galaxy S21 سامسونگ

مشخصات خانواده Galaxy S21 سامسونگ

منبع ما می گوید که مدل پایه Galaxy S21 از پوشش پلاستیکی پشتی بهره می برد، در حالی که S21 Ultra از شیشه استفاده خواهد کرد. منبع ما نتوانست تأیید کند که گلکسی S21 Plus از چه ماده ای استفاده می کند. او ادعا می کرد این به این دلیل است که پاسخ مصرف کننده به مواد پلاستیکی مثبت تر از انتظار سامسونگ بوده است.

ما می توانیم رندرهای دریافت شده از پرونده های CAD را به درستی تأیید کنیم. بر اساس منابع ما، برآمدگی دوربین که از گوشه بالا سمت چپ خارج می شود، بخشی از خود فریم خواهد بود. بسته به نوع رنگ دستگاه، قاب و برجستگی دوربین در رنگ های مختلفی ارائه می شود. به عنوان مثال، رنگی Phantom Black دارای یک قاب سیاه و برجستگی دوربین است در حالی که رنگ های Phantom Violet و Phantom Pink بدنه ای مسی دارند. منابع ما به ما می گویند Phantom White دارای رنگ آبی ظریف با حاشیه برنز، شبیه به رنگ آبی و طلایی Note 7 است.

رنگ آبی و طلایی Note 7

رنگ آبی و طلایی Note 7

منبع تغذیه دستگاه ها دو پردازنده خواهد بود و طبق معمول، اینکه کدام یک از آنها را خواهید گرفت به منطقه زندگی شما بستگی دارد. سامسونگ از Snapdragon 875 یعنی جانشین Snapdragon 865 و Exynos 2100 که هنوز معرفی نشده استفاده خواهد کرد. منبع به ما گفته می شود Exynos 2100 می تواند “هم تراز یا بهتر از Snapdragon 875” باشد، هرچند که دقیقاً مشخص نیست که تراشه ها به طور تقریبی چگونه مقایسه می شوند.

همچنین به ما گفته شده است که اگزینوس ۲۱۰۰ جدید تراشه ای با بهره وری بیشتر از نسل های قبلی خواهد بود که باعث بهبود عمر باتری می شود. Exynos 2100 و Snapdragon 875 هر دو تراشه سازگار با 5G هستند و در همه مدل Galaxy S21 مانند 520 نسخه 5G وجود خواهد داشت.

ما نمی دانیم سامسونگ هنوز روی مدلهای فقط LTE کار می کند یا نه. ما می دانیم که Galaxy S21 Ultra تنها مدلی است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند، سامسونگ ادعا می کند حدود ۲ برابر سریعتر از Wi-Fi 6 استاندارد است.

ظرفیت باتری گوشی ها تا حد زیادی مشابه سری S20 خواهد بود. Galaxy S21 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری خواهد بود، در حالی که Galaxy S21 Plus با سرعت 4800 میلی آمپر ساعت (300 میلی آمپر ساعت بیشتر از S20 Plus فعلی) و گلکسی S21 Ultra با 5000 میلی آمپر ساعت کار می کنند. منابع ما هنوز نمی توانند حداکثر سرعت شارژ را تأیید کنند، اما همه مدل ها حداقل از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کنند.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

در بخش نمایشگر باید گفت Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus هر دو از نمایشگرهای FHD+ با رفرش ریت 120hz بهره مند خواهند شد، اما ویژگی پیشرفته تطبیق پذیری جدید LTPO را در Galaxy Note20 Ultra دریافت نمی کنند. اندازه نمایشگر Galaxy S21 یک پنل 6.2 اینچی بوده در حالی که Galaxy S21 Plus یک پنل  6.7 اینچی را داراست. به گفته منبع ما، Galaxy S21 Ultra یکی از بهترین نمایشگرها در هر تلفن هوشمند را داراست. این یک صفحه نمایش 6.8 اینچی به رزلوشن WQHD + با فناوری LTPO با رفرش ریت تطبیق پذیر ​​از 1 هرتز تا 120 هرتز است.

گلکسی S21 Ultra حداکثر روشنایی حداکثر 1600 نیت را خواهد داشت. این در مقایسه با Galaxy S20 Ultra که دارای حداکثر روشنایی 1400 نیت است، پیشرفت خوبی است. علاوه بر این، سامسونگ در مقایسه با 2،000،000:1 در نسل قبلی، نسبت کنتراست نمایشگر را به 3،000،000:1 بهبود می بخشد.

منابع ما همچنین می گویند که Galaxy S21 Ultra پشتیبانی از S Pen را ارائه می دهد. قلم در جعبه موجود نیست. در عوض، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای فروش قاب هایی است که S Pen را در خارج از بدنه گوشی ذخیره می کند.

دوربین خانواده Galaxy S21

گزارش شده است که آرایه دوربین در Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus همان سری Galaxy S20 است. آنها از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 64 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره می برند. ما نتوانستیم مشخصات سنسورها را تأیید کنیم، اما به احتمال زیاد سامسونگ از قطعات مشابه یا مشابه گلکسی S20 و +20 استفاده می کند.

در مقابل Galaxy S21 Ultra مشخصات دوربین جدیدی دارد. دوربین اصلی از یک سنسور 108MP بهبودیافته، نسخه نسل دوم سنسور سامسونگ در Galaxy S20 Ultra و Galaxy Note20 Ultra استفاده می کند. S21 Ultra همان دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی گلکسی S21 و S21 + خواهد داشت، اما از دو سنسور تله فوتو برخوردار خواهد بود: تله اپتیکال ۳ برابر و تله اپتیکال ۱۰ برابر.

سامسونگ پیکسل هایی تا 130٪ بزرگتر و فوکوس خودکار دوال پیکسل را روی هر دو لنز اپتیکال 3x و 10x اضافه کرده است. به لطف سنسور اپتیکال ۱۰ برابر جدید، منابع ما می گویند سامسونگ 100X Space Zoom را احیا خواهد کرد. سامسونگ از فوکوس خودکار لیزری در S21 Ultra استفاده خواهد کرد، امیدوارم بتواند موارد تمرکز S20 Ultra را برطرف کند.

گلکسی S21

گلکسی S21

در بخش نرم افزار اما سامسونگ ویژگی های بیشتری به دوربین ها اضافه خواهد کرد. همه دوربین ها از ضبط 4K / 60fps پشتیبانی می کنند، که قبلا محدود به سنسور اصلی بود. همچنین ثبات Super Steady سامسونگ با ضبط 60 فریم در ثانیه خواهد بود.

دوربین می تواند بسته به شرایط نوری، مانند Google Pixel ، به طور خودکار بین 30 فریم در ثانیه و 60 فریم در ثانیه جابجا شود. برای رزلوشن اگر که واقعاً به آنها اهمیت می دهید، سامسونگ همچنین به جای 8K 24 فریم در ثانیه که در سری Galaxy S20 و Note20 است، یک گزینه 8K 30fps به دوربین اضافه می کند.

سامسونگ همچنین یک حالت ضبط دوگانه را اضافه کرده است، جایی که می توانید همزمان از دوربین جلو و عقب ضبط کنید. از هم اکنون، به نظر می رسد سامسونگ به شما امکان می دهد این موارد را در یک فیلم در کنار هم، به عنوان تصویر در تصویر داشته باشید، یا به عنوان دو فایل ذخیره کنید.

سامسونگ همچنین با کنترل های دستی بیشتر حالت شب را بهبود می بخشد. علاوه بر این، حالت ماه را که در One UI 3.0 گنجانده شده است، بهبود می بخشد ، که بر روی ماه قفل می شود و از EIS برای اطمینان از قاب بودن هنگام عکس گرفتن استفاده می کند.

فناوری UWB یا Ultra Wideband چیست؟

Ultra Wide Band که با نام UWB نیز شناخته می شود، در Galaxy S21 + و Galaxy S21 Ultra پشتیبانی خواهد شد. برای ردیابی دستگاه های سامسونگ با تگ های SmartThings که هنوز معرفی نشده استفاده، خواهد شد. سامسونگ همچنین با S21 + و S21 Ultra پشتیبانی از کلیدهای دیجیتال اتومبیل را به SmartThings اضافه خواهد کرد. ما اطلاعاتی در مورد اینکه کدام یک از تولیدکنندگان یا کشورها از این ویژگی پشتیبانی می کنند، نداریم.

با این حال به نظر می رسد سری Galaxy S21 به نظر می رسد پیشرفت نسبتاً خوبی نسبت سری قبلی Galaxy S20 داشته باشد. همچنین شایعه شده است که سامسونگ برای رقابت پذیری بیشتر و مطابقت با رکود اقتصادی و همه گیر جهانی که دارد، قیمت های تلفن های آینده را کاهش می دهد، اگرچه هنوز قیمت گذاری دقیق برای هیچ بازاری نداریم.

نظر شما چیست؟ خانواده Galaxy S21 برای شما جذاب است؟ در این بین کدام دستگاه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلا جذاب نیست
اخه بدون هیچ پیشرفتی میخواد ارائه بشه با قیمت گذاری های نجومی سامسونگ؟
که معمولا نسخه ی پلاس و معمولی پر فروش تر از اولترائه و هیچ پیشرفتی تو بخش دوربین نداره،اخه چرا؟!
فقط اولترا پیشرفت داشت اونم خیلی کم.
از نظر من باید هر سه تا نسخه از spen پشتیبانی کنند و خیلی از مشخصات اولترا تو بقیه هم باید باشه.

Naranj

اتفاقا اینکار باعث ایجاد تنوع میشه و هر سلیقه ای میتونه با توجه به پولش بخره
به هر حال کمپانی باید صلاح مالی خودش هم در نظر بگیره،با توجه به اینکه قیمت مدل پایه و پلاس ارزونتر هم میشه کاملا منطقی هست

نویسنده آزمایشی

چه ربطی داره حداقل باید مدل پلاس دوربینش یکم از معمولی بهتر باشه
و نسخه ی پلاس باید حداقل چنتا از ویژگی های اولترا رو به ارث ببره نه اینکه تفاوت داشته باشه خیلی.
و الان نسبت به نسل قبل به جز طراحی نسخه ی پلاس پیشرفتی خاصی نداشت.

و کم کمش با اون قیمت باید یه دوربین حرفه ای در اختیار کاربر بزاره.

Naranj

باتریش ۳۰۰ میلی بیشتر شده
در ضمن بذارید معرفی بشه بعد

نویسنده آزمایشی

از نسخه ی معمولی بیشتر ازین انتظار نمیره ولی یه پیشرفت کوچیک نسبت به پارسال خوب بود.

TheFreeCritic

یه چند روزی همینجوری تو زومجی پلاس بودم گفتم بعد چند روز یک سری هم بزنم .

اگر قرار باشه s30 اینطوری باشه صد سال سیاه میخوام نباشه . اصن ریش تراش فیلیپس رو ترجیح میدم 😐🤜😂⁦❣️⁩
چیه ناموسن

TheFreeCritic

آدم از این بیشتر براش ترس از حفره ایجاد میشه تا یازده پرو و دوازده پرو .
ناموسا ترس از حفره ( ترایفوبیا ) با دیدن رندر های s30 نمیگیرید ؟؟ 😐💪🦾🤜⁦❣️⁩

ArtinAzodi

ببخشید بابت اسپم

من شنیدم برای نصب گوگل کمرا تو همه گوشی های اندرویدی باید جیکم نصب کنیم
حالا این نسخه جدیدی که تازه منتشر شده(8.1) نسخه جیکمش اومده؟ و اگر اره لینک دانلودشو میتونید قرار بدید؟

و اینکه اصن جیکم تو کیفیت نهایی تصویر چقدر تاثیر داره؟

Mohammadr

سلام
جیکم رو باید مناسب گوشی خودت دانلود کنی
برای هر نوع گوشی متفاوته
و بابت تاثیر گذاریش، بیشتر رو گوشی های میانرده با دوربین متوسط تاثیر داره… گوشی هایی که دوربین خوبی دارن، جیکم تاثیری در خروجی نداره و یا این تاثیر خیلی کمه…
.
و اگه گوشیت میانرده س، بستگی داره چه مدلیه و چ پردازنده ای داره و چقد توسعه دهنده ها روش کار کردن و…

ArtinAzodi

مدل گوشیم a70 هست

Naranj

مدل اولترا واقعا جذاب شده
فقط کاش نقره ایش مات باشه با فریم براق

Dr.Nazer

S21 Plastic Back 749$*
S21+ Glass Back 949$*
S21 Ultra 1149$*

نویسنده آزمایشی

از ۱۴۵۰ دلار رسید به ۱۱۴۹ دلار؟😐😐
یه سوال نسخه ی lte نداره که؟

Auroro

اس 21 رو 1100 دلار نده خوبه

m.b

حاجی مطمئنی یورو نیست؟ 🤔 😂

Auroro

واو

اس 21 اولترا اونوقت میشه 950 دلار تقریبا.

ناظر ایندفعه جنسات عالی بودن

Dr.Nazer

نه ریاله😂

Demon

با وجود تمام انتقاد هایی که به سامسونگ هست ولی بازهم در فروش کم نمیاره.

Milad7

قرار بود صفحه نمایش 7 اینچ بشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)