حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE جدید تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ارایه نخواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

گزارش جدیدی از تحلیلگر مینگ چی کو بار دیگر تأکید کرده است که حداقل تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ ممکن است آیفون SE جدیدی معرفی نشود. این مشخصا می تواند راهبرد اپل باشد برای فروش بهتر آیفون ۱۲ باشد.

آیفون SE جدید

Ming-Chi Kuo در یادداشتی که توسط iMore مشاهده شد، احتمال ارایه آیفون SE جدید را در اوایل سال آینده کاهش داد. گزارش های مختلفی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد آیفون SE جدیدی را به بازار عرضه کند، شاید به عنوان جانشین مدل 2020 یا نسخه بزرگتر با پسوند “Plus” که جای آن را در کنار دستگاه فعلی در صف اپل جای دهد.

در خلاصه ای از دارایی تامین کننده اپل یعنی شرکت Yujingguang (همچنین به عنوان Genius Electronic Optical شناخته می شود)، کو اظهار داشت که بازار نسبت به مسیر رشد شرکت “بیش از حد خوش بینانه” است. به طور خاص، کو می گوید در حالی که GSEO در نیمه اول سال آینده برای تقویت شتاب حمل و نقل خود روی یک آیفون SE جدید فعالیت می کند ، با تکرار گزارش های اوایل سال جاری ، نباید انتظار دستگاه جدیدی را در این بازه زمانی داشته باشیم.

امتیاز DxO دوربین آیفون SE 2020

آیفون SE 2020

کوو همچنین خاطرنشان می کند که اپل طبق شایعات قبلی قصد دارد آیفون ۱۳ جدید خود را مطابق با چرخه عرضه سالانه عادی خود در نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه کند. به طور خاص، کو می گوید GSEO ممکن است در سفارش اجزای دوربین به رقبا ضرر کند، این نشانه دیگری است که ممکن است شرکت در سال آینده رشد نکند.

کوو قبلاً گفته بود که آیفون SE Plus جدیدی در حال کار است اما از اوایل آوریل پیشنهاد کرد که این دستگاه حداقل تا نیمه دوم سال آینده به تأخیر بیفتد. هفته گذشته، Kuo گزارش داد که آیفون 13 و 13 پرو شاهد بهبود دوربین خود هستند و گزارش های قبلی در مورد دستگاه پرچمدار سال آینده را انعکاس می دهد.

نظر شما چیست؟ مننظر آیفون SE جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلا آیفون se لازم نیست که
مینی بسه.

TheFreeCritic

اگر مثل این اس ای از همه چیز زده باشه صد سال سیاه میخوام ارائه نشه …..

Milad7

از se 2020 که خیلی استقبال شد واقعا موفق و پر فروش بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)