حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۰ وات شیائومی برای آیفون ۱۲ با قیمت یک چهارم نمونه اپلی ارایه شد 👻

نوشته

3 سال قبل | 41 دیدگاه | اپل

می دانیم که شارژر و هندزفری از جعبه آیفون ۱۲ حذف شد تا به حفظ کره زمین کمک کند (مثلا 😅). این حرکت حتی به مدل های قدیمی تر مانند آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 نیز تعمیم داده شد. اپل شارژر ۲۰ وات با خروجی USB C خود را ۲۹ دلار می فروخت که با این اتفاق قیمتش را به ۱۹ دلار کاهش داد. حالا شیائومی، یعنی برندی که لوازم جانبی جذاب و خوش قیمتش شهره است، آمده تا از این فرصت استنثنایی نهایت بهره را ببرد. چطور؟ اینطور که شارژر ۲۰ وات شیائومی برای آیفون ۱۲ با قیمت یک چهارم نمونه اپلی ارایه شده است. 👻

شارژر ۲۰ وات شیائومی برای آیفون ۱۲

اول بگویم که خبر خیلی جدید نیست و تفریبا برای ۱۰ روز پیش است. من با دیدن این Meme آن را دیدم و متوجه شدم که در بین اخبار از دیدم پنهان مانده است. حقیقتا خنده دار و مهم بود پس ترجیح دادم که آن را امروز پوشش دهم.

این تصمیم اپل بدون شک یک بازار سودآور برای تولیدکنندگان لوازم جانبی شخص ثالث ایجاد کرد. من البته اینجا توضیح بدهم که چرا بالاتر گفتم “مثلا 😅”. خب این یک بحث قدیمی است، اپل می گوید من این شارژر را درون جعبه قرار نمی دهم چون صدها میلیون شارژر اپل در حال حاضر با دستگاه های قبلی فروخته شده است. البته اپل به آن اشاره نمی کند برای فست شارژ آیفون ها یا استفاده از شارژر وایرلس سریع Magsafe این شرکت باید حتما شارژر ۲۰ وات با پورت USB C را استفاده کنید که تا پیش از این حتی ۱ عدد از این شارژر همراه با آیفون های قبلی فروخته نشده است!

به این ترتیب حذف شارژر به کاهش سرشارژرهای بازار منجر نمی شود بلکه همه کاربران آیفون باید بروند و یک شارژری که پیش از این اصلا اپل تولیدش نکرده بوده را بخرند و قبلی ها را بریزند دور! از این جهت حذف شارژر و هندزفری از جعبه آیفون ها به محیط کمکی نمی کند که هیچ، لطمه هم می زند اما از جهت کاهش حجم جعبه تا حدودی حق با اپل هست. بگذریم از این صحبت.

شیائومی به لیگ تولیدکننده هایی پیوست که آداپتور USB-C Power Delivery یا (PD) سازگار با آیفون ۱۲ را معرفی کرده اند. برای این مهم، این برند با شرکت تابعه خود ZMI یعنی همکاری کرد. برندی که به همان شارژر ۲۰ وات USB C را برای آیفون ۱۲ ارایه کرده بود.

شارژر ۲۰ وات USB-C شیائومی با گوشی های اپل از جمله جدیدترین سری آیفون ۱۲ سازگار است. قیمت این محصول 39 یوان یعنی معادل ۵ دلار (در تصویر meme حدود ۶ دلار عنوان شده است). این یعنی یک چهارم قیمت شارژری که اپل، آن هم با تخقیف، می فروشد!

این شارژر می تواند شارژ سریع شیائومی می ۱۰ و آیفون ۱۱ را فراهم کند، با چندین پروتکل شارژ سریع سازگار است و همچنین می تواند شارژ سریع دستگاه هایی مانند سامسونگ گلکسی S10 ، آیپد پرو و ​​نینتندو سوییچ را نیز فراهم کند. شارژر ۲۰ وات USB C شیائومی ظاهری سفید دارد و وزن آن 43.8 گرم است.

این شارژر از دستگاه های سنجش مقاومت خازنی با دقت بالا استفاده می کند و از حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد، محافظت از جریان بیش از حد، محافظت در برابر اتصال کوتاه، محافظت در برابر درجه حرارت بالا پشتیبانی می کند. همچنین دارای ویژگی های تداخل ضد الکترومغناطیسی ، موج کم است ، و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن هم هست.

 

اشتراک در
اطلاع از
41 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اپل بیشتر تو محیط زیست ر ی د
که

m.b

الان یکی میاد میگه به پای شارژر اصل اپل نمیرسه و بدرد نمیخوره… D:

Mahdi

کیفیت اتفاقی نیست 😂

m.b

خداییش یکی دوزار اطلاعات داشته باشه میدونه دیگه اپل از یه یه‌قرونی هم نمیگذره… کیفیت یه بخشه اما دوبرابر کیفیت هزینه گرفتن، ربطی به کیفیت بالا نداره!
قیمت شارژر اپل تهش 10 دلاره… حالا اپل میده 20 دلار، اون 10 دلار اضافه کیفیتی به محصول اضافه نمیکنه…
حالا شیائومی چون همونو تو چین تولید میکنه که هزینه کار و کارگر کمتره و هزینه قطعات هم کمتره و با کم کردن از یک سری اضافات و در نهایت کم کردن سود همون 10 دلاری رو میده 6 دلار…
بابا دیگه به ما نمیخواد یاد بدید… ما همونی هستیم که هر سال هزینه تولید 500-600 دلاری اپل و سامسونگ رو میبینیم که در نهایت 1000-1400 دلار میدن به مردم… این قیمت اضافه 400-900 دلاری هیچ کیفیتی که به محصول اضافه نمیکنه… چون محصول قیمت تمام‌شده‌ش مشخصه و با همون قیمت داره تولید میشه… در نهایت این سود های گزاف فقط به آینده تولیدات شرکت کمک میکنه… یعنی شما از جیب مبارک آینده شرکتی که معلوم نیست ازش خرید کنی در آینده یا نه رو تضمین میکنی… حالا خب اگر کسی هست که در آینده هم میدونه فقط اپل میخره اشکالی نداره… عادت کرده به هزینه های دوبرابری و پولشم حلالش…

Mahdi

بازم متوجه نشدی😂

m.b

نه ایندفه تو متوجه نشدی… 😂
به اون رفیقمون و کسایی که نمیخوان بفهمن گفتم… به تو ریپلای زدم که به نظر اصلیم نزدیک تر باشه…
اما گویا باز نمیخوان بفهمن و منفی میدن و در میرن… 😂
خب اگر چیز اضافه تری بارتونه منتظرم… Waiting

Mahdi

یاد گرفتی 😂😂😂

m.b

👻

Auroro

فوقش باید ی مدار بسازن که خروجی پایدار بده، ربطی هم به اپل سامسونگ نداره، یعنی تفاوت با شیائومی اپل زیاد نیست، پلاستیکشم با کیفیته، پس داره ی جنس مثل اپل حتی شایدم بهترو با قیمت کمتر میده چون، اپل هم میتونست خیلی ارزونتر بده شاید تا همین 5 دلار، شیائومی خوبیش اینه به سود کم راضیه ن مثل آقازاده‌های ما باباهاشون اونقدر پول دارن که هرثانیه خرج نکنن تموم نمیشه ن ببخشید اشتب شد، ن مثل اپل

Demon

الان دراین حالتم🤔 اصلا نفهمدیم چیشد..!!!!

Auroro

هیچی فقط بدون مدار شارژر یچیز نسبتا ساده ایه، چیزی نیست که بخواد اپلش بهتر از شیائومیش باشه، زیاد فرق نداره تو کیفیت

lovenokia

m.b
یکی نه خیلی ها 🙂

واقعا به نظرتون کیفیت ساخت و قطعات داخلی آداپتور شارژر اپل با شیائومی یکی هستند ؟!

m.b

مشعوف شدم دوست عزیز… بفرمایید!

m.b

منفی های فیکتان را به دنیا نمی‌دهیم…
#ارتش_تک_نفره
#مقابله_با_سنسور_سینمایی

Dr.Nazer

😂😂😂😂

m.b

#این ناظر ما قبل اینکه ناظر #این سایت باشه ناظر #این صحنه بوده و میدونه که چی میگم…

Demon

چقدر این شیائومی به فکر کاربرای اپله😂.

Mahdi

کی تازه یاد گرفته منفی مثبت فیک بده😂

AŁɪ

هواوی برند آنر رو فروخت .

Taha

حیف شد😔

SHREK

😂 😂 😂 از صدتا فحش بدتره🤣🤣🤣

m.b

آقا یه گوشی با صفحه چهارطرف خمیده و پانچ تکی تو راهه…😍
نمای بسیار زیبایی میشه…

Demon

از کدوم برند؟
اگه شیائومی دوباره عدد 9 نزاره صلوات.

m.b

مطمئن نیستم از کدوم برند…
9؟🤔

Demon

منظورم همین سری ردمی و ام آی که چندین مدل 9 داشته🙂.

m.b

خب اون پرچمداره… پرچمداری که 9 لازم داشته باشه در حال حاضر بجز وانپلاس شرکت دیگری نداره…

Mahdi

شاید الجی یکدفعه ای سری جی رو برگردونه و الجی جی۹ بزنه

m.b

🤔شاید glx

Mahdi

در زیباییش که شکی نیست ولی موقع پی۴۰پرو هم گفتم نمایشگر صاف رو بیشتر می پسندم ، ولی میخوان ببینم یه نمایشگر ۴ طرف خمیده واقعی رو بالاخره کدوم برند میسازه

Demon

یک سوال الان صفحه نمایش خمیده خوش دست تره یا تخت؟

Auroro

خمیده

Mahdi

من که واسم فرقی نداره

Dr.Nazer

👻

Auroro

چته خو، خمیده راحت تر میره تو جیب

Dr.Nazer

مگه من کسی رو ریپلای کردم؟😐

TheFreeCritic

شیائومی : تند میری جلو جریمت کرد باز پشت سر پرجریمس 😏

سیس ماست پلیز

LOOL

شعری از حصین (: به به (:

K-Ehsani

به توانایی های اپل باور دارم،
این شرکت احتمال زیاد راهی پیدا می کنه،
که در صورت شارژ کردن آیفون با شارژر غیر اپلی ، آیفون دچار مشکل بشه،
تا اینطوری شارژر رو هم مثل تعویض نمایشگر و دوربین 📷 ، در انحصار خودش کنه و از این راه هم بتونه مشتریاشو تیغ بزنه…

ali karimi

خب این شارژر5دلار قیمت‌ها نوقت یعنی این 5دلار خیلی بود که اپل میخواست با حذف این قیمت نهایی گوشیو بیاره پایین،مگه کسی که واسه یه گوشی مثلا 1000دلار میخواد بده واسه 5یا 10دلارش مونده، بازم خدا پدر شیائومی بیامرزه که یه فکری برای حال خریدارهای این گوشی کرده و یه شارژر ارزون قیمت زده،

Milad7

چه میکنی این شیائومی …. بمونی برامون 😀

rad 007

این ثابت می‌کنه که اپل توی یک شارژر بیشتر از ۱۵ دلار سود می‌کنه یعنی بیشتر از ۴ برابر سود می‌کنه جالبه آخر سال میگه پردرآمد ترین شرکت دنیا هم شدم!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)