حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۸ به صورت جهانی ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | آپدیت، ردمی

این خبر خوبی برای دارندگان ردمی نوت ۸ است که اتفاقا در کشور ما هم کم تعداد نیستند. امروز آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۸ به صورت جهانی ارایه شده است و به زودی باید به همه مخاطبان برسد. جدیدترین رابط کاربری شیائومی هر چند همراه با جدیدترین نسخه سیستم عامل نیست اما از نظر ظاهری می تواند دستگاه شما را جذاب تر از گذشته کند.

آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۸

شیائومی از زمان معرفی رسمی رابط کاربری اش در ابتدای سال ۹۹ به طور مداوم آپدیت MIUI 12 را به گوشی های هوشمند خود ارائه می دهد. ردمی Note 8 که مدل سال گذشته است همین اواخر مهر در چین شروع به دریافت آپدیت همراه با اندروید ۱۰ کرد. اکنون، سرانجام بیلد مشابهی برای نسخه جهانی این گوشی ارائه شده است.

مدل بین المللی Redmi Note 8 دارای سه مدل بیلد است و به ترتیب جهانی، هند و اندونزی هستند. با این حال، به روزرسانی در حال حاضر فقط برای نسخه جهانی در دسترس است.

آپدیت آزمایشی MIUI 12

آپدیت MIUI 12

این بدان معناست که کاربران ردمی نوت ۸ در خارج از هند و اندونزی می توانند تلفن خود را از منو تنظیمات به MIUI 12 به روز کنند. این در حالی است که، مشتریان در دو کشور مستثنی باید بیشتر منتظر بمانند زیرا حتی یک ساخت بتا ثابت نیز برای آن مناطق وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، به روزرسانی پایدار MIUI 12 برای نسخه جهانی ردمی نوت ۸ با شماره ساخت V12.0.1.0.QCOMIXM ارائه می شود. همانطور که در ابتدا ذکر شد، این نسخه همچنین به روزرسانی اندروید ۱۰ را که مدتها انتظار می رود نیز به همراه می آورد.

به هر حال، اگرچه شیائومی تأیید کرده است که آنها به روزرسانی را برای تمام واحدهای موجود انجام داده اند، اما در موارد خاص ممکن است طول بکشد. از این رو، اگر هنوز به روزرسانی را دریافت نکرده اید نگران نباشید.

شما ردمی نوت ۸ دارید؟ آپدیت MIUI 12 آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه

Adjus

یعنی من ر.ی.د.م به س.ر این شیائومی.هنو آپدیت redmi note 9 proنیمده😐

ramin123

چه عجب بالاخره شیائومی یادش اومد همچین گوشی داره

pooria

#mi 8_خاردار
😂 مصطفی رسما مرد 😁

UnderTaker

می8 گلوبال هم چند روزه اومده.

pooria

خداروشکر 😁
مصطفی نمرد 😂

m.b

👀
دو روزه دانلودش کردم…
دارم خلوت میکنم گوشی رو بزنم آپدیت و ریست کنم…

Milad7

نوت 8 گوشی مظلوم و پرطرفداری بود… 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)