حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۹ جدید با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تطیبق پذیر ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی

دو روز پیش بود که برای شما نوشتیم شیائومی ردمی ۹ جدید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راه است. دیروز هم ردمی نوت ۹ 5G با رفرش ریت بالا و سوراخ نمایشگر لو رفت. امروز شایعه حتی جذاب تری منتشر شده که می گوید ردمی نوت ۹ جدید با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تطیبق پذیر ارایه خواهد شد. این ها میان رده های Redmi را به دستگاه های پیشرویی در بازار تبدیل می کند که فعلا نظیر ندارند.

ردمی نوت ۹ جدید

گفته می شود که گوشی های جدید Redmi Note 9 در ماه جاری در چین عرضه می شوند. اکنون یکی از افراد قابل توجه اطلاعات بیشتر در مورد آنها به اشتراک گذاشته است. در پست قبلی او گفت که حداقل سه گوشی جدید به بازار چین ارائه خواهند شد. جالب توجه که در یکی از آنها از دوربین جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد شد. این برای یک دستگاه میان رده اقتصادی بسیار جذاب است.

اکنون مشخصات نمایشگر یکی از این مدل ها را می دانیم. در این گزارش به یک صفحه نمایش IPS LCD در اندازه 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و رفرش ریت تطبیق پذیر ​​120Hz اشاره شده است. همچنین می دانیم که که سرعت تازه سازی تطبیقی ​​چند مرحله دارد. در این گزارش دات-دیسپلی هم عنوان شده است. DotDisplay مخفف طراحی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است.

اما رفرش ریت تطبیق پذیر چیست؟ این ویژگی به دستگاه اجازه می دهد که بسته به سناریو روی رفرش ریت 30 ، 48 ، 50 ، 60 ، 90 و 120 هرتز کار کند، چیزی شبیه به شیائومی Mi 10T Pro که پرچمدار این برند است. این یک راه حل بسیار کارآمد است و باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود و در عین حال تجربه ای کاملا نرم و کره-طور (!) دارد.

این گزارش همچنین ظرفیت باتری را نشان می دهد که انتظار می رود 4800 میلی آمپر باشد. احتمالا تصور اینکه صفحه نمایش مورد نظر با دوربین اصلی 108MP که شایعه شده جفت شود، امری قابل پذیر است. البته این به نوبه خود به یعنی که این احتمالاً بهترین مدل از خط تولید خواهد بود.

به این ترتیب روی کاغذ و با بررسی صرفا همین فاکتورها می توان گفت که میان رده اقتصادی ردمی می تواند شانه به شانه پرچمدارهای ۱۳۰۰ و ۱۴۰۰ دلاری سامسونگ یا حتی پرچمدارهای خود شیائومی بزند!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که بازی ارتقا مشخصات سخت افزاری میان رده ها به جاهای باریکی کشیده است!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اگه باتریش نتونه اسکرین درستی بده اصلا معرفی نشه بهتره .
ولی احتمالا اسکرین باتریش خوب باشه.

Mahdi

از آیفونای امسال بهتر میشه

Taha

عجب گوشی خفنی👌👍
قیمتش کشی نمیدونه چقدره؟

SHREK

برای میانرده اقتصادی فک نکنم بیشتر از 399 دلار باشه.

m.b

خداییش گوشی 200-300 دلاری دیگه رفرش ریت متغیر داره… شرکتای دیگه باید برای پرچمداراشون بجنبن… این قابلیت خیلی به مصرف باتری کمک میکنه…

The Destroyer

حتی گویا می ۱۰ الترا هم صفحش این قابلیت رو به صورت سخت‌افزاری داره ولی نتونستن نرم‌افزار رو براش بهینه کنن
حیف شد واقعا چون اینجوری تو باتری هم واقعا هیچ ضعفی نداشت
هرچند الان هم مجموع پک باتریش کاملا نقطه قوتشه

Milad7

جانشین خلف نوت 8 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)