حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو اپل را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید

ما ویدیوهای زیادی درباره مقاومت آیفون ۱۲ دیده ایم. این بار اما یکی از ویدیوهایی که معمولا ما به آن استناد زیادی می کنیم را می خواهیم با هم ببینیم. با ما باشید تا تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو اپل را ببینید.

تست مقاومت آیفون ۱۲ پرو

یکی از مواردی که من درباره طراحی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نگران بودم، بریدگی مخصوص آنتن 5G بود. اینجا اما به خوبی نشان داد که اپل اصلا نمی خواهد خاطره آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس تکرار شود. کیفیت بالای ساخت آیفون ۱۲ پرو اجازه نمی دهد که در مقابل فشار، این دستگاه خم شود.

در تست خراشیدگی اما قاب پشتی شیشه مات دستگاه خراشیده می شود اما با کشیدن انگشت، آن اثرات برطرف می شود. خراشیدگی روی نمایشگر نسبت به سال قبل فرقی نکرده است.مقاومت در برابر ضربه اما همانطور که پیش از این دیدیم پیشرفت کرده است.

مقاومت محیط نمایشگر آیفون ۱۲ تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از آیفون ۱۱ است. این فاکتور هرچند در زندگی واقعی خیلی کاربرد ندارد اما به صورت کلی مقاومت شیشه محافظ iPhone 12 را نسبت به iPhone 11 در یک تست مشابه نشان می دهد.

در تست شعله هم نمایشگر آیفون ۱۲ پرو سربلند بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید مقاومت آیفون ۱۲ پرو مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

غیر از این بود جای تعجب داشت.

mehrdad_ma

عالی بود

HM-Royal

این ویدئو رو در یوتوب با کیفیت حداقل 1080P ء 60Frame per second ببینید و حالشو ببرید

pooria

پول اینترنتشو شما میدی؟

HM-Royal

بازم صد برابر بهتر از اینه که حجم خود رو با آپارات زپرتی و بی‌کیفیت هدر بدی

mehrdad_ma

در مورد تست خراشیدگی پنل انگار بیشتر فشار میاره
یا من اینجوری حس میکنم
تو خم شدن هم که عالی بود حتی ذره ای فاصله نیفتاد

کاش همین تستها با دستگاه اجرا بشن و فشاری که به گوشی ها میاد برابر باشه

Farcry

آره منم همین حس رو کردم انگار میخواست هرجوری هست خراش روش بندازه😏 نمیدونم ولی حس میکنم در درجه موس ۷ آیفون ۱۲ بهتر از گوشی های دیگه عمل کرده و خراش های کم عمق تری ایجاد شده (نسبت به آیفون ۱۱ پرو و گوشی های دیگه.این ویدیو رو با ویدیو خراش بقیه گوشی ها مقایسه کنید این موضوع رو حس میکنید) مورد جالب دیگه این بود که توی تست خم شدن جری هرکاری کرد حتی یه درجه هم خم نشد و خود جری هم توی ویدیو گفت فوق العاده محکم و مقاوم هست.دراپ تست آیفون ۱۲ پرو هم از کانال phone buff ببین ۱۰ بار از ارتفاع ۱ متری و یکم بالاتر پرتاب شد ولی چه پشتش و چه رو گوشی حتی یه ذره هم آسیب ندید و حتی یه ترک کوچیک هم بر نداشت! خود کانال phonebuff گفته مقاوم ترین گوشی بود که تست کردن و حتی از نوت ۲۰ الترا هم محکم تر بوده (تازه به خاطر سطح صاف گوشی در پشت و رو،وقتی پرتاب میشه تمام سطحش با زمین برخورد میکنه و از این نظر نسبت به گوشی های دیگه که لبه فریم منحنی یا نمایشگر منحنی دارن شرایط سخت تری داره) در کل من نظرم داره روی آیفون های ۱۲ داره کم کم عوض میشه.تست های دوربینش هم خیلی خیلی عالی بوده و احتمال میدم با توجه به عوض شدن امتیاز دهی دکزو نسخه ۱۲ پرو مکس بتونه جزو سه تا گوشی برتر ۲۰۲۰ باشه یا حتی اول هم شاید بشه (شاید!) چون توی فیلم برداری و عکاسی سلفی و حتی عکاسی در روز در مقایسه با گوشی های پرچمدار دیگه عملکرد بهتری داره (توی تست های یوتوب)

Farcry

فقط اگر اپل سر مواردی مثل رفرش ریت و شارژر لجبازی نمیکرد این گوشی تبدیل میشد به یه گوشی پرچمدار کاملا پریمیوم که ارزش خرید بالایی هم داشت.

AŁɪ

اینکه مقاومتش از خیلی گوشی های آندروید بیشتر بود .
فقط می‌خوام بدونم کیا میگفتن مقاومت این گوشی کمه ؟ خودشون اعتراف کنن تا اسم نبردم

Farcry

تست خم شدنش آره خیلی مقاوم بود اصلا به قیافش میخورد یه تیکه فلز خالصه که خم نمیشه.من تا الان ندیده بودم که هیچ گوشی این قدر توی خم شدن مقاوم باشه حتی یه درجه هم خم نشد

Mahdi

مقاومتش خوبه لایک👍

The MTest MT

عالی بود ها خیلی خوب

ahmad

درسته تو شماره ۶ خش برداشت ولی من مقایسه کردم میزان خشش با سایر کوشی ها در شماره ۶ خیلی کمتر بود مثلا با نوت مقایسه کنید خودتون

Farcry

آره خش های کم عمق تری داشت (دوست عزیزی که هی به جملات مشابه این منفی میدی خب خودت برو این ویدیو رو با ویدیو گوشی های دیگه مقایسه کن الکی روی هوا منفی نده که 🤦‍♂️

Auroro

مریضه

Taha

خوشمان آمد 👍

Milad7

همیشه کیفیت بالای ساخت محصولات اپل زبان زد بوده …. 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)