حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت ماسک در داروخانه ها

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی

با توجه به شرایط فعلی همه گیری کرونا در کشور و افزایش شدید مرگ های در اثر آن، به نظر می رسد که استفاده از ماسک الزامی تر از هر روز دیگر است. با تمام شرایط عجیب و غریب کشور اما خبر خوب این است که کاهش قیمت ماسک در داروخانه ها را شاهد هستیم. این کمک می کند تا هزینه پیشگری از کرونا کمتر شود.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با اشاره به تولید مطلوب ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور و انتظار کاهش قیمت مواد ضدعفونی کننده، گفت: قیمت مصوب ماسک به داروخانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

قیمت ماسک آبان ۹۹

قیمت ماسک آبان ۹۹

قیمت ماسک آبان ۹۹

عباس تابش با بیان این مطلب در گفتگو با رادیو جوان، افزود:

با توجه به تامین نیاز، تمامی داروخانه ها مکلف به فروش هر عدد ماسک حداکثر به قیمت ۱۳۰۰ تومان هستند و مردم در صورت مشاهده تخلفات به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی ادامه داد: در صورت به نتیجه رسیدن تولید ماسک‌های پارچه ای قیمت ماسک برای مردم ارزان تر نیز تمام می شود و قیمت ماسک به ۵۰۰ تومان کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در اوایل شیوع کرونا ۲۰۰ هزار عدد ماسک در روز تولید می کردیم و امروز حدود ۲۲ تا ۲۳ میلیون عدد ماسک روزانه در کشور تولید می نماییم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با بیان اینکه دو نوع قیمت ماسک داشته ایم، گفت: ماسک‌های کارگاهی ۱۵۰۰ تومان و ماسک های سه لایه جراحی ۱۳۰۰ تومان بوده اند که ظرف دو هفته گذشته قیمت مصوب هر دو نوع ماسک را ۱۳۰۰ تومان تصویب کردیم.

تابش گفت: همه داروخانه ها مکلف هستند که ماسک را حداکثر ۱۳۰۰ تومان به فروش برسانند و مردم در صورت مشاهده تخلفات به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی در خصوص موضوع ترویج و تولید ماسکهای پارچه ای، اضافه کرد: مقدمات کار انجام شده و نمونه های ماسک پارچه ای تولید و به سازمان انرژی اتمی و سازمان غذا و دارو برای تایید استانداردهای لازم ارسال شده است.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با اعلام اینکه موضوع تجاری سازی ماسک‌های پارچه ای را در دستور کار داریم، بیان کرد: ماسک‌های پارچه ای با دوام و قابل شستشو هستند و با تعویض فیلتر ملت بلون ماه‌ها قابل استفاده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

قیمت خوبیه ولی مسئله اینجاست که ۹۰٪ داروخانه ها میگن ماسک نداریم

SHREK

الان دیگه سوپرمارکت هم ماسک میفروشه.

Mahdi

The mask

Milad7

الان وضعیت عرضه خیلی بهتر شده، اوایل کرونا ماسک حکم طلا را داشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)