حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۲ با Ceramic Shield هم از خراشیدگی مصون نیست

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، مقاومت

شاید فکر کنید حالا که iPhone 12 از محافظ سرامیکی یا Ceramic Shield برخوردار است پس دیگر نیازی به داشتن محافظ نمایشگر یا اصطلاحا “گلس” نیست. جدیدترین گزارش ها به ما می گوید که نمایشگر آیفون ۱۲ با Ceramic Shield هم از خراشیدگی مصون نیست.

نمایشگر آیفون ۱۲

در معرفی آیفون ۱۲ دیدیم که اپل هر ۴ آیفون جدید خود را به شیشه یا ماده جدیدی به نام Ceramic Sheild مجهز کرده است. اپل مشخصا اعلام کرد که این پوشش به نمایشگر آیفون ۱۲ کمک می کند که در برابر سقوط تا ۴ برابر مقاوم تر باشد. ما چند روز پیش در ترنجی تست سقوط آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اپل را دیدیم. مقاومت این آیفون ها واقعا ستودنی بود.

در همین حال اما آن ها چیزی درباره مقاومت بیشتر در برابر خراشیدگی عنوان نکردند. در حقیقت با این وضعیت باید انتظار داشته باشیم که مقاومت آیفون های 5G سال ۲۰۲۰ به اندازه آیفون های سال گذشته باشد.

امروز گزارش های متعددی مبنی بر این منتشر شده که نمایشگر آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۲ پرو کاربران به شکل قابل توجهی خراشیده شده است. می توانید این موارد را در تصاویر زیر ببینید:

همانطور که می بینید نمونه های خیلی زیادی از مصرف شخصی تا نمونه هایی که در فروشگاه های اپل برای تست قرار دارد، در همین مدت کوتاه شاهد خراشیدگی های قابل توجهی هستند. هنوز دقیقا مشخص نیست که چه مواردی توانستند این خراشیدگی ها را ارایه کنند اما اکثر کاربران مدعی هستند که کار خاصی انجام نداده اند.

ما باید منتظر تست جری باشیم تا ببینیم آیا شاهد افت مقاومت در برابر خراشیدگی هستیم یا این همان مقاومت عادی نسل قبلی آیفون در مقابل خراشیدگی است.

به گفته سازنده سرامیک شیلد که شرکت Corning است، این پوشش ماده ای است که بسیار عالی خواهد بود زیرا سخت، سبک و “تقریباً در برابر گرما و برق نفوذ نمی کند”.

همه اینها عالی به نظر می رسند، اما ما کنجکاو خواهیم شد ببینیم که این نمایشگرها در برابر زندگی واقعی ناهموار و آشفته چگونه مقاومت می کنند همانطور که هر صاحب گوشی هوشمند می داند، تولیدکنندگان ممکن است در مورد صفحه نمایش های سخت تر از یک بازی بزرگ صحبت کنند، اما این بدان معنا نیست که وقتی تلفن خود را پس از یک تست افتادن غیرمنتظره روشن می کنید، در سکوت با خدا دعا نخواهید کرد!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#بدون شرح
Counted this year’s Redmi K30 series:

• Redmi K30 4G
• Redmi K30 5G
• Redmi K30i
• Redmi K30 speed version
• Redmi K30 Pro
• Redmi K30 Pro Zoom version
• Redmi K30 Extreme Commemorative Edition / Ultra
• Redmi K30S Extreme Commemorative Edition ( will launch at 11/11)

#درمان قطعی#زخم بستر

The Destroyer

بخش جالب دیگه ماجرا اینه که دو تا از این‌ها به اسامی دیگه تو بازار جهانی هم هستن😂🤦‍♂️
یه تیکه جالبی که میندازن اینه که اینا دیگه خودشون میتونن یه زیربرند تشکیل بدن😂

نیما عرفانی

وجه اشتراکات سری کی ۳۰ با نوشیدنی های عالیس…

Farcry

سال قبل هم همچین تصاویری برای آیفون های سری ۱۱ اومد.تا الان تست جری توی یوتوب نیومده ولی یه کانال که بررسی کرده بود آیفون ۱۲ با این محافظ جدید ۱ موس مقاومت بیشتری نسبت به بقیه گوشی ها داره.دراپ تست آیفون ۱۲ هم که با نوت ۲۰ الترا مقایسه شده بود آیفون ۱۲ بهتر از نوت ۲۰ الترا عمل کرده بود

The Destroyer

MKBHD و Dave2d هم گفتن بی‌دلیل خراش افتاده
اون شایعه شکستن شیشه پشت و اینارو هم نمیدونم چقدر درسته چون من جایی ندیدم خبرش رو
ولی به نظر از بحران‌های ۲۰۲۰ آیفون‌های امسال هم در امان نبودن و به نظر نسبت به سال‌های گذشته مشکلاتشون زیاده (نسبت به خود اپل)

البته من دو تا ایده دیگه هم دارم
یکی این که شاید به خاطر استفاده از مواد جدید تو ساخت Ceramic Shield و ترکیب شیشه با مواد دیگه در این بخش ضعیف شده و اگر اینجوری باشه اون وقت اپل باید کلا ساختار رو از پایه تغییر بده که در اون صورت هم فروش آیفون‌ها به شدت افت میکنه و لزوماً قطعه‌شون هم تامین نمیشه

یکی دیگه هم که بستگی به این داره که اون خبر شکستن شیشه پشت درست باشه اینه که اپل بعد مدت‌ها یه افزایش عجیب تو فروش و در نتیجه تولیدش رو داره تجربه میکنه و شاید تو مدیریت این حجم از محصولات تولیدی به مشکل خوردن
اتفاقی که پارسال و امسال تا حدودی در ردمی نوت‌ها برای شیائومی پیش اومد
به هر حال یهویی سری نوت ۸ کلی رکورد شکستن تو فروش و شاید انتظار همچین چیزی رو نداشتن خود مقاماتش
البته این در خصوص شرکتی مثل اپل واقعا بعیده و فک میکنم در بدبینانه‌ترین حالت میتونه فقط یه بهونه باشه و نه مربوط به ناتوانی اپل
به هر حال این اپل همونیه که ۲۲۰ میلیون آیفون ۶اس فروخت

Mahdi

اگه اینجوری باشه خدا رو شکر ما که از اینا نمیگیریم اصلا میخواد منفجر بشه من یه گوشی اندرویدی نهایتا تا ۲۰ تومن میگیرم

ramin123

آخه انصافا این چه جور تعریف کردنه ” تقریباً در برابر گرما و برق نفوذ نمی کند” مگه تبلیغ عایق ساختمونیه؟!!!!!

SHREK

اینم شد مثل sapphire glass. 😅

Milad7

یک سری گزارش هم ازشکستگی ایفون 12 گزارش شده! مشخص نیست واقعیت دارن یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)