حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی آیفون ۱۲ اپل را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

احتمالا آیفون ۱۲ باید پرفروش ترین آیفونی باشد که امسال در این خانواده شاهد هستیم. همانطور که سال گذشته آیفون ۱۱ با کمبودهای زیادی که داشت اما بسیار خوب فروخت، آیفون ۱۲ با پیشرفت های بسیار خوب نسبت به آیفون ۱۱ باید بهتر بفروشد. اگر دوست دارید درباره این دستگاه بدانید، اینجا می توانید نقد و بررسی آیفون ۱۲ اپل را تماشا کنید. همچنین ما در ترنجی با هم نقد و بررسی ویدیویی آیفون ۱۲ پرو اپل را مرور کردیم و پیش از آن آنباکسینگ هر دو دستگاه را تماشا کردیم.

نقد و بررسی آیفون ۱۲ اپل

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ دومین عضو خانواده آیفون ۱۲ از پایین است. در حقیقت ما دو عضو پرو داریم و دو عضو عادی. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی دو عضو عادی هستند که دوربین کمتری دارند، طراحی شان ارزان تر است، نمایشگرشان کمی کم نورتر است و به هر حال تفاوت های کوچکی با مدل پرو دارند.

تفاوت آیفون ۱۲ اما با آیفون ۱۲ پرو خیلی زیادی نیست که بخواهید ۲۰۰ دلار اضافه تر بدهبد. البته اگر شما دوست دارید آن برتری هایی که گفتیم داشته باشید و پول هم زیادی فاکتور دردناکی برای شما نیست (!)‌می توانید مدل پرو بخرید.

اجازه بدهید نقد و بررسی آیفون ۱۳ را با هم ببینیم:

 

اندازه صفحه نمایش آیفون ۱۲ برابر ۶.۱ اینچی است، همان اندازه نمایشگر آیفون ۱۱ و آیفون XR که قبلا ارایه شده بود. خبر خیلی خوب این که آیفون ۱۲ در حال انتقال از صفحه LCD به OLED است. و همانطور که شایعه شده است، این گوشی برای ظاهری کلی دارای کناره های مسطح است که با iPad Pro و iPad Air (به علاوه آیفون 4 مربوط به سال های قبل) بیشتر مطابقت دارد.

آیفون ۱۲ در رنگ های سیاه ، سفید، آبی، قرمز و سبز ارائه خواهد شد. جدا از کناره های تخت، هنوز هم تا حد زیادی به آیفون ۱۱ شباهت دارد. هنوز یک بریدگی در بالای صفحه قرار دارد که فناوری Face ID اپل را در خود جای داده است، اگرچه حاشیه های اطراف صفحه کاهش یافته و این یکی دیگر از مزایای سوئیچ به پنل OLED است.

نظر شما درباره iPhone 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

https://www.instagram.com/tv/CGkBfIxD7i5/?igshid=1i1j35d3a9lew

آر تی ایکس ۳۰۸۰ ایسوس سری تی او اف گیمینگ

Mahdi

فقط رنگ آبیشون جذابه

Naranj

120هرتز و شارژ سریع و پورتusb تایپ سی و باتری بزرگتر و شارژر رو باید میداشت؛ باید!

OnePlus_Fan

به شدت موافقم

OnePlus_Fan

نه اینکه خوب نباشه ها
ولی من اندروید رو ترجیح میدم

Milad7

ممنون … به نظر من مهمترین و کاربردی ترین ارتقاء اش همین صفحه نمایش اولد هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)