حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای صدای حرفه ای با نمایشگر منعطف

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

سامسونگ رهبر برجسته ای در فضای صفحه نمایش انعطاف پذیر است و این شرکت به دنبال راه های دیگری برای استفاده از این سلطه در محصولات محبوب برتر است. امروز حق اختراع سامسونگ برای صدای حرفه ای با نمایشگر منعطف را می بینیم. البته هر چند که من می خوام منطقی به کاربرد آن نگاه کنم، نمی توانم اما اجازه بدهید قوه تخیل شما کمی در این توهم شنا کند، چه ایرادی دارد.

حق اختراع سامسونگ

حق اختراع سامسونگ

حق اختراع سامسونگ

LetsGoDigital اکنون ایده جدیدی را پیدا کرده است که شرکت در حال کار بر روی آن برای “دستگاه الکترونیکی دارای فضای داخلی قابل ارتقا” است که در 15 اکتبر 2020 توسط WIPO منتشر شد.

ایده ایجاد فضای بیشتر در گوشی برای ایجاد صدای بهتر است و برای دستیابی به این هدف صفحه نمایش (با بلندگوهای متصل) بالا می رود، در حالی که بیشتر موارد ثابت مانده و پشت سر آن باقی می ماند. احتمالاً این عمل مکانیزه خواهد بود. صفحه ممکن است از پلیمر یا البته Ultra thin Glass یا UTG ساخته شده باشد و طبق حق ثبت اختراع، از قلم پشتیبانی کند.

LetsGoDogital حق ثبت اختراع را به برخی از رندرهای زیبا تبدیل کرده است که در زیر مشاهده می شود:

حق اختراع سامسونگ

حق اختراع سامسونگ

حق اختراع سامسونگ

حق اختراع سامسونگ

همانطور که می بینید، در این حق اختراع تصور شده که وقتی نمایشگر فقط از لبه بالا بیرون می آید شاهد بلندگوهای بیشتر خواهیم بود. این می تواند به لطف نمایشگر منعطف که بیرون می آید، صدای حرفه ای ارایه کند. اما سوال اینجاست که اگر دستگاه جا دارد که بلندگوهای زیادی درون آن باشد، دیگر این پوشش اضافه چیست که نمایشگر بخواهد منعطف باشد و بیرون بیاید تا بلندگو ها دیده شوند؟! به هر صورت اما برای تخیل نوآورانه آن، احترام من را خواهد داشت اما این آن معنا نیست که چنین طرحی را کاربردی هم بدانم.

بدیهی است که این حق اختراع و ایده مکانیکی می تواند عوارض جانبی دیگری مانند کاهش دوام و مقاومت ضعیف در برابر آب و گرد و غبار داشته باشد، اما همچنین می تواند انتخاب و تغییر بیشتری را در بازار گوشی های لمسی ساده که تا حدی خسته کننده شده، ایجاد کند.

به هر حال حق اختراع های شرکت های مختلف لزوما به تحقق نمی پیوندند و شاید این حق اختراع هم هرگز تولید نشود. نظر شما درباره حق اختراع سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

خدایش طرح جالبی نیس
مسخره بازیا چیه خلاقیت ب این چیزا نیس

Auroro

هرچی با ذهنشون رسید قرار نیست پتنت کنند که

Mahdi

همه چیز سامسونگ غیر پردازنده عالیه

AŁɪ

خرید پرچمدارای سامسونگ جدیدا اینطوری شده بری نمایندگی سامسونگ بگی ۱۵ میلیون نمایشگر می‌خوام یه دو میلیون هم چیپست جات در کنار مخلفات ( اسپیکر، انتن،رم و حافظه و باتری ) می‌خوام 🙂

Amir Mahdi.H

قیمت سری mate 40 :

میت ۴۰ پرو با قیمت حدود €۱۱۰۰ یورو و پرو پلاس با قیمت €۱۴۰۰ یورو راهی بازار خواهند شد. همچنین برای مدل RS هم باید انتظار قیمت€ ۲۵۰۰ یورو 😲
داشته باشیم.

Milad7

کیفیت اسپیکر پرچمدارهای سامی واقعا خوبن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)