حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیشه UTG شرکت BOE می خواهد سامسونگ دیپسلی را به چالش بکشد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | نمایشگر

سامسونگ دیسپلی ممکن است به زودی رقیبی جدید در صنعت در حال ظهور شیشه UTG برای دستگاه های تاشو داشته باشد. شرکت BOE با درخواست همکاری شرکت های زنجیره تأمین کره در حال تغییر ساختار یک زنجیره تولید است. گفته می شود که شیشه UTG شرکت BOE می خواهد سامسونگ دیپسلی را به چالش بکشد

شیشه UTG شرکت BOE

هدف شرکت BOE این است که حدود ۲۰ میلیون واحد برای عرضه در بازار موجود باشد. منابع مشخص نمی کنند که چه زمانی به این هدف می رسد، اما تأکید می کنند که BOE قصد دارد با به دست آوردن منابع لازم (دانش و فن آوری) تولید را کاملاً داخلی کند.

مهمترین جنبه ماجرا برای کاربر نهایی مربوط به تأثیر بر قیمت دستگاه های تاشو با صفحه نمایش انعطاف پذیر است که به دلیل رقابت در ماه های آینده می تواند کاهش یابد. لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر سامسونگ دیسپلی در تولید و فروش – حتی به شرکت های شخص ثالث – پنل UTG که برای اولین بار در Galaxy Z Flip معرفی و سپس در Galaxy Z Fold 2 اخیر عرضه شده، پیشتاز است.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

ورود BOE می تواند باعث بهبود این بخش و پایین آمدن هزینه قطعه شود. سپس تعیین تکلیف نحوه استفاده از پس انداز هزینه (درآمد بیشتر در واحد فروش یا قیمت خرده فروشی پایین تر) به عهده تک تک تولیدکنندگان گوشی های هوشمند است. با این حال، قبل از رسیدن به نتیجه گیری، مهم خواهد بود که تعیین کنید آیا کیفیت محصول می تواند با اجزای مشابه تولید شده توسط Samsung Display مطابقت داشته باشد.

در حال حاضر شیشه UTG که توسط شرکت کره جنوبی تولید شده است، معیار است. هدف این بخش، مقاومت بیشتر صفحه نمایش انعطاف پذیر دستگاه های تاشو است. این یک لایه نازک شیشه با ضخامت ۳ صدم میلی متر است که می تواند بدون شکستن همراه حرکت لولا خم شود. طبق داده های اعلام شده توسط این شرکت، شیشه UTG حداکثر 200000 باز و بسته را بدون آسیب دیدگی تضمین می کند.

گزارش اقدامات BOE برای ورود به صنعت شیشه UTG مطابق با شایعات قبلی در مورد هدف بلند پروازانه شرکت چینی برای پیشی گرفتن از Samsung Display در 5 سال آینده هنگام تولید صفحه های OLED انعطاف پذیر است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

جای پیشرفت داره هنو

OnePlus_Fan

خیلی هم عالی

Mahdi

شتر در خواب

Milad7

هنوز مونده تا برسه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)