حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت BOE باز هم در تامین نمایشگر اپل مردود شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل

طبق گفته TheElec شرکت BOE هنوز در کارخانه چنگدو در استان سیچوان با مشکلات تولید روبرو است، به این معنی که سازنده نمایشگر برای دومین بار در سال جاری نتوانسته تأیید اعتبار اپل برای صفحه های OLED را دریافت کند.

کارخانه BOE در میانیانگ – در همان استان – در ماه ژوئن به دلیل نرخ عملکرد پایین تولید حدود ۲۰ درصد، سرنوشت مشابهی را متحمل شد.

بر اساس این گزارش، بررسی اپل برای چنگدو در ماه سپتامبر آغاز شد اما فقط یک ماه به طول انجامید و در ماه اکتبر با شکست روبرو شد. BOE اکنون باید تا نیمه اول سال ۳۰۲۱ صبر کند تا دوباره سعی در انعقاد قرارداد تأمین قطعات اپل کند، این بدان معنی است که سری آیفون های سال آینده احتمالاً از پنل های ساخته شده توسط سامسونگ و LG Display استفاده خواهند کرد.

شرکت BOE

شرکت BOE

BOE باید قبل از اینکه از نتایج سومین بررسی خود مطلع شود، بین ماه های مه و ژوئن صبر کند. در صورت عدم موفقیت، پنل هایی که تهیه می کند می توانند برای مدل های ریفرشبیشد آیفون ۱۲ استفاده شوند.

انتظار می رود اپل سال آینده “آیفون ۱۳” را در چهار مدل و اندازه های مشابه سری iPhone 12 در سال جاری عرضه کند، اما گفته می شود که پنل های OLED که برای نسل بعدی “آیفون” استفاده می شود، از نظر فنی پیچیده تر هستند.

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد صفحه نمایش های 120Hz که با نام ProMotion در اکوسیستم اپل شناخته می شوند، را برای حداقل دو مدل در سال آینده در صفحات iphone قرار دهد، این کار با تغییر فناوری LTPO OLED کم مصرف امکان پذیر است. LTPO صفحه پشتی کارآمدتری را ارائه می دهد که پیکسل های مختلف صفحه را روشن و خاموش می کند و باعث می شود که باتری بهتر کار کند.

دو مدل دارای LTPO احتمالاً مدل های Pro هستند، مدل هایی که شایعه شده اند از فناوری ProMotion استفاده می کنند. انتظار می رود که در هر چهار مدل 2021 iPhone از تاچ on-cell نیز استفاده شود که به شما امکان می دهد قابلیت چند لمسی در بالای یک ترانزیستور فیلم نازک (TFT) تعبیه شود نه به عنوان یک جز مولفه جداگانه در بالای صفحه نمایش.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که چینی ها باید بیشتر تلاش کنند تا به تامین کننده قطعات بزرگترین تولیدکننده موبایل امریکا تبدیل شوند.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

دوستان کیا رقابت “لیگ ترنجی” رو یادشونه؟؟
تمایل دارین دوباره پرقدرت و با انگیزه و رنگ و لعاب بیشتر و بهتر همچین حرکتی زده بشه؟😅😄

Taha

والا من ک تازه اومدم ولی هیچ وقت از چالش بدم نمیاد😎

ali_s

من که تاره واردم ولی از اسمش معلومه جالبه من موافقم 😐🌹

Taha

الان رفتم یه سرچ زدم دیدم چیز باحالیه👌
من هستم

Mahdi

نظر من تو ۹۰ درصد موارد مثبته

Dr.Nazer

خبر نداشتم از این لیگ و الان سرچ کردم و دیدم، گویا آخرین باری که برگزار شد سال ۲۰۱۷ بوده. که اون موقع قطعاً کاربر نبودم و به اینکه حتی یک بار ام از ترنجی بازدید کرده باشم شک دارم😂
ولی چیز جذابی به نظر میاد، من که کاملاً موافقم

SHREK

با چالش موافقم به مولا.

pooria

خب بزار دیگه😐

نیما عرفانی

شیائومی اونطور که با سامسونگ و Visionox و TCL و بعضاً Tianma مراودات تجاری داره با BOE نداره…
به نظرم اگه هواوی و BBK رو BOE بیشتر سرمایه گذاری کنن پتانسیلش رو داره که در کنار بقیه بزرگان این عرصه به یکی از تأمین کنندگان پنل های مورد نیاز اپل بدل بشه.

ali_s

عالی بود منم سرچ زدم خوبه این لیگا

ArtinAzodi

اسپم

یه سوال داشتم:همونطور که میدونید گوگل فوتوز یه قابلیتی داره به اسم partner sharing که اگه اکانتمونو با یکی share کنیم عکسای همدیگرو میتونیم ببینیم. حالا فک کننین تو اکانت 1 پنج گیگ عکس و فیلم با کیفیت اوریجینال سیو شده که طبیعتا از اون 15 گیگ حجم رایگان کم میکنه. این اتفاق برای اکانت دومم افتاده حالا اگه ما اینارو با هم share کنیم باعث میشه حجم خالی باقی مونده هر کدوم از 10 بشه 5(یعنس حجم اشغال شده اکنت یک اکانت 2 رو هم اشغال کنه) یا اینکه هر اکانت فقط از حجم گوگل درایو خودش کم میکنه ؟

ali_s

طاها من همون علیم تو پابجی درخواست دادم فک کردی اون یکی علیم که از قبلا اینجا بوده😁

Taha

عه شمایی پس 😂.

ali_s

آره گفته بودم مشکل ثبت نام دارم دیشب ثبت نام کردم

m.b

“BOE اکنون باید تا نیمه اول سال ۳۰۲۱ صبر کند تا دوباره سعی در انعقاد قرارداد تأمین قطعات اپل کند،”

خب هنوز جای شکرش باقیه که بعد از این هزار سال شانس تامین برای اپل رو داره…
مگه نه جناب عط.ایی؟😅

Milad7

انصافا آنچنان هم بد عمل نکرده ولی خب با سامسونگ فاصله داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)