حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت 5G آیفون ۱۲ چقدر است؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تست، شبکه 5G

در هنگام ارائه اپل این شرکت اعلام کرد که آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ به همراه آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس؛ همگی سرانجام از شبکه 5G در ایالات متحده پشتیبانی می کنند. شاید برای شما هم سوال شده باشد که سرعت 5G آیفون ۱۲ چقدر است؟ اینجا ما چندین تست سرعت روی چند اپراتور داریم و به پرسش مطرح شده پاسخ خواهیم داد.

سرعت 5G آیفون ۱۲

پشتیبانی از شبکه 5G توسط آیفون به چه معناست؟ این بدان معنی است که کاربران قادر به تجربه سریع هستند. اگر به اندازه کافی شجاعت داشته باشید، سرع، خواه مرور اینترنت باشد یا پخش برخی از پخش زنده ها یا دانلود پرونده های بزرگ بسیار سریع خواهد بود. برای نشان دادن اینکه مدل های جدید در این زمینه چقدر پیشرفت کرده اند، یک سری تست سرعت 5G منتشر شده و بسیار چشمگیر هستند، بنابراین اجازه دهید جزئیات را در اینجا بررسی کنیم.

بررسی اولیه نتایج تست سرعت آیفون 12 5G توسط SpeedSmart منتشر شد و همه اپراتورهای ایالات متحده قادر به ارائه بهترین عملکرد نبودند. SpeedSmart در زیر استدلال خود را ارائه داده است:

“در حالی که آزمایش های زیادی با آیفون جدید انجام نشده است، اما ما نتایج ۳ اپراتور را در ایالات متحده داریم. بخاطر بسپارید اینها آزمایشات اولیه و تعداد کمی تست فقط در چند مکان در سراسر کشور است. T-Mobile و Verizon بیشترین فعالیت را داشتند اما AT&T تعداد کمی آزمایش داشت و به نظر می رسد که آنها فقط از Low Band 5G استفاده می کنند. هر آزمون Verizon از موج میلی متر برای نتایج سریع دیوانه وار استفاده می کند. به نظر می رسد T-Mobile ترکیبی از 5G کم و متوسط ​​باند است. “

در زیر نتایج سرعت 5G آیفون ۱۲ آورده شده است:

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور At&T

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور At&T

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور T-Mobile

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور T-Mobile

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور Verizon

سرعت 5G آیفون ۱۲ اپراتور Verizon

 

همانطور که می بینید و می گویید، شبکه 5G Verizon سریع رقم خورده است و این به این دلیل است که تست این آیفون ۱۲ در شبکه mmWave در حال اجرا است. این بدان معنی است که مشتریان باید عجله کنند و شرکت مخابراتی خود را به Verizon تغییر دهند؟ به هیچ وجه، زیرا SpeedSmart اشاره کرده است که اگرچه این نتایج بسیار چشمگیر است، اما بعید است مشتریانی که به آیفون ۱۲ ارتقا می یابند، به دلیل محدودیت پوشش و در دسترس بودن، چنین سرعتی را ببینند.

نگاهی به نسل پنجم شبکه تلفن همراه؛ 5G و مسائل پیرامون آن

به نظر می رسد که تجربه چنین سرعتی در حقیقت یک 5G میان رده باشد. این از LTE سریعتر است و باید سرعت بسیاری از مشتریان را فوق العاده خوشحال کند؟ نظر شما درباره سرعت 5G آیفون ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چی میشد تو ایرانم اینترنت اینقدر سریع بود

Farz1n

تا وقتی اینترنت حجمی باشه 100 برابر اینم سرعت داشته باشیم چه فایده
4k پیشکش 1080 هم جرعت ندارم فیلم نگاه کنم از ترس اتمام حجم

تو ایران ۱۰۰ مگ اینترنت یه ماهه ۲۰۰ هزار تومنه برای گوشی الان فایوجی برای گوشی چه بدرد میخوره سرعتش بالاست که بالاست ولی به درد ما نمیخوره اینترنت گوشی البته من خودم از اینترنت وای فای استفاده نمیکنم و یکسره تو گوشیم ولی مطمئن باشید فایو جی بیاد قیمت نت هم بالا میره
تازه ما هنوز فرجی مون کامل ساپورت نمیکنه 😐😐😐😐😐😐
کلا تو ایران فایو جی جایی نداره😑

Milad7

آذری جهرمی یه فکری برای فایو جی بکن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)