حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

گوشی OnePlus 8T رسما معرفی شده است اما ساعت مورد انتظار OnePlus هنوز در هیچ کجا یافت نمی شود. خوب، این شرکت قبل از معرفی ساعت به توییتر رفت تا روشن کند فقط “فقط درباره زمان است”. تیزر رسمی OnePlus نشان می دهد که ساعت وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد. این ساعت احتمالا طراحی دایره ای دارد.

ساعت وان پلاس

ساعت وان پلاس

ساعت وان پلاس

توضیح مختصری در اینجا است. وان پلاس در سال 2016 در حال کار بر روی ساعت هوشمند خود بود و حتی یک محصول تمام شده در دست داشت اما تصمیم گرفت لحظه آخر آن را عرضه نکند. این تیم ظاهراً از نتیجه راضی نبوده و احساس می کرد که ساعت در حد سایر محصولات موجود در این برند نیست.

توییت سال 2016 توسط بنیانگذار وان پلاس، کارل پی، طرح هایی از پوشیدنی لغو شده را فاش کرد و به نظر می رسد یکی از آنها مطابق با تصویر توییت جدید است که طراحی آن را تأیید می کند. باید دید که OnePlus Watch چه زمانی راه اندازی می شود اما مطمئناً در زمان مناسب نکات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

به صورت کلی با توجه به این تصویر باید گفت که بند خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین طراحی کلی به احتمال خیلی قوی همان دایره ای است و وان پلاس به دیگر شرکت هایی می پیوندد که طراحی مربعی را برای ساعت هوشمند مناسب نمی دانند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس در ارایه ساعت هوشمندش مانند موبایل های هوشمندش، موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)