حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، وان‌پلاس

به غیر از تلفن های هوشمند، وان پلاس طی سال گذشته تلویزیون، هندزفری بی سیم، هندزفری های کاملا بی سیم و لوازم جانبی زیادی را ساخته است. اکنون، این شرکت ممکن است به دنبال تولید یک ساعت هوشمند برای خود باشد. ساعت هوشمند وان پلاس در دست توسعه است و اگر بپرسید چرا OnePlus Watch باید ساخته شود؟ باید بگویم چون چه کسی از پول بدش می آید؟

ساعت هوشمند وان پلاس

یکی از اعضای در XDADevelopers پرونده ای را در ریگولاتوری اندونزی مشاهده کرد که از کالایی با عنوان OnePlus Watch نام می برد. این ساعت به احتمال زیاد بر روی سیستم عامل WearOS گوگل طراحی شده توسط تراشه 4100 Qualcomm Snapdragon Wear اجرا خواهد شد.

ساعت هوشمند وان پلاس

ساعت هوشمند وان پلاس

این سازنده تلفن در گذشته از احتمال تولید ساعت مچی هوشمند صحبت کرده است. در سال ۲۰۱۶، نمونه اولیه ساخت اما تصمیم به انتشار آن نگرفت. گزارش جدیدی از TechRadar حاکی از آن است که وان پلاس طی سال گذشته به دنبال ساخت یک ساعت هوشمند بوده است.

به نظر نمی رسد که این موضوع خیلی تعجب برانگیز باشد چرا که این شرکت سبد محصولات خود را در چندین رأس گسترش داده است. به علاوه، وان پلاس در گذشته فناوری های بسیاری را با شرکت Oppo (هر دو زیر مجموعه BBK Electronics) به اشتراک گذاشته است.

ساعت هوشمند اوپو واچ با نمایشگر دولبه خمیده و سیستم عامل Android Wear با قیمت ۲۱۵ دلار رسما معرفی شد

ماه گذشته، اوپو ساعت ۲۱۵ دلاری را با ردیاب ضربان قلب منتشر کرد. همچنین، مطابق با لینکدین، ​​Sinopple pvt ltd یک شرکت تابعه Oppo است. بنابراین، یک احتمال قوی وجود دارد که OnePlus از ساعت مچی که اخیراً منتشر شده است، برای طراحی الهام بگیرد.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا OnePlus ویژگی خاصی در ساعت هوشمند دارد که باعث پیشرفت آن نسبت به سایر دستگاه های این دسته شود یا نه. نظر شما چیست؟ منتظر ساعت وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

سلام سینا عطایی جان قیمت زد فولد 2 هم مشخص شده. اونم اگه میشه بذار

online_wireless

وان پلاس داره خوب پيشرفت ميكنه

Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)