حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون ۱۲ در کشورهای مختلف دنیا خیلی بالاتر از چیزی است که اپل اعلام می کند

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

در ترنجی خواندیم که قیمت خانواده آیفون ۱۲ اپل و آیفون های قبلی چقدر است. اما طبق معمول قیمت آیفون ۱۲ در کشورهای مختلف دنیا خیلی بالاتر از چیزی است که اپل اعلام می کند. اجازه بدهید ببینیم که ببینیم در کشورهای مختلف با چه قیمتی می توان آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را خرید.

قیمت آیفون ۱۲

اپل سرانجام سری آیفون ۱۲ خود را در رویداد مجازی روز سه شنبه معرفی کرد. این برند آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را معرفی کرد. این شرکت همچنین جزئیات قیمت بازار ایالات متحده را همراه با سایر کشورها از جمله هند اعلام کرده است. اکنون گزارشی به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد آیفون های جدید در بین بقیه کشورهای جهان گران ترین هستند. این چیزی است که شما باید بدانید.

قیمت Apple iPhone 12 و iPhone 12 Pro در هند گران ترین است

قیمت Apple iPhone 12 و iPhone 12 Pro در هند گران ترین است

قیمت Apple iPhone 12 و iPhone 12 Pro در هند گران ترین است

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط استاتیستا، مشتریان هندی باید قیمت بسیار بیشتری برای مدل های iPhone 12 در مقایسه با سایر کشورها بپردازند. قیمت آیفون 12 در هند از 79،900 روپیه شروع می شود، در حالی که قیمت آیفون 12 پرو از 1،19،900 روپیه آغاز می شود.

هند در فهرست گران ترین مدل های آیفون ۱۲ قرار دارد. برای خرید 128 گیگابایت آیفون 12 و مدل پایه آیفون 12 پرو ، که بالاترین میزان در بین سایر کشورها است ، کاربران باید حدود 1115 تا 1636 دلار هزینه کنند. فرانسه جایگاه دوم را به دست می آورد. مدل جدید آیفون با قیمت 1212 دلار برای 128 گیگابایت آیفون 12 و 1،361 دلار برای 64 گیگابایت آیفون 12 پرو در دسترس است.

همین مدل های آیفون 12 و 12 پرو در ایالات متحده بین 943 تا 1071 دلار فروخته می شوند. این بدان معناست که قیمت آیفون 12 در ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورها پایین ترین است. مشتریان ژاپنی از نظر قیمت آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز خوش شانس هستند.

مدل جدید آیفون با قیمت کمتر از 950 دلار (با احتساب مالیات) برای 128 گیگابایت آیفون 12 و کمی بیشتر از 1100 دلار برای آیفون 12 پرو 64 گیگابایتی در دسترس است. به همین ترتیب، چین کشور دیگری است که در آن آیفون 12 و آیفون 12 پرو ارزان تر است. می توانید 128 گیگابایت آیفون را با قیمت 947 دلار تهیه کنید، در حالی که آیفون 12 پرو 64 گیگابایتی را می توان کمی بیش از 1200 دلار خریداری کرد.

نظر شما درباره قیمت های مختلف آیفون ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

اکثیرت مردم تو هند توان خرید تا ۵۰۰ دلار دارن پس نتیجه میگیریم فروش نمیره

Ebinem

توان خرید هندیا در حد ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاره.
شیائومی با این رنج قیمت بازار هند رو در دست گرفته.

Auroro

همش حبابه

SHREK

قیمت آیفون ۱۲ در کشورهای مختلف دنیا خیلی بالاتر از چیزی است که اپل اعلام می کند. اول ایران بعد هند😂💸💸

نیما عرفانی

جدای از این قیمت ها ؛ همون‌طور که دو سال پیاپی آیفون xr و آیفون ۱۱ رکورد فروش رو تو بازارهای مختلف زدن به خصوص در بازار چین!به نظرم آیفون ۱۲ هم با ارتقاء های ریز و درشتش مثل پنل اولد و شبکهٔ ۵G و … پتانسیل اینو داره که فروش بالایی به خودش ببینه . حتی انتظار می‌ره آیفون ۱۲ مینی به عنوان کامپکت ترین و قوی ترین گوشی 5G فروش فوق العاده ای رو برای اپل رقم بزنه.

mostafa3

فکر کنم ایران رو بررسی نکردن بالای 2000 تا 3000 دلار

Mahdi

قیمت مهم نیست آیفون ۱۲ یا ۱۲ مینی پرفروشترین گوشی سال میشن

Milad7

داخل ایران آیفون 12 پایه معادل حقوق 1 سال و نیم یک کارگر ساده هست!

MohammadFarhaadi

خوب این تفاوت و افزایش قیمت بسته به قوانین مالیاتی کشورا تعیین میشه.ربطی به اپل نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)