حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۲ با پوشش Ceramic Shield ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اپل امروز نسخه جدید آیفون ۱۲ خود را معرفی کرده است و یک ویژگی برجسته صفحه نمایش جدید حفاظ سرامیکی یا Ceramic Shield است. این پوشش در آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس موجود است. اپل می گوید “Ceramic Shield سخت تر از هر شیشه تلفن هوشمند” است و چهار برابر بیشتر در برابر آسیب ناشی از افتادن مقاومت می کند.

نمایشگر آیفون ۱۲

اپل اولین تولید کننده تلفن های هوشمند نیست که از سرامیک شیشه استفاده می کند. برند Essential Phone، سری Mi Mix شیائومی و Galaxy S10 Plus سامسونگ همه دارای پانل های سرامیکی هستند، اما در پشت گوشی قرار دارند (در گلکسی اختیاری است).

اگرچه اپل با استفاده از شیشه و سرامیک برای خود نمایشگر می تواند سودمندی بیشتر برای مشتریان را ادعا کند. از این گذشته، محافظت از صفحه نمایش در برابر خرد شدن مهمتر از محافظت از قسمت عقب گوشی است.

پوشش Ceramic Shield

پوشش Ceramic Shield

به گفته سازنده سرامیک شیلد که شرکت Corning است، این پوشش ماده ای است که بسیار عالی خواهد بود زیرا سخت، سبک و “تقریباً در برابر گرما و برق نفوذ نمی کند”.

همه اینها عالی به نظر می رسند، اما ما کنجکاو خواهیم شد ببینیم که این نمایشگرها در برابر زندگی واقعی ناهموار و آشفته چگونه مقاومت می کنند همانطور که هر صاحب گوشی هوشمند می داند، تولیدکنندگان ممکن است در مورد صفحه نمایش های سخت تر از یک بازی بزرگ صحبت کنند، اما این بدان معنا نیست که وقتی تلفن خود را پس از یک تست افتادن غیرمنتظره روشن می کنید، در سکوت با خدا دعا نخواهید کرد!

از دیگر ویژگی های بزرگ موجود برای خط جدید آیفون ۱۲ می توان به اتصال 5G ، صفحه نمایش OLED ، پردازنده های به روز شده و طراحی صنعتی تازه با فریم فلزی مسطح اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این پوشش Ceramic Shield بتواند مقاومتی مانند نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا که در تست سقوط نشکست، نشکند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فکر کنم از ویکتوس قویتره

Milad7

منتظر تست مقاومتش هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)