حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده آیفون ۱۲ اپل و آیفون های قبلی چقدر است؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

آیفون های جدید در خانواده آیفون ۱۲ اپل دستگاه های قابل توجهی هستند. مشخصا هر دستگاهی با قیمتش ارزش گذاری می شود. همچنین پس از iPhone 12 می بینیم که برخی از محصولات قبلی توقف تولید شدند. در این مطلب می خواهیم ببینیم که قیمت خانواده آیفون ۱۲ اپل و آیفون های قبلی چقدر است و چه آیفون هایی به صورت رسمی تولید می شوند و برای خرید موجود هستند.

قیمت خانواده آیفون ۱۲

پاسخ این پرسش به صورت خلاصه و یک جا در تصویر زیر ارایه شده است. اپل تولید سری پرو آیفون ۱۱ به را کل متوقف کرده است و فقط آیفون ۱۱ را مانند نسل قبلی اش یعنی آیفون XR از سال ۲۰۱۸، تولید خواهد شد. آیفون SE در این لیست هم مدل ۲۰۲۰ است که انتظار توقف تولیدش را نداشتیم.

به این صورت می بینید که گستره قیمتی آیفون های رسمی که تولید می شوند از ۴۰۰ دلار تا ۱۱۰۰ (برای مدل پرو مکس) دلار است. در این بین در بازه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار یعنی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو فاصله زیادی وجود دارد که حالا با نمایشگر بهتر آیفون ۱۲ واقعا خیلی نیاز اساسی به مدل پرو احساس نمی شود مگر اینکه دوربین تله برای شما اهمیت داشته باشد.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

هر چند این قیمت های برای حافظه داخلی پایه ای کم ۶۴ گیگابایتی برای مدل آیفون ۱۲ و ۱۲۸ گیگابایتی برای آیفون ۱۲ پرو اریه شده است و دیگر آیفون های ۶۴ گیگابایتی است و برای حافظه بیشتر متحمل هزینه خواهید شد اما باز هم گستره قیمتی خوبی ارایه شده است.

در این بین اگر نظر من را بخواهید، اوپتیمم ترین انتخاب می تواند آیفون ۱۲ باشد. با نمایشگر OLED، تراشه جدید اپل A14 و پشتیبانی از 5G قطعا ۱۰۰ دلار بیشتر از آیفون ۱۱ می ارزد و قطعا آیفون ۱۲ پرو ۳۰۰ دلار گران تر از این دستگاه نمی ارزد. این البته نظر من است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش آیفون ۱۲ هم از ۱۲۸ شروع میشد

Milad7

آیفون 12 با حافظه 128 داخل ایران حوالی 35 تومن میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)