حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک‌ تراشه Kirin 9000 روی هواوی Mate 40 منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | بنچمارک، هواوی

هواوی در حال حاضر تاریخ برگزاری آخرین رویداد بزرگ خود در سال جاری را اعلام کرده و صنعت فناوری موبایل همه نگاه ها را به سمت جدیدترین تلفن بزرگ خود خواهد معطوف خواهد کرد.

بنچمارک‌ تراشه Kirin 9000

هواوی Mate 40 هفته آینده با سطح بالاتری در عکاسی از تلفن همراه وارد بازار خواهد شد. امروز بنچمارک‌ این دستگاه با تراشه جدید منتشر شده است. با قضاوت بر اساس این اعداد بنچمارک‌، این دستگاه همچنین می تواند با یک پردازنده قدرتمند همراه باشد که البته باعث تمام شدن موجودی تراشه پرچمدار هواوی می شود.

تا آنجا که به مشخصات مربوط شود هواوی Mate 40 یا حداقل هواوی Mate 40 Pro در این نمونه خاص، با آنچه Kirin 9000 نامیده می شود و یکی از معدود پردازنده های 5 نانومتری در بازار است، همراه خواهد بود. با 8 گیگابایت حافظه رم در نسخه پایه و به احتمال زیاد پیکربندی های دیگری ارائه می شود که امکانات بیشتری را ارائه می دهند.

امتیازهای Geekbench به ترتیب توسط 91mobiles برای این تلفن خاص هواوی 1020 و 3710 برای آزمایش های تک و چند هسته ای دیده شده است. امتیازهایی که به تنهایی آن را بالاتر از آنچه Snapdragon 865 Plus در همان مجموعه بنچمارک‌ ها نشان داده است، می برند. بد نیست که به این تعداد یک تلورانس کوچک اضافه کنید زیرا هواوی شناخته شده است که عملکرد بنچمارک‌ دستگاه هایش ، حتی در مدل های خرده فروشی را کمی تغییر می دهد.

تراشه Kirin 9000 شکوه تاجگذاری HiSilicon است اما به دلیل ممنوعیت تجارت و صادرات ایالات متحده می توان این پیروزی را کوتاه کرد. این می تواند آخرین تراشه ای باشد که Huawei قادر به ساخت آن خواهد بود و توانسته عملکرد را بالا ببرد. در حال حاضر یافتن یک تراشه ساز که بتواند آن کفش ها را پر کند تقریباً برای شرکت غیرممکن است.

این بنچمارک‌ ها همچنین نشان می دهد که این دستگاه های هواوی با اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد، که جای تعجب نخواهد بود. بسیاری از مشخصات مربوط به سری Huawei Mate 40 هنوز ناشناخته است ، اما اگر طراحی چیزی شبیه به آنچه در رندرهای می شود باشد ، می تواند از چند طریق دیگر یک تلفن تحسین انگیز باشد.

نظر شما درباره این بنچمارک‌ هواوی Mate 40 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

شت☹️😔😶
آخرین کایرین …🥺

mehrdad_ma

هسته های a77+a55 نتیجش همین میشه

البته تو گرافیک امتیازش با اگزینوس ۱۰۸۰ یکیه

mehrdad_ma

انتوتو ۶۹۰ هزار گرفته
پنل ۹۰ هرتزی هم گذاشته

Str

خوبه ولی می تونست بهتر هم باشه😔

mehrdad_ma

اگزینوس که همیشه گند میزنه نمیتونم بهش خوشبین باشم
کایرین هم تمام بشه فقط کوالکام هست و بدون رقیب شایسه که هر سال قیمتها رو بالا میکشه

اینکه از هسته های گرافیکی جدید استفاده کرده g76 چرا هسته های cpu a77 استفاده کرده
البته برای هواوی مرسومه پارسال هم از هسته های a76 استفاده کرد

AŁɪ

ای جان 😃

Taha

بدم نیومد 😁

Mahdi

حیف که تحریم شده

نیما عرفانی

اندروید ۱۰؟؟
سری میت همیشه با ورژن اندروید جدید معرفی میشدن. عجیبه که تو این بنچمارک نام اندروید ۱۰ درج شده! در خصوص امتیازی که گرفته نتیجه ی بدی تلقی نمیشه اما خب بازم نسبت به رقبا عقبه.
مسلماً این امتیاز بیانگرِ اینه که متأسفانه از هسته ی X1 بی بهره هست😑

نیما عرفانی

با اینکه یه هسته با فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز داره و با اینکه کمبود هسته ی X1 قابل پیش‌بینی بود ولی خب انتظار داشتم لااقل از هسته های جدید A78 استفاده کنه . دقیقاً امتیاز بخش گرافیکش هم به همین خاطر که از G78 استفاده کرده خوب شده.

Milad7

خوبه ولی عالی نیست

ashkan.e.d

این دیگه خیلی قویه. عالیه 👏👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)