حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو V20 با Snapdragon 720G و اندروید ۱۱ به قیمت ۳۴۰ دلار در بازار هند ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ویوو

سه هفته پیش خواندیم که گوشی ویوو V20 با Snapdragon 720G ارایه خواهد شد. پس از معرفی گوشی ویوو V20 Pro با Snapdragon 765G و ویوو V20 SE حالا بدون هیچ اشتباهی در شایعه قبلی، گوشی ویوو V20 با Snapdragon 720G و اندروید ۱۱ به قیمت ۳۴۰ دلار در بازار هند ارایه شد.

گوشی ویوو V20

گوشی های پیکسل گوگل معمولا اولین تلفن های هوشمند اندرویدی هستند که جدیدترین نسخه اندروید را در لحظه عرضه ارایه می کنند. اما امسال Vivo چینی با معرفی Vivo V20 در اواخر ماه گذشته گوگل را شکست داد. دستگاه میان رده ویوو اولین گوشی هوشمند جدیدی است که با اندروید ۱۱ ارایه شد و Pixel 5 جدید و Pixel 4a 5G گوگل را شکست داد. اکنون ویوو این دستگاه را با قیمت حدود ۳۴۰ دلار این دستگاه را در بازار هند عرضه کرده است.

ویوو V20 یک دستگاه میان رده است که از تراشه اسنپدراگون 720G کوالکام پشتیبانی می کند. این گوشی از یک نمایشگر 6.44 اینچی AMOLED با وضوح 2400 در 1080، یک ناچ قطره طور و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برد. اسنپدراگون 720G موجود در دستگاه با 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی ، دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای توسعه تا 1 ترابایت است.

این دستگاه یک ماژول دوربین سه گانه در پشت دارد، دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی برای عکس های پرتره است. در جلو، از یک دوربین سلفی چشمگیر 44 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم 4K 60fps بهره می برد. منبع تغذیه دستگاه یک باتری 4000 میلی آمپری است که با پشتیبانی از 33W FlashCharge همراه است.

مشخصات ویوو V20

مشخصات ویوو V20

از نظر نرم افزاری، Vivo V20 رابط کاربری Funtouch OS 11 این شرکت را بر اساس اندروید ۱۱ اجرا می کند. جدیدترین به روزرسانی برای سیستم عامل Funtouch ، طراحی جدید UI ، آیکون های دسکتاپ جدید، بهبود حالت تاریک ، تصاویر زمینه زنده جدید و چندین گزینه شخصی سازی را به همراه دارد.

قیمت و در دسترس بودن ویوو V20

فروش ویوو V20 از ۲۹ مهر ۹۹ در هند آغاز می شود. این دستگاه در سه رنگ – Midnight Jazz ، Sunset Melody و Moonlight Sonata – در وب سایت ویوو و Flipkart در دسترس خواهد بود. همچنین در سراسر فروشگاههای خرده فروشی آفلاین کشور در دسترس خواهد بود. Vivo دو مدل حافظه رم / حافظه ذخیره سازی برای دستگاه ارائه می دهد که قیمت آنها به شرح زیر است:

  1. ۱- 8 + 128 : برابر ۳۴۱ دلار
  2. ۲- 8 + 256 : برابر ۳۸۲ دلار

نظر شما درباره ویوو V20 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

طراحی زیبا و عالی.
قیمت بی ریخت و زشت🤮

AŁɪ

خداییش به هندی ها حسودیم میشه

S AH

منم سایت گوشی واس واردات از هند سراغ نداری؟

AŁɪ

نه والا کلا به سایت اعتماد ندارم و گرنه خیلی قبل ده بار میخواستم از برند ریلمی یا ویوو گوشی بخرم .

Mahdi

رنگ زیبا طراحی و چیپست مزخرف

Milad7

پردازنده اش قدیمیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)