حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تاچ گلکسی S20 FE سامسونگ توسط کاربران اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

پرچمدار اقتصادی جدید گلکسی S20 FE سامسونگ می تواند دستورالعمل موفقیت در شرایط اقتصادی کنونی باشد. البته متاسفانه مشکل تاچ گلکسی S20 FE سامسونگ توسط کاربران اعلام شده است. این مشکل توسط تعداد قابل توجهی کاربر اعلام شده که می تواند به همه گیر بودن آن اشاره کند، البته هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

مشکل تاچ گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE نسبت به بسیاری از رقبای خود در همان بازه قیمتی ارزش بیشتری دارد و با بسیاری از ویژگی های برجسته با قیمت غیر پرچمدار عرضه می شود. با این حال Galaxy S20 FE بی عیب و نقص نیست و شکایات مربوط به دقت صفحه لمسی در حال حاضر در وب انتشار می یابد.

ما اخیرا درگیر یک مسئله آزار دهنده در مورد صفحه لمسی Galaxy S20 FE شده ایم که در آن صفحه نمایش 6.5 اینچی زیبا Super AMOLED یا به دستورات لمسی بی تفاوت می شود یا ورودی ها را به اشتباه می خواند، که گاهی منجر به انیمیشن های اسکرولی ناخوشایند می شود.

پاسخگویی به لمس گاهی اوقات نامنظم است اما مدتی طول کشید تا مشکل به چشم بیاید زیرا اغلب به صورت تصادفی خود را برطرف می کند و به راحتی می توان آن را به عنوان خطای عدم پذیرش کف دست اشتباه گرفت. اما در بدترین موارد اخیر، برای اینکه صفحه نمایش لمسی به درستی کار کند، ما مجبور به ری-استارت تلفن شدیم.

همچنین لازم به ذکر است که فقط یکی از دو واحد Galaxy S20 FE منبع مطلب این مشکل را داشته است. این ممکن است هم خبر خوب باشد و هم خبر بد. خوب است زیرا بدیهی است که بر هر کاربری تأثیر نمی گذارد، اما احتمالاً بد است زیرا ممکن است به مشکل سخت افزاری برخی دسته ها اشاره کند.

هنوز هیچ راه حل شناخته شده ای وجود ندارد

مشخص شد که ما تنها کاربران Galaxy S20 FE نیستیم که این مشکلات را تجربه کرده ایم. چند مالک دیگر اخیراً مشکلات مشابهی را در انجمن های Reddit و Samsung Community شرح داده اند، اما ما مطمئن نیستیم که این مسئله تا چه اندازه گسترده است یا اینکه می توان آن را از طریق به روزرسانی میان افزار در آینده برطرف کرد.

شرم آور است که این مشکل تجربه کاربری خارق العاده خارق العاده ارائه شده توسط Galaxy S20 FE را برای برخی از مشتریان به وجود آورد. این تلفن تقریباً برای آنچه که هست مناسب است و از نظر قیمت کاملاً مناسب است. شما به سختی می توانید یک تلفن هوشمند مناسب با نمایشگر ۱۲۰ هرتز با این پنل اولد ساخت سامسونگ را در این قیمت پیدا کنید، بنابراین امیدوارم سامسونگ به زودی به این مشکل رسیدگی کند.

آیا شما Galaxy S20 FE دارید و آیا تاکنون مشکلی در صفحه لمسی داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قضیه ی پوکو اف۱ این بار برای پرچمدار اقتصادی سامسونگ

The MTest MT

یه چیز خوب زد اونم….

mostafa3

احسنت به سامسونگ درود به شرفت
پیشرفت پشت پیشرفت

Mahdi

امتیاز دوربین زنفون۷پرو مشخص شد ۱۰۱

نیما عرفانی

کمتر از زنفون ۶ و البته شاید جالب باشه ؛ کمتر از سلفی پی ۴۰ پرو…!👎

Mahdi

آره دیگه ، بنظر من که از اس۲۰الترا هم ضعیفتره چون این امتیاز التراواید هم گرفته و اس۲۰الترا اونو نداره ، البته شاید تو مقایسه های یوتیوب فرق داشته باشن

pedram_01

ترنجی ما خودمون هم بلدیم تو گوگل ترنسلیت ترجمه کنیما ؟!! کلا نفهمیدم چی گفتی .

ایشالا که نرم افزاری باشه حیف این گوشی فوق‌العاده مشکل سخت افزاری داشته باشه . من خودم قصد خرید دارم ولی خب هم فعلا ایران نیامده هم اینکه باید صبر کنم ببینم آخر این داستان چی میشه

Pouya

گوشیه خوبیه امیدوارم مشکلش حل شه🙂

Milad7

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره شروع شد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)