حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۰ شاید با اسنپدراگون ۷۵۰ جی ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

ما مدت زیادی است که شایعات متعدد درباره Redmi Note 10  شیائومی می شنویم. جدیدترین خبر امروز به ما می گوید که ردمی نوت ۱۰ شاید با اسنپدراگون ۷۵۰ جی ارایه شود. پیش از گفته شده بود که ردمی نوت ۱۰ شاید با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود.

ردمی نوت ۱۰

انتظار می رود Redmi در ماه جاری گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند. در حالی که طرفداران ردمی مشتاقانه منتظر ورود سری Redmi Note 10 هستند، این شرکت احتمالاً در ماه جاری گوشی هوشمند جدید سری Redmi K30 را روانه بازار می کند.

برخی گزارش ها ادعا کرده اند که در این ماه می توان ورود گوشی هوشمند جدید شیائومی Mi 10T به چین را با نام Redmi K30T انتظار داشت. در همین حال، یک منبع چینی در مشخصات سری Redmi Note 10 ادعا شده است. به تازگی گزارشی توسط یک منبع قابل اعتماد منتشر و مشخصات اصلی دو گوشی را نشان می دهد که به سری ردمی نوت ۱۰ آینده اشاره دارند.

در این اطلاعات منتشر شده عنوان می شود که هر دو تلفن هوشمند سری نوت ۱۰ به پنل LCD با طراحی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی مجهز شده اند. یکی از آنها از چیپست مدیاتک MT6853V یعنی چیپست Dimensity 720 و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می برد.

گوشی دیگر توسط تراشه کوالکام با کد Snapdragon sm7225 یعنی چیپست Snapdragon 750G تغذیه می شود و دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. این منبع پیشتر قبلاً اشاره کرده بود که دارای یک باتری 4800 میلی آمپری است که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند.

حدس زده می شود که یک نسخه اصلاح شده از Mi 10 Lite 5G به عنوان اسمارت فون سری Redmi Note در چین تغییر نام یابد. از آنجا که این اولین گوشی هوشمند از سری Note خواهد بود که از یک دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می برد، احتمالاً اولین بار به عنوان Redmi Note 10 Pro یا Pro Max معرفی خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که ردمی Note 10 به چیپست Dimensity 820 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است. از این رو، به نظر می رسد که خانواده نوت ۱۰ ممکن است شامل سه دستگاه باشد. انتظار داریم که منابع خبرچین به زودی گزارش های جدید بیشتری را در مورد سری نوت 10 ارایه کنند. مشخص نیست که ردمی چه زمانی خانواده نوت 10 را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

با گوشی میت چهل یه عکس یا تصویر گرفته شده یا عکس گرفته شده با میت چهل را کسی میخات بزارم!؟.

Demon

من مایلم ببینم👻

Mahdi

از این کمتر هم افت داره واسه شیائومی

Taha

نسخه پرو اگه دیمن ۸۲۰ و صفحه آمولد ۹۰هرتز یا آی پی اس ۱۲۰/۱۴۴ هرتز داشته باشه با یه باتری ۵۰۰۰ و بیاد گلوبال چه شود😍😍

ممد بمولا

احتمالا مدل پرو به این چیپست مجهز باشه چون گذاشتن این چیپست رو گوشی 150 تا 170 دلاری بعیده

شاید معمولش مدیاتک باشه شایدم اسنپ دراگون 732جی یا دوباره 720جی

درکل بعیده نوت 10 با اسنپ 750جی بیاد

Milad7

ظاهرا که بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)