حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش گسترده درباره آیفون ۱۲ اطلاعات کاملی به ما می دهد

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | اپل

همه چیز برای اپل تنظیم شده است تا این سری از آیفون یعنی آیفون ۱۲ را سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ معرفی کند. سخنرانی که مدت ها انتظار می رفت در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه سه شنبه هفته در پیش، در Apple Park کوپرتینو آغاز می شود و اکنون یک خلاصه خوب از آنچه انتظار داریم ارائه می شود. گزارش گسترده درباره آیفون ۱۲ اطلاعات کاملی به ما می دهد.

آیفون ۱۲

خبرچین چینی Kang که با درزهای گذشته خود شهرت زیادی دارد و مهر تأیید را ازIceUniverse گرفت و یک پست مفصل را با تمام جزئیات اصلی آیفون ۱۲ از جمله قیمت گذاری و در دسترس بودن جمع آوری کرد.

انتظار می رود چهار گوشی با آیفون ۱۲ مینی سطح ابتدایی با قیمت 649 یا 699 دلار آغاز شود. مقرون به صرفه ترین گوشی جدید اپل از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی برخوردار خواهد بود. ما همچنین آیفون 12 و 12 پرو معمولی را با صفحه نمایش 6.1 اینچی آنها و همچنین آیفون 12 پرو مکس با 6.7 اینچ داریم.

آیفون ۱۲ مینی / iPhone 12 mini نام کوچکترین آیفون ۲۰۲۰ خواهد بود؟

تمام مدل های جدید دارای نمایشگرهای Super Retina XDR هستند که از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. ما گمان می کنیم این جدیدترین شیشه ویکتوس کورنینگ باشد، اگرچه این منبع اشاره ای به آن نمی کند. مانند بقیه اعضا، آیفون ۱۲ سطح ابتدایی از قابلیت اتصال 5G برخوردار خواهد بود اما فقط مدلهای ایالات متحده از استاندارد سریعتر mmWave پشتیبانی می کنند. اپل Smart Data Mode را ارائه می دهد که بین 4G و 5G براساس پهنای باند برنامه تغییر می کند و هدف آن حفظ عمر باتری است.

از نظر دوربین، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ ساده دارای یک دوربین دوگانه با ترکیبی منظم با زاویه دید عادی و فوق عریض با دیافراگم f/1.6 هستند. مدل های Pro دارای دوربین های عریض، فوق عریض و تله و همچنین یک سنسور LiDAR هستند. دوربین تله در آیفون ۱۲ پرو با 52 برابر بزرگنمایی دیجیتال و 4 برابر بزرگنمایی نوری در حالی که مدل مکس آن را تا 65 میلی متر با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر افزایش می دهد.

همچنین گزارش شده است که مدل Max دارای یک سنسور 47٪ بزرگتر با اندازه پیکسل های 1.7μm پیکسل است. هر چهار تلفن باید با Deep Fusion ، Smart HDR 3 و حالت شب بهبود یافته ارائه شوند. همچنین گزارش شده است که همه مدل ها با قابلیت ضبط فیلم Dolby Vision HDR ارائه می شوند.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲

اپل شارژ مجدد Magsafe را بازگرداند، این بار به صورت بی سیم و با سرعت 15W خواهد بود. با توجه به درز اطلاعات گذشته، تمام مدل های جدید آیفون از طریق یک شارژر اختصاصی که از طریق آهن ربا به پشت تلفن متصل می شود، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

قیمت نسل جدید آیفون از 699 دلار برای 12 mini و 799 دلار برای وانیل 12 شروع می شود ، هر دو با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این دو گزینه ارتقا 128 و 256 گیگابایتی را دریافت می کنند و در رنگ های سیاه ، سفید ، قرمز ، آبی و سبز ارائه می شوند.

آیفون ۱۲ پرو با قیمت 999 دلار و آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت 1099 دلار آغاز می شود. آنها با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت مدل پایه ارسال می شوند اگرچه گزینه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز دریافت خواهید کرد. رنگ ها محدود به طلایی ، نقره ای ، گرافیتی و آبی سرمه ای است.

رنگ های آیفون ۱۲ تنوع خوبی خواهند داشت

انتظار می رود آیفون مینی یک ماه پس از معرفی وارد بازار شود در حالی که آیفون 12 در کنار 12 پرو ده روز پس از معرفی به فروش برسد. فروش آیفون ۱۲ پرو مکس در ۳۰ آبان ۹۹ آغاز خواهد شد. اینها همه تاریخ راه اندازی ایالات متحده است، اگرچه بیشتر بازارهای بزرگ احتمالاً از یک جدول زمانی مشابه پیروی می کنند.

این ارایه تدریجی مشخصا به اپل کمک می کند تا اخبار را پیرامون ۴ مدل خود گرم نگاه دارد و البته به مشکل پیش آمده از بابت همه گیری رسیدگی کند.

همچنین انتظار می رود اپل جدید HomePod Mini خود را با ابعاد 8.4 سانتی متر، چیپست S5 و برچسب 99 دلاری معرفی کند. فروش باید از 16 نوامبر آغاز شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون های جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

همچنان صبر میکنیم

Auroro

گوشی خیلی خوبی بنظر میاد.

اپل هم دید زوم های بالا مشتری زیاد داره رفت سراغش همینقدر زیبا.

ببینیم چ میکنه اپل!

Elyas

توی زومیت گفتن شارژر و هدفون نداره

The MTest MT

نداشته باشه
تو خارج که یارو از همون اپ استور میخره
تو ایرانم که نمیاد
به همین سادگی
سامسونگ نکنه صلواات

_V_

چجوری با ۶۵ میلی‌متر ۵ برابر اپتیکال داره؟

Mb.Pcr

گوگل دوست شما

m.b

چون اپله خونش رنگی تره و نسبت به التراواید 13 میلیمتری میسنجیم… کی به کیه…

mehrdad_ma

شاید ۶۵ میل اپل برابر ۱۲۵ و ۱۵۰ و ۱۷۵ بقیه هست
اونا با اعداد بازی میکنن

نیما عرفانی

iPhone 12 Pro (6.1 inches): three cameras (wide-angle, ultra-wide-angle, telephoto) + LiDAR, new 7P The lens has a wide angle, f / 1.6, 52mm focal length and telephoto, and the whole system can provide four times optical zoom.

iPhone 12 Pro Max (6.7 inches): three cameras (wide-angle, ultra-wide-angle, telephoto) + LIDAR, the wide-angle of the new 7P lens, f / 1.6. 65mm focal length telephoto, the entire system can provide five times optical zoom.

نیما عرفانی

تو منبع اصلی به مقادیر زوم اشاره نشده اما احتمالاً زوم اپتیکال آیفون ۱۲ پرو بین ۲.۵ تا ۴x و مدل مکس بین ۳.۵ تا ۵x باشه.

Mahdi

امیدوارم قیمت های نجومی نداشته باشه

Taha

من که میگم قیمت نسخه پایه اش تو ایران بین۲۰ تا ۲۵ میلیون میشه

The MTest MT

طاها جان الان ایفون 11 معمولی اینقدره ها

Taha

اوه راست میگی تو 😅
حواسم نبود 🤣.
پس با این حساب فکر کنم تا ۳۵ تومن هم بره ( حتی به غلط)

Milad7

آره 11 حافظه پایه 64 گیگ با گارانتی الان 27500 تومنه 128 هم 29500

ahmad

ببخشید دوستان و جناب عطا یی عزیز یه سوال دارم بین ردمی نوت ۷ و می ۹ تی کدوم دوربین بهتری داره اگه میدونید بگید ممنون

Mb.Pcr

با عرض سلام و خسته نباشید و عصر بخیر
برادر معلومه می ۹تی دوربینش بهتره

m.b

Mi 9t

Auroro

منکه میگم آخری نسخش با بالاترین حافظه تو ایران نزدیک 60 میلیونه

mehrdad_ma

با این فاصله کانونی ۲.۵ برابر میشه نه ۵ برابر
وگرنه بقیه مرض ندارن ماژول پریسکوپ میزارن

سنسورش هم تقریبا میشه اندازه سنسور s20

در کل خوبه هرچند کمبود پنل ۹۰ و ۱۲۰ هرتز به شدت حس میشه

Milad7

هرکسی خواهان 12 پرومکس هست حداقل 50 تومن آماده بکنه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)