حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۲ مینی / iPhone 12 mini نام کوچکترین آیفون ۲۰۲۰ خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

ما می دانیم که امسال و خانواده آیفون ۱۲ اصلا کم جمعیت نخواهند بود. شاید دلتان برای روزهایی مثل سال ۲۰۱۲ که اپل روی صحنه می آمد و فقط یک آیفون ۵ معرفی می کرد تنگ شده باشد ولی خب، مدت زیادی است که آن سال ها تمام شده و امسال قرار است تغییرات بزرگتری باشد. گفته می شود که آیفون ۱۲ مینی / iPhone 12 mini نام کوچکترین آیفون ۲۰۲۰ خواهد بود. این یعنی یکی از چهار عضو این خانواده نامی که تا کنون برای یک آیفون انتخاب نشده بوده را خواهد داشت. البته اگر و فقط اگر این شایعه صحیح باشد.

آیفون ۱۲ مینی

اگر به یاد داشته باشید برای نام آیفون XR هم تا لحظات پیش از رونمایی چندین منبع خیلی قاطع چندین نام مختلف (از جمله آیفون XC) را اعلام کردند و در نهایت نامش آیفون XR شد. به هر حال، حالا و پیش از معرفی آیفون ۱۲ هم همین آش و همین کاسه است. برخی نام های چهارگانه آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو در کنار آیفون ۱۲ پرو مکس را عنوان می کنند.

امشب اما یک منبع دیگر می گوید که نام گذاری آیفون های غیر پرو به شکل دیگری خواهد بود. اما چطور؟ اینطور:

  1. ۱- آیفون ۱۲ مینی
  2. ۲- آیفون ۱۲
  3. ۳- آیفون ۱۲ پرو
  4. ۴- آیفون ۱۲ پرو مکس
آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

به همین دلیل گفته می شود که اپل ممکن است سیستم نامگذاری خود را برای “آیفون ۱۲” تغییر دهد و ادعا می شود که مدل های غیر پرو “آیفون ۱۲” و “آیفون ۱۲ مینی” هستند.

برای عرضه های قبلی آیفون، اپل از داشتن مدل مشخصی از آیفون که همراه با مدل بزرگتری با پسوند “Max” یا “Plus” تعیین شده است، استفاده کرد. اگرچه این روند ممکن است برای “آیفون 12 پرو” و “آیفون 12 پرو مکس” ادامه داشته باشد، اما اپل ممکن است تصمیم بگیرد که نامگذاری برای سال ۲۰۲۰ را تغییر دهد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از @l0vetodream در توییتر، مدل های بعدی ممکن است “iPhone 12 mini” ، “iPhone 12” ، “iPhone 12 Pro” و “iPhone 12 Pro Max” نامیده شوند. به جای اینکه یک مدل با اندازه معمولی و یک “آیفون ۱۲ مکس” بزرگتر داشته باشد، در صورت صحت ادعا، ممکن است اپل تصمیم بگیرد که نام مدل کوچکتر را “مینی” کند.

تغییر در نام، بر اساس شایعات قبلی در مورد گوشی های هوشمند، تا حدودی منطقی است. تصور می شود که دو مدل “آیفون ۱۲” از صفحه نمایش های 5.4 و 6.1 اینچی برخوردار هستند، در حالی که پیش بینی می شود نسخه های “Pro” از نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی برخوردار باشند.

برای درک نام های پیشنهادی، این بدان معناست که اپل مدل های 6.1 اینچی را نسخه های استاندارد اندازه در نظر می گیرد و صفحه کوچکتر به “مینی” اضافه می شود.

“L0vetodream” سابقه نسبتاً خوبی در زمینه درز و شایعات مربوط به معرفی و عرضه محصولات اپل دارد که به برخی از نام های پیشنهادی قابل قبول است. با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل از این نام ها استفاده کند تا زمانی که این شرکت برای اولین بار از این مدل ها رونمایی کند.

قیمت آیفون ۱۲ از آیفون ۱۱ بیشتر خواهد بود؟

اعتقاد بر این است که خانواده آیفون ۱۲ دارای تراشه اپل A14 به روز شده است، با دو برابر ترانزیستور نسبت به A13، با نسخه استاندارد دارای ۴ گیگابایت حافظه ارایه می شود در حالی که Pro از 6 گیگابایت حافظه استفاده می کند. در نسخه های استاندارد گفته می شود که از بدنه آلومینیومی استفاده می شود در حالی که مدل های Pro از فولاد ضد زنگ استفاده می کنند.

در پشت “آیفون 12” از دوربین اصلی و زاویه دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. محدوده Pro یک دوربین سوم برای عکس های تله خواهد داشت و همچنین شایعه شده است که سنسور LiDAR را از iPad Pro به دست می آورد و به آن قابلیت سنجش عمق را می دهد که می تواند به کمک AR و همچنین با جلوه های عکاسی کمک کند.

نظر شما چیست؟ آیفون ۱۲ مینی برای شما نام قابل باوری است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

اسم ایفون های امسال تو بوکمارک سیو کنید بعد مراسم معرفی برگردید ببینید درسته یا نه
12 ایفون 12 پلاس ایفون 12 پرو ایفون 12 پرو مکس
چیزی بع نام مینی نداریم

Dr.Nazer

پلاس نداریم، اگه ۵.۴ اینچی اسمش آیفون ۱۲ باشه و مینی نباشه ۶.۱ اینچی بعد از اون میشه ۱۲ مکس

TheFreeCritic
Dr.Nazer

👻👻👻

online_wireless

بعيد ميدونم ميني بزاره، به احتمال زياد كوچكترينش ميشه آيفون ١٢

Mahdi

مینی نداره

Milad7

بعیده نسخه ی مینی داشته باشه

12 معمولی و 12 مکس و ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)